Rokoval mestský klub Most-Híd

Február 10, 2010 | Prečítané 1 803x

V sobotu 6. februára sa stretli členovia mestského klubu strany Most-Híd za účasti okresného šéfa Milana Majorosa.

Ako nás informovala Monika Šeďová, mestský klub je obdobou okresnej organizácie. “Stretnutia sa zúčastnili členovia aj sympatizanti strany Most-Híd, ktorí sa chcú aktívne zapojiť do riešenia problémov nášho mesta,” uviedla pre Inforoznava.sk.

Na stretnutí sa podľa jej slov preberali rôzne témy, ktoré trápia obyvateľov Rožňavy a ktoré by bolo potrebné riešiť. “Stretnutie prebiehalo v neformálnom duchu, vládla priateľská pracovná atmosféra, v ktorej sa zrodilo pár nápadov, vhodných na realizáciu,” uviedla M. Šeďová.

“Obyvatelia Rožňavy právom očakávajú, že ak prispievajú do mestského rozpočtu, tak na oplátku si môžu nárokovať riešenie ich problémov zo strany mesta. Často sa ale dostávajú do situácie, kedy ani nevedia, komu majú čo nahlásiť, “ spresnila a pokračovala: “Je síce pravda, že na internetovej stránke mesta sú informácie, tieto ale pre obyvateľov bez možnosti prístupu na internet nie sú relevantné.”

“A tak sa pokúšame dať na vedomie, že na tej a tej ulici chýba poklop, že tam a tam vyteká voda a pod. Občan nemá uzatvorenú zmluvu ani s vodárňami, ani s firmou odvážajúcou odpad, občan očakáva, že aj v jeho mene uzatvorená zmluva a jej plnenie bude sledované a riešené zo strany mesta,” dodala.

Ďalším problémom, ktorý podľa nej trápi hlavne obyvateľov sídliska Juh,  je bezpečnosť. “Zdrogované deti, hlúčiky vandalov…môžete ich bežne stretnúť vo večerných hodinách. Veľmi často si urobia diskusný klub, spojený s konzumáciou alkoholu priamo na schodoch vo vchode do bytovky a ráno tam už len nachádzate stopy ich nočnej činnosti: rozbité fľaše, použité striekačky a rôzne iné „bonusy“.

Ako ďalej uviedla, v tejto súvislosti by radi upozornili na drogovú problematiku, s ktorou sa borí veľké množstvo detí a ich rodičov. “Nie je problémom na diskotékach stretnúť trinásťročné deti. Námatkové kontroly zo strany príslušníkov polície a pracovníkov úradu práce sú prospešné, ale je ich málo,” konštatovala.

Mestský klub strany Most-Híd chce podľa jej slov vstúpiť do jednania s kompetentnými. “Chceme zabezpečiť zriadenie telefonickej linky na mestskom úrade, kde by občan takéto informácie mohol hlásiť 24 hodín denne a pracovníci mestského úradu by sa postarali o to, aby sa informácia dostala ku kompetentným. Mohla by to byť aj linka mestskej polície, prakticky sú v službe 24 hodín.”

Chcú sa usilovať aj o zriadenie vysunutého pracoviska Obvodného oddelenia PZ SR na sídlisku JUH a na Rožňava Bani, ktoré by podľa nich bezpečnosti občanov určite napomohlo. “Príslušníci v teréne by minimálne sťažili takéto stretávky a občania by sa po večeroch nemuseli báť vytiahnuť päty z domu,” vysvetlila M. Šeďová.

Navrhujú tiež, aby boli policajné kontroly vykonávané každý týždeň v podnikoch a baroch, kde sa stretávajú hlavne mladí ľudia. “Títo mladí ľudia sú totiž naše dedičstvo, sú to oni, ktorí budú dbať o našu bezpečnosť, o našu prosperitu a o našu budúcnosť. Je našou povinnosťou im dať šancu,” zdôraznila. 

