V sobotu v 100pke o deviatej

Marec 31, 2009 | Prečítané 1 869x

AKTUALIZOVANÉ!

Pozývame vás na spoločné sledovanie priebežných a konečných výsledkov volieb a analýz vo volebných štúdiách v druhom kole prezidentských volieb, ktoré sa uskutoční v sobotu 4. apríla o 21,00 v 100pke.

Rozhodujúce minúty sa nezadržateľne blížia. Druhé kolo prezidentských volieb nám prezradí, či si zvolíme zmenu, alebo ostaneme pri “starom”. Aj vy ste veľmi zvedaví ako to nakoniec dopadne? Chcete sa podeliť o svoje dojmy a podiskutovať o tom v príjemnom prostredí? Po splnení “občianskej povinnosti” Vás chceme čo najsrdečnejšie pozvať do priestorov 100pky (čajovňa v zadnej časti dvora). Napínavú atmosféru sobotného večera pri ktorom si mnohí obhryzieme nechty, uvoľnia Árpi Farkaš a Dušan Zatroch pohodovými melódiami. V sobotu o 21,00 Vás teda očakávame  a spolu s Vami veríme v zaujímavý večer.

Ilustrácia: Shooty.sk

AKTUALIZOVANÉ

Prezident: Sme tu sami, tak to môžem povedať

Gašparovič na stretnutí s členmi a priaznivcami Smeru ďalej povedal: “Sme tu sami, tak to môžem povedať, že v tejto pozícii a v tomto čase som prakticky akoby členom, lebo môj neúspech bude neúspech Smeru a môj úspech bude úspech Smeru a samozrejme koalície”.

Gašparovič sa pritom doteraz opakovane označoval za nestraníckeho kandidáta a naopak vyčítal protikandidátke Ivete Radičovej, že je členkou SDKÚ.

Gašparovič: Môj neúspech bude neúspech Smeru

Video SITA:

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskusia je moderovaná, zverejníme komentáre len k téme redakčného príspevku. Oneskorenie zverejnenia komentára môže byť dlhšie, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu. Každý účastník diskusie nesie za svoj publikovaný názor zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Prevádzkovateľ portálu nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. V záujme udržania diskusie v rámci slušnosti a vecnosti môžu byť nevhodné komentáre zmazané alebo upravované a to najmä v prípade, ak diskutujúci útočí na autorov redakčných príspevkov, alebo iných diskutujúcich.

Reklama

Komentárov: 49 k príspevku “V sobotu v 100pke o deviatej”

  1. volicka IP 84.47.55.137 Marec 29th, 2009 17:17
  2. dandy IP 88.212.1.83 Marec 29th, 2009 19:03

    K 1. príspevku: pán Slota ma teda neodradí, ale aspoň vieme , kto je za zmiznutím relácie 7 s.r.o.
    Aké je to úbohé , nadávát na tých, ktorí si dovolili mať iný názor.
    Ale časy, keď sme sa z toho ” pokakali ” sú chvalabohu za nami.
    Som hrdá nato, že som Slovenka a volím Radičovú!!!

    [Reagovať]

  3. zuzka IP 213.151.218.135 Marec 29th, 2009 20:44

    dandy:nebudú tak náhodou dávať 7s.r.o.na jojke od apríla?

    [Reagovať]

  4. Matúš Bischof IP 78.99.43.163 Marec 29th, 2009 21:57

    budu zuzka, budu :) od 8/4

    [Reagovať]

  5. DCK IP 85.248.5.199 Marec 30th, 2009 8:33

    Radicova a jej ritolizaci nas koli uchopeniu moci zapredaju madarom.

    [Reagovať]

  6. Silvia IP 78.99.124.204 Marec 30th, 2009 11:31

    DCK – akým maďarom? Sme všetci občania SR. Prestaňme na seba útočiť. Nebuďme ako politici. Žijeme vedľa seba a nevadíme si… Tak čo tým chcete povedať? Silvia

    [Reagovať]

  7. Ivan Kuhn IP 195.168.235.10 Marec 30th, 2009 13:17

    DCK – to ma naozaj zaujima. Mozes mi vysvetlit ako moze Radicova (v pripade ze sa stane prezidentkou) “uchopit moc” a “zapredat nas madarom”? Lebo ja si to akosi neviem predstavit, ale asi to bude iba tym, ze nemam dost bujnu fantaziu….

