Divadlo sa ospravedlňuje divákom

Predčasom sme priniesli kritický ohlas čitateľky, sťažujúcej sa na nevykúrenú sálu v OKC počas predstavenia bratislavských hercov.
“Umelecký zážitok som mala 100 % prekazený. Nieže som zaplatila za lístok 15 eur, vraj si mám nechať kabát, lebo “zabudli zakúriť”. Takže celý večer sme sedeli v kabátoch, ešte pustili aj vzduchotechniku, ktorá fúkala statočne studený vzduch. Chcem len poukázať na kvalitu služieb, čo ponúkajú napr. Actores za 15 eur? Len zaplatiť a už ďalej sa nestarať!!!! A tí hercí? Od 15,30 hrali do 21,45 hod.! V tej zime. Je to nehorázne a už nikdy nepôjdem v Rožňave do divadla. A pokúsim sa reklamovať moje 2x 15 eur. lístky,” napísala nám po predstavení 13. februára do redakcie rozčúlená diváčka. Podobných ohlasov sme zaznamenali viacero.
Dnes sme k tejto veci dostali vyjadrenie Tatiany Masníkovej, riaditeľky Mestského divadla ACTORES. „Radi by sme sa ospravedlnili svojim divákom za nepríjemnosti spôsobené kúrením počas uplynulých predstavení. Správca budovy divadla – 1. Rožňavská a. s., nás však oficiálne neupozornil, že nastolil úsporný vykurovací režim, ktorý automaticky vypína kúrenie v radiátoroch v celom OKC cez víkendy a vo večerných hodinách. To spôsobilo, že kúrenie sály vzduchotechnikou, ktoré bolo vždy dostatočné, sa v tomto prípade stalo neúčinným a hoci pred predstavením bolo zakúrené, teplo sa v sále nedokáže udržať. Snažíme sa celý problém vyriešiť. Za pochopenie ďakujeme.“
Ilustračné foto: Archív Inforoznava.sk

- red -

O autorovi - red -

Redakčný text, kontaktovať nás môžete na e-mailovej adrese redakcia@inforoznava.sk

Zobraziť všetky príspevky od - red - →

× Odporúčané

Prenosy z rokovaní môžu snímať automatické kamery