Mestský klub strany Most-Híd sa podľa jej slov chce venovať reálnym problémom občanov. “Privítame každého, komu na srdci leží naše mesto, naše obce, náš región. Spoločne žijeme vedľa seba , trápia nás tie isté problémy. Tak ich riešme…ponúkame ruku každému, kto sa chce zapojiť,” dodala na záver Monika Šeďová.

Foto: Most-Híd / Mgr. Monika Šeďová 

_____________________________

Koordinačný výbor mestského klubu strany Most-Híd v Rožňave tvoria Jozef Pisarčík – predseda, a členovia Anna Hrušková a Mgr. Monika Šeďová. Sympatizanti a aj členovia sa s nimi môžu kontaktovať na mob. telefónnych číslach 0905 746 913, 0905 953 176, 0911 161 725, alebo prostredníctvom e-mailových adries mhvr@wp.pl , monki.monki@zoznam.sk

Súvisiace články: Most-Híd tu vraj ešte neexistuje

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskusia je moderovaná, zverejníme komentáre len k téme redakčného príspevku. Oneskorenie zverejnenia komentára môže byť dlhšie, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu. Každý účastník diskusie nesie za svoj publikovaný názor zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Prevádzkovateľ portálu nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. V záujme udržania diskusie v rámci slušnosti a vecnosti môžu byť nevhodné komentáre zmazané alebo upravované a to najmä v prípade, ak diskutujúci útočí na autorov redakčných príspevkov, alebo iných diskutujúcich.

Reklama

Komentárov: 38 k príspevku “Rokoval mestský klub Most-Híd”

  1. Attila Zoller IP 84.224.143.40 Február 10th, 2010 10:46

    Tak… :)
    Babka k babce…ako sa hovori… ;)
    Tu su potrebne konkretne kroky, nie bludy do vetra (plavaren, priemyselny park,…)

    [Reagovať]

  2. nezavisly IP 217.12.62.42 Február 10th, 2010 11:15

    Konečne konštruktivny dialog. Vitam iniciativu novucickej strany MOST-HÍD a prajem im vsetko dobre do volieb. Budem Vás voliť !!!

    [Reagovať]

  3. Anina IP 95.103.71.131 Február 10th, 2010 11:35

    Len tak ďalej, monki. Veľmi sa mi páči Vaša zanietenosť a nefalšovaný záujem o dianie v našom meste ako aj ochota cez stranu Most-Híd pomôcť občanom … keby bolo takých ľudí viac… Nech Vám elán vydrží, držím palce!

    [Reagovať]

  4. sympatizant IP 195.80.191.190 Február 10th, 2010 11:40

    super…. páči sa mi to,
    len na margo príspevku – Mládež nie je naše dedičstvo, ale budúcnosť :)

    [Reagovať]

    monki IP 78.99.53.52 odpovedá:

    jasne, v zmysle to čo podedia, s tym budu pracovat…myslienka dobra, vyjadrenie kostrbate…este sa len ucim…

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Buducnost s urcitym dedicstvom. Ta buducnost zalezi od ich dedicstva. A to dedicstvo sa rysuje dnes, prave tu a prave teraz…

    [Reagovať]

  5. zoli IP 195.245.233.195 Február 10th, 2010 14:52

    Časté kontroly mi pripomínajú policajný štát. Kontrolovať treba, ale každý týždeň to je veľa. Nezabúdajme, že policajné zložky potrebujeme aj na iných miestach, nemusíme ich každý týždeň stretávať v miestach do ktorých sme sa vybrali slobodne ako slobodní občania a nemusíme sa spovedať čo tam robíme a prečo pijeme práve to čo pijeme.

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 84.224.117.38 odpovedá:

    13-rocne decko nema co robit na mieste, kde sa predava alkohol…ked ho na to nenaucil rodic, musi ho na to naucit system…
    Urcite MOST-HÍD ma na mysli take mladata, ktore krakaju, ako im zobak narastol a tvaria sa, ze pojedli vsetku mudrost sveta…a o par hodin sa valaju vo vlastnych zvratkoch…

    [Reagovať]

    zolo IP 91.127.63.178 odpovedá:

    Attila, teraz sa ale nehadas so mnou, dufam, ze si si to vsimol? :-)

    Aj ked ani ja nie som za nejake caste policajne kontroly. Lahko sa to da zneuzit na uplne ine a slusnym ludom neprijemne veci.