    [Reagovať]

  8. Dokusová Valéria IP 85.248.5.220 Marec 30th, 2009 14:39

    Je to strašné a smutné čo denno denne musíme počúvať a pozerať.Tie útoky na maďarov sú už niekedy naozaj veľmi prehnané.Veď prezidenta má právo slobodne voliť každí občan našej republiky či je to maďar alebo slovák.Za všetko sa majú hanbiť politici čo si dovoľujú veľmi veľa v tom našom malom štáte. A čo taký štát ako Amerika?? -kde majú prezidenta ,a mimochodom veľmi simpatického človeka čiernej pleti?!!!

    [Reagovať]

  9. dandy IP 88.212.1.83 Marec 30th, 2009 15:28

    DCK – ” zapredanie Maďarom”, čo tým chcel básnik povedať?
    Alebo cituješ nemenovaného politika, ktorý po poháriku ríbezľového vínka tliape piate cez deviate.
    My obyčajní ľudia z tým problém určite nemáme, to je len bojom o korytá.
    A čo keď sa v sobotu pridajú k Maďarom Rusíni, Nemci, Poliaci …a budú voliť Radičovú ? To bude Sodoma – Gomora.
    Treba si už vymyslieť iné katastrofické scenáre, tieto sú už okukané!

    [Reagovať]

  10. Tommy IP 78.141.102.191 Marec 30th, 2009 15:39

    Silvia to vystihla. DCK, Tvoje vyhlasenie je paranoidne a sovinisticke, na rovinu: hlupe.

    [Reagovať]

  11. Michal Valaštek IP 84.47.86.114 Marec 30th, 2009 15:40

    Hmm vidím že DCK rád počúva kecy národniarov a má ten správny SMER. Akosi si nepochopil že post prezidenta ma minimálne právomoci a skôr reprezentuje štát ako by ho mal zapredávať. Ak je pre teba lepším reprezentantom človek ktorý žije v inej dobe a ani netuší čo to ten google je tak gratulujem práve si si strelil gól do vlastnej bránky.

    [Reagovať]

  12. volička IP 91.127.134.60 Marec 30th, 2009 17:21

    To bude fakt dostojna reprezentacia . . . . .Pani ktora ma ani nie manzela ale zije v nejakom zvazku s osobou na vozicku, nechcem sa dotknut v ziadnom pripade postihnutych ludi. ale to bude reprezentacia doma aj v zahranici. to by ho predstavila ako koho…. to bude nadherne – prvy muz vedla hlavy statu. . . . a tak velmi socialne citiaca politicka , co sa ani nie po roku po smrti pana Radica dala do zvazku z druhym muzom, to je tiez dobry signal jej hodnot. alebo keby sa stala prezidentkou tak vymeni aj noveho dalsieho muza . . . . . -.

    [Reagovať]

  13. RAffaela IP 87.197.185.16 Marec 30th, 2009 17:48

    “Tak už toho mám dosť! ” Tak by asi reagoval pán Július Satinský. Ako môže niekto ešte vôbec rozmýšľať nad p.GAšparovičom.Veď si už svoje odrozprával,keď vôbec vedel rozprávať,nech ide do penzie.Asi každý už zabudol aký slovník použil v súvislosti s prezidentom M.Kováčom. ” Ten starý
    ” uj ” ! Iste nemyslel kopec nad Barcelonou ,ktorý nazývajú Mont Juic a čítajú v španielčine miestyo “J” “ch” …! Jaaj..,ako len rýchlo zabúdame !

    [Reagovať]

  14. zuzka IP 213.151.218.139 Marec 30th, 2009 19:36

    Ja mám z vás normálne srandu,konečne Vám niekto protirečí a má pravdu(tým myslím voličku)a vy sa môžete zbesnieť.Gašparovič je fajn,aj keď aj on je starý ujo.Ja osobne si myslím že aj tak je tam plno iných ľudí,ktorý ťahajú za šnúrky,a určite to viete aj vy.

    [Reagovať]

  15. dandy IP 88.212.1.83 Marec 30th, 2009 19:55

    Rozhodla som sa už nemať k príspevkom žiaden komentár.
    Výsledok týchto komentárov je zrejmý – nadávame si tu, osočujeme sa.
    Neštítime sa použiť ako protiargument na pani Radičovú, že stratila manžela a zamilovala sa do muža, ktorý je zhodou okolností na vozíku a ešte vrchol všetkého nemajú na svoje spolužitie papier. To sme vážne takí zlí a prízemní.
    / Volička – si svätica, že súdiš iných ?/
    Voľme podľa svojho presvedčenia, ale neurážajme sa!
    Ako sa budeme správať na budúci rok pri parlamentných voľbách , keď teraz si nevieme prísť na meno.
    V sobotu sa rozhodne, nech už to dopadne tak-či tak, život pôjde ďalej.
    Záleží na nás akým smerom sa bude naša budúcnosť uberať.

    [Reagovať]

  16. Lola IP 85.248.5.199 Marec 30th, 2009 20:23

    Dnes som si precitala tu splet nezmyslov,ktore vyplodili Slota s Belousovovou.Asi sa fakt velmi obavaju vysledkou volieb.Po tomto ,ked clovek aspon trochu rozmysla tak musi ist volit.Urážat Lasicu a pritom mu nesiahat ani po clenky-to je uz na zamyslenie.

    [Reagovať]

  17. ja IP 212.81.16.1 Marec 30th, 2009 21:01

    Je kriza , zamysleli ste sa nad tym , ze ak zvolite Radicovu tak automaticky Gasparovic ma dochodok , sofera , ochranku a neviem co este . Radicova prezidentsky plat a vsetky nalezitosti . No nie je to zbytocne mrhanie peniazmi nas vsetkych ???? , narazam hlavne na predchadzajuce tvrdenia , ze prezident aj tak nema zvlastne , relevantne kompetencie.
    Takto rozmyslam Ja a nie som slovak.

    [Reagovať]

  18. Michal Valaštek IP 78.99.162.40 Marec 30th, 2009 21:12

    A teba nenapadlo že tichou spoluprácou Fico-Slota-Meciar-Gasparovic môže byť slovensko zaťažené na viac ako len pár prezidentských dôchodkov?

    [Reagovať]

  19. olafka IP 95.102.5.230 Marec 30th, 2009 23:57

    Z niektorých nenávystných komentárov, ktoré som si mala česť prečítať, ma napadá jeden už starší vtip: “takú ti kopnúť do zadku, že ťa ani gúgl nenájde!” :) ))))))))))))) Ľudia, už sa prosím neurážajte! Vy ostatní môžete.

    [Reagovať]

  20. emese IP 85.248.5.220 Marec 31st, 2009 9:01

    Tie voľby by naozaj mohla vyhrať p. Radičová aj kvôli tomu, aby sa spamätali konečne Slota a Malíková-Belousová ,príkladná matka SLOVÁKOM,lebo s ničím iným nás nevedia strašiť len s maďarmi ale normálne rozmýšlajúci ľudia čím ďalej tým menej veria takým politikom.Lebo skutočnosť chvála Bohu v našom okrese je celkom iná.Ja si myslím, že výrazne nerozdeľujeme ľudí podľa národnosti,tak akoby si želali oni….Aj preto budem v sobotu voliť Radičovú!!!

    [Reagovať]

  21. zuzka IP 213.151.218.134 Marec 31st, 2009 13:29

    a na Euro ste si už zvykli?

    [Reagovať]

  22. emese IP 85.248.5.220 Marec 31st, 2009 14:03

    Nechápem, že čo to má spoločné s eurom!! Snáď si nemyslíte, že máme zavedenie eura ďakovať Malíkovej a Slotovi, za ktorých len hanbiť musíme v celej Európe!!?