    Nehovoriac o tom, ze mestski policajti asi ani nesmu robit razie po krcmach. Viem, ze nemozu len tak legitimovat ludi, len zistovat totoznost pri pachani trestneho cinu, ci priestupku.

    A na statnych policajtov mesto, ani mestski poslanci (aj keby boli rovno z OKS, alebo dokonca z Mostu :-) ) nemaju dosah.

    [Reagovať]

    patokes IP 85.248.5.220 odpovedá:

    Mýliš sa! Mestskí polcajti môžu robiť “razie” po krčmách aj bez OO PZ, môžu aj legitimovať ludí, zisťovať totožnosť, môžu aj predvádzať, čo aj robia – vlastná skúsenosť!

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Zoli, priznam sa, ze neviem, ci je to naozaj platne, ale v mnohych krajinach (aj na Slovensku?) je zakaz pitia alkoholu na verejnych priestranstvach. To je jedna vec. Druha vec – ak mas ciste svedomie a nekonas protizakonne, tak mozes mat z policajta len dobry pocit, ze si v bezpeci, pretoze ta chrania. Muzov (a zien) zakona sa boji len ten, kto nema ciste svedomie. Aspon by to tak malo byt, pokial policia nie je spriahnuta s nejakymi necistymi zlozkami.

    [Reagovať]

    P Horňák IP 213.151.218.139 odpovedá:

    V Rožňave zakazuje požívanie alkoholu na verejných priastranstvách od 01 do 24 hod VZN a platí to aj na nadmernú hlučnosť.
    “Socialistický” policajti riešili drobné delikty mladistvých fyzickým “napomenutím”. Bolo účinnejšie ako priestupkové konanie , ktoré
    je neúčinné .

    [Reagovať]

  6. Ondréšik IP 95.102.49.251 Február 11th, 2010 11:07

    Ach tie deti….. Také a pod. úvahy mali aj naši rodičia a budú mať aj naše deti keď vyrastú a budú rodičia ochraňujúci svoje ratolesti. Nie v deťoch je problém, ale v nás dospelákoch. Mesto ako také, ale ani systém neurobil nič pre našu mládež a len bedákame aký sú zlí. Ja by som riešil v prvom rade majiteľov reštauračných zariadení ak obslúžia decká alkoholom (možná aj odobratím licencie). V iných krajinách je to bežná vec.
    Čo tak zamerať sa na verejné športoviská, zamerať sa na kultúru vhodnú pre vekové kategórie.
    Ja osobne som veľmi rád, že strana Híd sa zaoberá skutočnými problémami občanov mesta a držím im palce.

    [Reagovať]

    emese IP 85.248.5.220 odpovedá:

    Plne súhlasím s vašim názorom, že niekedy dospelí si neuvedomujú svoje chyby, ktoré pri výchove svojích deťoch dennodenne spravia. Lebo moje decko je naj..naj…najlepšie atď.. A keď sa objavia problémy, tak každý je zlý, škola, mesto, obec len oni nie!! S tým alkoholom je to veľmi smutné, ale čo je s drogami tak toto je ešte smutnejšie bohužiaľ nie len v mestách ale aj v okolitých dedinách. Naozaj by bol čas sa zamerať na verejné športoviská a kultúru – ale pre vekovú kategóriu naozaj VHODNÚ KULTÚRU.
    Osobne je mi z toho zlé, keď vidím rodičov na koncerte XY roockovej skupiny s 8-10 ročnými deťmi!! Ale možno to je len môj názor.
    Pre stranu Híd- Most držím palce a prajem im aby mali čím viac sympatizantov v našom okrese!