    [Reagovať]

  23. timika IP 85.248.5.199 Marec 31st, 2009 14:18

    Nehnevaj sa, Volička, ale podla teba nemoze byt clovek na vozicku dostojnym “prvym muzom”? To je uz co za nazor? Keby si sa ty dostala na vozicek, pacilo by sa ti, keby ta ludia odpisali? Ona je na vozicku, tak co sa tam trepe??! Preboha, to si ma fakt dorazila. Praveze dnes je to “in”, aby sa repretentovali aj takito ludia. A myslim si, ze keby na “vrchu” bol niekto, kto by upozornoval na to, ze existuju aj zdravotne znevyhodneni ludia, bolo by to len na osoh, prave pre ludi, ktori su nejako zdravotne postihnuti, a pre tych, ktori sa o nich staraju.
    A mimochodom, ked je niekto prezident, mal by mat aj partnera, ktory je pri nom, to sa jednoducho patri, aby na rozne oficialne alebo polooficialne stretnutia nechodil sam. A ci su manzelmi alebo nie… preboha, Clinton bol zenaty – a co z toho?

    [Reagovať]

  24. Attila Zoller IP 84.224.46.76 Marec 31st, 2009 14:39

    Je smutne, ze sa pred volbami ludia celkom pominu a zacnu si nadavat ako posledny intelektualny odpad – na cele s hocikym zo 7edem sro…
    Je na zamyslenie citat nazory urazajuce (ne)manzelsky alebo zdravotny stav kandidatov alebo ich “rodinnych” prislusnikov.
    Je to takisto ubohe ako na spicke politickeho ladovca, tak aj pod vodou, medzi volicmi.
    Poniektore prispevky mi pripadaju byt napisane netvormi s gulajucimi sa krvavymi ocami, ktorym nie je nic svate.
    Mali by sme nechat na kazdeho jedneho z nas, ci sa rozhodne volit ju alebo jeho, len sa tu neurazajte ako spodina…
    Ronald Reagan bol celkom znamym hercom, o Arnoldovi Schwarzeneggerovi ani nehovorim (bez ohladu na to, ci ide o prezidenta alebo guvernera). Mena ako Tarja HalonenOVA, ci Candrika Neviemaka (nejdem to teraz Googlovat, nie je to podstatne…mozno poniektori kandidati by to robili…) ako prezidentKA Finska ci Sri Lanky boli takisto zvolene intelektualnym bahnom ci ludmi, ktori maju radi Finsko a Finov/Sri Lanku a Srilancanov.
    Suteren netreba hladat na spicke ladovca, ale pod vodou…

    [Reagovať]

  25. Attila Zoller IP 84.224.46.76 Marec 31st, 2009 14:43

    Dovetok: ten obrazok v uvode je uplne genialny… :D

    [Reagovať]

  26. Edita Kušnierová IP 78.98.145.152 Marec 31st, 2009 18:20

    Tie predvolebné dni sú skutočne dobré aj na to, aby sme precitli zo sna o “holubičích povahách” občanov Slovenska a zistili, v akom vlastnom morálnom bahne žijeme. Po 20 rokoch od “nežnej”, kedy si môžeme slobodne tliachať, čo sa nám zapáči, by už bolo načase, aby sme začali s morálnou obrodou každého jednotlivca a striasli sa konečne nánosu nenávisti a sebaklamu, ktorý do nás (hlavne staršie ročníky- ich potomkov nevynímajúc!) vštepoval po dlhé desaťročia režim, ktorý sme si nezvolili, ale si moc uchopil v duchu najznámejšieho hesla: Kto nejde s nami, ide proti nám! , t.j. je naším nepriateľom, ktorého musíme nenávidieť a usilovať sa ho zlikvidovať. Z jednej múdrej knihy som si dnes vypísala myšlienku J.J. Rousseaua: ” Ak vidíme nespravodlivosť a mlčíme o nej, páchame ju sami”. Želám všetkým voličom, aby sa rozhodli spravodlivo a nespravodlivosť nechali nepovšimnutú.

    [Reagovať]

  27. RAffaela IP 87.197.185.87 Marec 31st, 2009 21:21

    Zuzke – Citát z rozprávky Mrázik. “Ivankoo,počkaj,…… Opäť nepochopil”!
    Ja som tým myslela,že človek,ktorý používa vo svojom slovníku vulgarizmy najvyššieho rangu nemal by zastávať dôležité posty v štátnej správe .

    [Reagovať]

  28. zuzka IP 213.151.218.135 Apríl 1st, 2009 15:19

    Raffaela:Ten citát si môžte nechať aj pre seba,ja som na váš komentár nereagovala,len som si požičala oslovenie:starý ujo.A ked sme už pri nadávaní:čo je?vám sa to ešte nikdy nestalo?

    [Reagovať]

  29. Attila Zoller IP 84.224.63.49 Apríl 1st, 2009 16:34

    zuzka…viem, ze casto jeden s druhym suhlasime, ale v tomto musim oponovat…nie je jedno, ci pouziva vulgarizmy Raffaela doma pred pocitacom alebo prezident krajiny…
    Clovek je prezidentom najma preto, aby reprezentoval svoju krajinu navonok. To, ze doma nadavam, predsa nemozem prenasat tam, kde reprezentujem miliony ludi…

    [Reagovať]

  30. RAffaela IP 87.197.185.62 Apríl 1st, 2009 18:29

    Opäť nepochopené!

    [Reagovať]

  31. zuzka IP 213.151.218.138 Apríl 1st, 2009 18:40

    Attila:Však to je pravda,ale mne sa len nepáči,že sa tu hraju na neviem akých slušných a pritom si iste čas od času dobre zanadávajú.Ja len chcem povedať že:naozaj ten Gašparovič urobil len zlé veci?Ja to tak tragicky neberiem čo sa deje okolo tých volieb,len sa mi nepáči ako vedia na jedného kydať a druhého,ktorý(á)ešte pre nás nič neurobila tu oslavujú.O 4 roky to tu bude zase,len ten na koho budú kydať bude možno p.Iveta R.

    [Reagovať]

  32. Pero IP 91.127.90.241 Apríl 1st, 2009 19:03

    jasné
    šitke múdre a nit koho po…………..
    alebo voliť?
    keby ste nevedeli -I .Radičová divožienka a je “nepriateľ slovenska ” sponzorovaná madarskou gardou a ufonmy– hehehe
    a jediný správny slováci žijú na cca 30 km okolo Žiliny hehehe
    A Gašparovič je ten najliberárnejší demokrat , zatiaľ je čestný držiteľ Guinessovej knihy rekordov v prezliekaní kabátov
    a vierovyznania
    okrem prúserov má ešte jednu cnosť že trošku vie aj na fujaru
    ale ufónov to nezaujíma
    jeho čestnosť a korektnosť bude určite vysvetená vo Vatikáne
    a aj cigáni pôjdu do neba
    ta še už zorientujte ľudze

    [Reagovať]

  33. dandy IP 88.212.1.83 Apríl 1st, 2009 19:22

    Zuzka: poviem za seba, chcem zmenu a preto idem voliť Radičovú. Netvrdím, že spasí Slovensko, ale tento momentálny stav sa mi nepáči. Moc jednej strany… To tu už bolo.
    Táto stagnácia a nasmerovanie sa k potápaniu, vedie práve aj k takýmto nevyberaným prejavom a k nadávkam.
    Som apolitická ,ale ekonomické smerovanie predchádzajúcej vlády mi bolo sympatickejšie a hlavne čísla ekonomických ukazovateľov mali narastajúci trend. Nám občanom netreba veľa , stačí sloboda a určitá životná úroveň.
    Prajem nám všetkým dobrý výber!