    [Reagovať]

    peter katrenics IP 86.6.102.4 odpovedá:

    pre mladez by bolo vhodne postavit vonkajsiu lezecku stenu pri kupalisku aby bola vhodna aj na medzinarodne preteky, nejaku poriadnu skateboardovu drahu na zapadny styl aby bola vhodna tiez na medzinarodne porovnavanie sil, toto su veci ktore podchytia sirsie spektrum mladeze. peniaze by sa urcite nasli len treba sa zacat starat aj o mladych. su to veci s ktorymi sa da oslovit mladsia populacia

    [Reagovať]

  7. ZANE IP 85.248.5.220 Február 12th, 2010 19:04

    Ja mám z toho zmiešané pocity, lebo títo predstavitelia HÍDU v Rožňave ,
    zatiaľ sa vo verejnom živote neukázali a teraz vycítili možnosť sa dosť
    ku váľovu , mať súcitné reči , tí najspravodlivejší a pritom sa chcú len dobre nabaliť .Čo vy na to s.Šeďová a s.Pisarčík ???_

    [Reagovať]

    Jožo Pisarčík IP 85.248.5.220 odpovedá:

    For ZANE ,
    úplne chápem vaše pocity, v dnešnej dobe je to asi tak ako to popisujete.Vo verejnom živote som sa neukázal to je pravda , doposiaľ nenaplnila žiadna strana hodnoty a zásady ktoré zdieľam , až teraz MOST HÍD . Chcem vás , ale ubezpečiť , že žiaden válov nehľadám a ani ho nepotrebujem.
    No zaráža ma to s. pred mojím menom , vzhľadom na to , že som muž , to s. asi nebude slečna. Ak ste ale tým s. mysleli súdruh tak ste ma hlboko urazili.
    Osoby s touto skratkou pred menom som nepovažoval , nepovažujem a nikdy nebudem považovať za ľudí.
    Každopádne som rád , že ste sazapojili do diskusie , lebo o tom to všetko je.

    [Reagovať]

    Táňa IP 88.212.1.74 odpovedá:

    Váš názor na písmenko s.pred menom považujem za dosť radikálny. Vzhľadom na to, že sme žili v dobe v akej sme žili, bolo dosť ľudí v strane, ale nie všetci boli svine. Niekoľko ich poznám, a napriek tomu sú to slušní ľudia, určite slušnejší ako dnešní členovia rôznych strán.

    [Reagovať]

    Oliver IP 85.248.5.220 odpovedá:

    Keď niekto vstúpil do zločineckej strany, tak musel súhlasiť so všetkým, čo robila. To znamená:
    - poľovačka na hraniciach na vlastných občanov
    - kradnutie súkromného majetku
    - fyzická aj psychická likvidácia ľudí, ktorí boli nepohodlní, príp. ich detí
    Takže sa pýtam: Ako môže slušný človek súhlasiť s takýmito praktikami?
    A ak boli všetci slušní, prečo raz v jednom rozhovore súdruh Schuster vyhlásil, že v roku 1989 sa bál, že komunistov začnú vešať?

    [Reagovať]

    Marianna IP 88.212.1.115 odpovedá:

    Oliver,toto sú také “učebnicové”argumenty a hoci som nebola členkou tejto strany,prežila som časť svojho života aj v socializme a takto jednoznačne a skupinovo by som určite neodsúdila všetkých, ktorí do komunistickej strany kedysi vstúpili.Myslím si,že je potrebné brať do úvahy aj dlhodobú demagógiu,psychiku ľudí,ktorí chceli jednoducho prežiť a postarať sa o svoje rodiny.Rodinu do ktorej sa narodíte si nevyberiete a tak isto je to aj s krajinou a spoločnosťou.

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Oliver, drviva vacsina ludi vstupovala do strany jednoducho zo strachu. Len boli clenmi strany, aby mali pokoj. To nie je az taky zlocin. Zlocin zacina vtedy, ked tym ublizuje niekomu druhemu. Aspon podla mna.

    [Reagovať]

    pohlad zo ziaru IP 95.103.227.175 odpovedá:

    Vstupovalo sa tam z tych istych necistych dovodov, ako sa vstupuje aj dnes do niektorej strany, ktora je uz pri moci, alebo do novej strany s preferenciami, ktore jej davaju sancu sa k moci dostat.

    Vstupovat sa nikde nemuselo ani pred 89-tym, dalo sa prezit slusne aj bez clenstva v strane, pokial clovek nechcel nejaky velky nadstandard a nechcel nezasluzene vyhody.

    Moja spoluziacka sa napriklad dostala na vysoku skolu aj s takym kadrovym sramom, ze jej brat emigroval na zapad a otec pravidelne po veceroch opity nadaval na komunistov pred OV KSS.

    A len tak na okraj, Oliverov opis KSC mi dost silno pripomina opis HZDS.

    [Reagovať]

    zlý človek IP 95.102.168.229 odpovedá:

    Zločin je aj spolupáchateľstvo čiže ak som členom partaje ktorá má na svedomí toto nesiem na ich zločinoch spoluvinu.

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 odpovedá:

    zly clovek, lenze za socializmu to bolo trosku ine. bolo to aj vymyvanie mozgov, ked mnoho ludi bolo presvedcenych, ze to je spravne, pretoze ich tak vychovala “spolocnost”, vychoval ich tak system. Ja neobhajujem tych, ktori boli na vysokych postoch, ale tych radovych clenov, ktori okrem toho, ze boli clenmi, nespachali ziaden zlocin. Neublizili nikomu, len proste mali o jeden papier viac.

    [Reagovať]

    P Horňák IP 213.151.218.134 odpovedá:

    Ako chcete dosiahnuť zmenu bez tích , ktorí sa vo verejnom živote neukázali?

    [Reagovať]

    monki IP 78.99.53.52 odpovedá:

    nesuhlasim s tebou, zane, tvoj predpoklad povazujem za tvoj predsudok, aj ked je vystavany na realnych skusenostiach z rokov po 1989, za seba, vo verejnej politike sa objavujem teraz, ked je situacia taka napata medzi slovakmi a madarmi, zijem tu od narodenia, a nechcem, aby sa gemer permanentne obchadzal a staval do role /roly?/ prostredia neznasanlivosti, objavujem sa teraz, pretoze si myslim, ze uz mam tolko realnych skusenosti, ze by som to mohla ustat, ak sa mylim, zistim to, z tej regionalnej…je tu mnozstvo veci, ktore sa daju riesit a zlepsit sa tym kvalita zivota obcanov, ja do toho idem, lebo si myslim, ze sa to uskutocnit da, ak nie, zistim to…vies zane, nemas problem menovite osocit ludi, ale svoje meno nenapises…asi tolko

    [Reagovať]

  8. Oliver IP 85.248.5.220 Február 14th, 2010 10:29

    To Marianna: To nie je len “učebnicový príklad”, ale skutočnosť, ktorou si prešli mnohé rodiny, rovnako aj moja. A mimochodom, vieš Ty, že čo je to odsúdenie na zákaz pobytu, keď Ťa s rodinou vyženú z vlastnej obce a nesmieš sa tam vrátiť? Lebo aj to sa dialo v 50. rokoch. Starý otec išiel do komunistického lágru, starkú vyhodili z domu, ktorý si postavili, otec bol vylúčený z gymnázia pred maturitnými skúškami a išiel na družstvo kydať hnoj. A veľkodušne si mohol dokončil vzdelanie až po tom, čo dovŕšil 24 rokov. No a o vysokej škole mu mohlo akurát tak snívať,, lebo jeho prihlášku doniesli ŠTBáci priamo ako darček k nedeľnému obedu so slovami, že či si robí posmech z robotníckej triedy.
    A k tomu vstupovaniu do KSČ: Nikto tam nemusel vstúpiť, lebo keď mjho otca koncom sedemdesiatych rokov presviedčali, aby tam vstúpil, že si vylepší kádrový profil, tak odmietol s tým, že im povedal, že čo robili s jeho rodinou.
    A Tebe sa asi nestalo to, čo mne, keď nám na pracovisko zavolali z OV KSS a keď sme neskákali ako ONI pískali, tak prišli pamätné slová: “A vieš TY súdruh, že s kým sa rozprávaš?”
    Takže toľko k tým slušným komunistom.