    [Reagovať]

  34. Táňa IP 88.212.1.74 Apríl 1st, 2009 19:43

    Vo včerajšom SME sa jeden český komentátor zaoberal voľbou nášho prezidenta v tom zmysle, že máme jedinečnú šancu niečo zmeniť. Keby ma li Česi možnosť priamej voľby, mohol miesto Klausa sedieť na hrade pokrokový a moderný Švejnar,miesto názormi starého a skostnateného Klausa. Moderný prezident by v kríze reagoval pružneješie a vhodnejšie. My túto šancu, ktorú nám mimichodom Česi závidia, máme a mali by sme ju využiť, aby sme Slovensko nasmerovali na inú cestu.

    [Reagovať]

  35. zuzka IP 213.151.218.138 Apríl 1st, 2009 19:57

    dandy:pekne si to napísal(a)

    [Reagovať]

  36. Michal Valaštek IP 78.99.166.117 Apríl 1st, 2009 19:57

    zuzka: Čo urobil zlé? Ak si nepamätáš 90-te roky nech sa páči prečítaj si pravý stĺpec: http://volby.sme.sk/r/evolby_prez09a/gasparovic.html
    Aj keby som nemal jediný dôvod prečo ho nevoliť istotne by som si to rozmyslel po vyhláseniach jeho POLITICKÝCH podporovateľov ktorým vyhovuje a to Jána Slotu a SNS

    [Reagovať]

  37. Gabo Szabo IP 91.127.90.241 Apríl 1st, 2009 20:14

    konečne sa objavil prvý komunizmom nezašpinený kandidát
    a hned všetci boľševici a aj ” dobrý kresťania ” spájajú sili len aby boli večne živý?
    alebo aspon stihli dokonať dielo skazy…….?
    v zmysle “cesta do pekla je vydláždená dobrými úmyslami
    škoda že naša postrevolučná polit.scéna nemohla byť dôkladne prelustrovaná……………to by bol ale detský parlament hihi
    89 ??? štrngali sme a chceli sme na to mať vplyv …..
    a teraz väčšina z nás na to kašle……….?
    ja teda nie !!!!!! ufam že ani Vy nie:-))))

    [Reagovať]

  38. timika IP 85.248.5.199 Apríl 1st, 2009 20:48

    Gabi, kolko optimizmu sa v tebe prejavilo :) )) (a to myslim uplne v dobrom, suhlasim s tebou – a tiez sa mi paci, ako to pekne zhrnul Pero)

    [Reagovať]

  39. zuzka IP 213.151.218.138 Apríl 1st, 2009 20:55

    Michal:Pamätať si to nemôžem v 90rokoch som chodila na ZŠ a niesom si istá či som vôbec bola pionier:)Dúfam že chápete,že v tom veku ma žiadna politika nezaujímala.(niežeby som ňou bola teraz fascinovaná)Takže ja sa sústredím na to čo je z blíkej minulosti.Ja sa nezastávam p.Slotu,ale ani tých ktorý sú v SMK,ale tu v Rožňave má väčší vplyv SMK ako SNS,a preto radšej nechcem p.Ivetu R.Veď ja sa niekedy cítim ako keby som nežila na Slovensku ,ale v Kocúrkove.Už ma unavuje stále počúvať maďari a slováci a bla bla bla.Prečo nerieši p.Slota ukrajincov,čechov,rakúšanov?Asi utečiem niekam do Poľska:)))alebo ČR?:)Ukrajina sa mi nepáči,ale také Krkonoše a tatry z polskej strany sú krásne

    [Reagovať]

  40. Michal Valaštek IP 78.99.166.117 Apríl 1st, 2009 21:39

    zuzka:Akosi nechápem paralelu medzi SMK a Radičovou. SMK je opozičná strana ak by podporovala niekoho iného ako opozícia šla by proti svojim partnerom(Mimochodom v Rožňave istý čas fungovala aj SNS). Ani ja nerozdeľujem ľudí na Slovákov a Maďarov ale nebola to Radičová kto vniesol do tohoto súboja “maďarskú kartu” boli to “skvelé” vyhlásenia SNS a strašenie nadvládou “maďarov a bohatej Bratislavy” pritom Radičová vyhrala aj v tých najchudobnejších regiónov kde chcú proste zmenu. Na tvoju otázku o Slotovy ti odpoviem jednoducho, robí to preto lebo chce prebudiť “hejslováka” v každom z nás a presvedčiť nás o tom že náš spoluobčan je nepriateľ. Veľmi by som si prijal aby šiel do Maďarska a zatkli ho rovnako ako u nás toho maďarského gardistu. Na záver: ak sa chceš odsťahovať, pokojne, ale pred svojím svedomím neujdeš, lebo voliť Gašpiho je podpora Slotu a nevoliť takisto.