    [Reagovať]

  9. ZANE IP 85.248.5.220 Február 14th, 2010 15:13

    Monki, Ty sa prečo neobhajuješ ?

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 84.224.98.94 odpovedá:

    Mne prichodi kus trapne ohadzovat sa tu strannickymi vysvedceniami a akoukolvek potrebou obhajovat sa…
    Sudiac z fotografie monki bola v casoch, kedy sa najlepsi system blizil k zaniku, este decko (max. nejaka stredoskolacka) a take decko teda velmi karty v systeme nemiesa…
    Za cloveka by mali hovorit vlastne skutky – tot moj nazor :-)

    [Reagovať]

    monki IP 78.99.53.52 odpovedá:

    obhajujem hodnoty, moj kontakt je verejny, takze mi mozes zavolat, a k oliverovmu prispevku, velmi podobny bol zivot aj jozka pisarcika, takze zane ho skutocne urazil… a ano, attila, za mna budu hovorit skutky, tie kritizovat moze, kto chce..aj zane

    [Reagovať]

    P Horňák IP 213.151.218.134 odpovedá:

    Začnite pokusom o zmenu návrhu rozpočtu na vyrovnaný a obhajovaním zákazu predaja mestského majetku.

    [Reagovať]

    Zolo IP 78.99.44.109 odpovedá:

    Zacat treba tym, ze sa da zvolit do mestskeho parlamentu, aleba rovno za primatora. Dnes este nikto nevie ani to, ze kto bude kandidovat, nieto este ze kto bude poslancom. A dovtedy, kym nebude poslancom, tu moze uverejnovat svoje telefonne kontakty ktokolvek z 19 tisic Roznavcanov s uplne rovnakou pridanou hodnotou.

    [Reagovať]

    P Horňák IP 213.151.218.138 odpovedá:

    Ak bude na zastupiteľstve 19 tisíc Rožňavčanov za , alebo proti niečomu , hoci len v diskusii , bude to mať nemalú pridanú hodnotu .
    Ak nemáte zabezpečených “eurovoličov”, alebo voličov , ktorí voliť chodia , kandidovať je zbytočné .

    [Reagovať]

    Zolo IP 78.99.44.109 odpovedá:

    “Ak bude na zastupiteľstve 19 tisíc Rožňavčanov za , alebo proti niečomu , hoci len v diskusii, bude to mať nemalú pridanú hodnotu”
    s tym suhlasim, ale potom s odporucaniami, ze s cim treba zacat, nacim zacat u seba, nie u monki :-)

    Ked si nenasetrim dostatocny pocet 5-euroviek, nemam ani kandidovat? Ci ako sa volici zabezpecuju?

    [Reagovať]

    P Horňák IP 213.151.218.131 odpovedá:

    Súhlasím , začať treba od seba . A do volieb chodte podľa toho , či máte podporu voličov / voliacich a nie len diskutujúcich / . Ak nie , začnite šetriť.

    [Reagovať]

    Zolo IP 78.99.44.109 odpovedá:

    Ako mam vediet, ci mam , alebo nemam podporu volicov, dokonca ci mam podporu voliacich volicov, ked nebudem kandidovat? V Roznave pravidelne prieskumy Focusu, ani MVK neexistuju.

    [Reagovať]

  10. katka benčoová IP 217.75.89.114 Marec 28th, 2010 7:14

    Monika dobre, páčia sa mi tvoje názory, postrehy. Si šikovná, držím palce a prajem Ti veľa úspechov. V najbližších komunálnach voľbách doporučujem
    kandidovať za poslanca mestského zastupiteľstva. Veľmi tam chýba nejaký
    rozumný človek.

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 84.224.65.17 odpovedá:

    ano…tiez si myslim, ze takych ludi je viac treba v RV ako v BA…

    [Reagovať]

Chcete niečo k téme článku napísať?





 zostávajúcich znakov

Reklama