    [Reagovať]

  41. andrea IP 212.242.182.99 Apríl 2nd, 2009 9:02

    Zuzka, chapem, ze si zo situacia na Slovensku zmatena…nepochybne si, lebo inak by si nemohla chciet volit prezidentskeho kandidata, ktoreho podporuje aj clovek, z ktoreho ti je, pravdepodobne, na zvracanie.

    Politika je naozaj hra a konkretne poslanec Slota je rodeny hrac…ale musis sama uznat, ze mu to stoji za to :

    (1) Poslancovi Národnej rady Slovenskej republiky (ďalej len „poslanec“) patrí plat vo výške 3-násobku priemernej nominálnej mesačnej mzdy zamestnanca v hospodárstve Slovenskej republiky za predchádzajúci kalendárny rok, zaokrúhlenej nahor na celých 100 Sk (ďalej len „plat poslanca“), začínajúc prvým dňom mesiaca, v ktorom zložil Ústavou Slovenskej republiky (ďalej len „ústava“) predpísaný sľub.1) Plat mu patrí ešte päť mesiacov po tom, keď došlo k zániku jeho poslaneckého mandátu;

    dalej :

    (1) Diéty a náhrady ďalších výdavkov spojených s výkonom poslaneckej funkcie (ďalej len „paušálna náhrada“) sú určené na úhradu individuálnych potrieb poslanca, okrem výdavkov súvisiacich s prevádzkou poslaneckej kancelárie a so zabezpečením služieb asistenta poslanca. Ide najmä o
    a) inú ako verejnú hromadnú dopravu (prostriedky neštátnej dopravy, taxi, vlastné auto a pod.),
    b) poradenské služby,
    c) expertízy, preklady, tlmočnícke služby,
    d) telefónne poplatky za užívanie bytovej stanice a mobilného telefónu, poštovné, telegramy a pod.,
    e) kancelárske potreby,
    f) študijnú literatúru, tlač (s výnimkou Zbierky zákonov Slovenskej republiky),
    g) náklady za účasť na seminároch alebo sympóziách, a to aj medzinárodných, ak nie je poslanec vyslaný na seminár alebo sympózium predsedom národnej rady,
    h) výdavky na reprezentáciu,
    ch) iné služby súvisiace s výkonom poslaneckej funkcie.

    Ale toto vsetko je len zlomok vyhod vyplyvajucich z poslaneckeho mandatu. Dolezite je hlavne to, na co vsetko ma tento clovek vplyv a k akym informaciam ma pristup :

    • Klub SNS (člen)
    • Výbor NR SR na preskúmavanie rozhodnutí NBÚ (člen)
    • Osobitný kontrolný výbor NR SR na kontrolu činnosti SIS (člen)
    • Výbor NR SR pre ľudské práva, národnosti a postavenie žien (člen)

    No povedz sama, nestoji uz len toto za trochu toho divadla, ci cirkusu, co na verejnosti hra ? O nastenkovych tendroch, z ktorych profituje uplne nezaobalene….o ciernych stavbach v Ziline, na ktorych sa nabalia deti zo vsetkych jeho manzelstiev….

    Vazne sa chces, zmasirovana a nechutena masmediami, ocitnut v jednom vreci s tymto clovekom ?
    Ved v podstate je uplne jedno, kto tym prezidentom bude….ani k Madarsku ani k Ukrajine nas, vzhladom na jeho pravomoci, nepripoji, ani nikomu nezapreda. Ziadne podobne bludy sa nebudu diat. Isteze trochu zhustne spolocenska klima, to celkom isto.

    Zuzka, nakoniec asi vsetci, co sa teraz snazime o podporu Ivety Radicovej sme zrejme pred 5 rokmi hlasovali za Ivana Gasparovica….lebo zdravy usudok tak velil a ina moznost uz v druhom kole nebola …

    Ale teraz je ina moznost….

    [Reagovať]

  42. emese IP 85.248.5.220 Apríl 2nd, 2009 13:54

    P plnej miere súhlasím s M. Valaštekom, s Andreou a pod..Verím, že Zuzka sa neurazí,veď názory môžeme mať rôzne, ale realita je iná.Práve tu v našom regióne by sme to mali chápať trošku inak ako na severných či západných častiach Slovenska,veď mňa osobne vôbec nemrzí skutočnosť keď počujem možno niekedy viac ľudí medzi sebou hovoriť po maďarsky v Rožňave,alebo keď prejdem náš krásny Uhorniansky kopec a v malom mestečku Smolník sa cítim ako keby som bola v Nemecku, a predsa sa tam dobre cítim!!-hoci málo im rozumieme. Veď o to je pestrejší , krajší a určite aj cennejší náš región od ostatných. A som presvedčená že by sme tu pokojne mohli žiť bez Slotu ktorému by som priala tú vytúženú návštevu Budapešti ale len tak, že ostane tam v tom tanku zaseknutý !! Keby až tak chcel mohol by so sebou zobrať za spoločníčku Malíkovú a za kuchára Durayho a môžu tam variť maďarský guláš aj so slovenskou ryžou.
    A mimochodom pred piatimi rokmi som tiež volila Gašparoviča,lebo som si myslela, ze volím menšie zlo z tých dvoch ,teraz v sobotu túto chybu som presvedčená že neurobím!!

    [Reagovať]

  43. timika IP 85.248.5.199 Apríl 2nd, 2009 14:36

    Ja este musim pridat, ze ak budem volit Radicovu, nebudem mat pocit, ze volim mensie “zlo”. Nemam pocit, ze je to zlo.

    [Reagovať]

  44. emese IP 85.248.5.220 Apríl 2nd, 2009 15:24

    Ja tiež budem voliť p. Radičovú a práve preto si myslím, že neurobím chybu akú som urobila pred piatimi rokmi

    [Reagovať]

  45. zuzka IP 213.151.218.138 Apríl 2nd, 2009 18:03

    Všetci máte svoju pravdu,ale ja viem že Radičovú voliť nebudem.Napriek tomu som si istá,že v našom okrese vyhrá.takže to nechajme tak.Michal jedno mi verte,ja nepotrebujem utekať pred svojim svedomím a už vôbec nie čo sa týka volieb.

    [Reagovať]

  46. Attila Zoller IP 84.224.111.13 Apríl 3rd, 2009 10:03

    Keby som bol v RV, urcite by som aj ja volil Radicovu. Bohuzial, trenice a famy (rozne letaky o autonomii a letaky nejakej ucitelky, co sa teraz objavili) a kydy jedneho na druheho (najma JEDNEHO na DRUHU) robia z prezidentskych volieb populisticko-demagogicko-komunisticko-nacionalisticku show.
    Drzim palce Slovensku (aspon takto na dialku – hoci nie az taku velku), nech si vyberie SPRAVNE.

    [Reagovať]

  47. Ivana IP 217.73.21.35 Apríl 3rd, 2009 14:22

    Ahojte, verim, ze Iveta vyhra…

    Vraj je v jej blizkom time aj nejaky roznavcan. Viete kto to je?

    Dik.

    Ivana

    [Reagovať]

  48. Ivan IP 87.197.124.155 Apríl 6th, 2009 10:46

    Vraj v tej 100pke skoro nikto nebol.

    [Reagovať]

  49. miki IP 95.102.42.233 Apríl 6th, 2009 12:43

    vela nas tam nebolo,pravdupovediac som to ani necakal,to je pravda…najviac ma zaujala jedna Ceska, ktora velmi intenzivne fandila p. Gasparovicovi a j s kolektivom…

    [Reagovať]

Chcete niečo k téme článku napísať?





 zostávajúcich znakov

Reklama