Starosta z rokovania odišiel

Február 1, 2011 | Prečítané 2 894x

Pondelkové zasadnutie Obecného zastupiteľstva v Štítniku zaznamenalo doteraz najvyššiu účasť občanov.

Neobvyklé bolo aj svojou dĺžkou, trvalo približne tri a pol hodiny. Zasadnutie sa začalo v neúplnej zostave, bez poslanca Karola Hadžegu, ktorý sa však neskôr dostavil.

Nie, nie

Prekvapujúcim bolo určenie zapisovateľa, ktorým sa stal poslanec Marek Kuzma. Stalo sa tak potom, ako sa obvyklá zapisovateľka Gizela Beláková, sekretárka starostu, odmietla ujať tejto úlohy.

“Nie, nie” boli jej slová, ktorými odmietla návrh poslanca Ladislava Belányiho, aby bola zapisovateľkou ona. “Má to byť poslanec” podporil jej rozhodnutie starosta Miloš Gallo Barnák. Následne bol zapisovateľ určený z radov poslancov.

Zmena programu

Pred schvaľovaním programu starosta prečítal upozornenie prokurátora, o ktorom sme informovali v článku Prokuratúra zistila porušenie zákona. V súvislosti s tým bol bod – voľba hlavného kontrolóra, vypustený z programu rokovania.

Poslanci nerokovali ani o návrhu rozpočtu na rok 2011, a návrhoch VZN – zásady hospodárenia s majetkom obce a odmeňovanie starostu, poslancov a ďalších volených orgánov.

Voľba kontrolóra v prvý jarný deň

Po prerokovaní ostatných bodov programu, ku ktorým vystúpilo aj niekoľko občanov, sa poslanci vrátili k voľbe hlavného kontrolóra. Konkrétne k vyhláseniu novej voľby, tak aby bola vyhlásená v súlade so zákonom.

Živú diskusiu medzi poslancami, starostom a niektorými občanmi vyvolala otázka na aký úväzok má budúci kontrolór obce pracovať. Po krátkej prestávke musel odísť poslanec Hadžega a zasadnutie pokračovalo s ôsmimi poslancami.

Dátum voľby hlavného kontrolóra bol určený na 21. marca 2011. Pokračovalo sa opäť ohľadom úväzku kontrolóra hlasovaním za dva návrhy: polovičný úväzok a úväzok 0,17. Ani jeden návrh v tom čase nezískal väčšinu.

Starosta odišiel

Táto situácia vyvolala ďalšiu polemiku o možnosti polovičného úväzku, ktorá vyústila do požiadavky na druhú prestávku. Starosta oznámil, že o tom istom návrhu nedá znovu hlasovať.

Krátko potom opustil rokovaciu miestnosť. Do skončenia zasadnutia sa jeho vedenia ujala Yveta Zdechovanová – zástupca starostu. Poslanci nakoniec schválili budúcemu kontrolórovi polovičný úväzok.

Ďalšie informácie vám prinesieme, keď budeme mať k dispozícii zápisnicu a uznesenia zo zasadnutia.

Zvukový záznam zo zasadnutia si môžete prehrať pod fotografiami.

 

Zvukový záznam zo zasadnutia OZ v Štítniku zo dňa 31.1.2011:

Prvá časť

Druhá časť

Tretia časť

Štvrtá časť

Piata časť

Šiesta časť

Siedma časť

Ôsma časť

Deviata časť

Desiata časť

Reklama

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskutujúci nesie za svoj diskusný príspevok zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Redakcia nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. Komentáre alebo ich časti nebudú zverejnené najmä v prípade, ak nie sú zamerané k téme článku, obsahujú vulgarizmy, rasistické výrazy alebo sú osobným útokom na autorov redakčných príspevkov a iných diskutujúcich a tiež v prípade, ak budú odkazovať na iné stránky. Oneskorenie zverejnenia komentára môže nastať, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu, ale tiež z technických príčin. ODKAZY PRE REDAKCIU nebudú zverejňované, píšte ich na redakčný email redakcia@inforoznava.sk, alebo použite odkazy pre redakciu.

Chcete niečo k téme článku napísať?

Komentárov: 56 k príspevku “Starosta z rokovania odišiel”

  1. komar IP 91.127.168.174 Február 2nd, 2011 10:23

    Náš úradník, náš pán. A to si pani úradníčka dovolila pred zrakmi poslancov a prítomných občanov. No a poslanci ako správne hoviatka sklopili ušká a hodili to na svojho kolegu.
    V momente by som ju vyrazil z práce.

    [Reagovať]

  2. Občan IP 178.40.252.26 Február 2nd, 2011 15:53

    Poslanec robil zapisovateľa? To nemyslíte vážne. U nás máme obecný úrad načo? Nie je náhodou jednou z úloh úradu aj zabezpečenie a vyhotovovanie písomností pre obecné zastupiteľstvo? A ako sa vedel ten poslanec sústrediť na samotné rokovanie, keď písal? Pán starosta, ako sa Vám pracuje s pracovníčkou, u ktorej nemáte žiadny rešpekt? Zrejme ste toto zasadnutie nezvládli nielen z hľadiska riadiaceho článku, ale ani z psychického hľadiska, keďže ste ho predčasne opustil. Veď kapitán opúšťa loď ako posledný – buďte pokorný aj voči nepríjemným záležitostiam, ktoré sa Vás priamo týkajú! Máte v tom celom trošku chaos. Poslancov si Vy nevyberáte, ale i napriek tomu si musíte nájsť k sebe cestu, pretože tým, že ich budete chcieť komandovať sa vpred nepohnete. Tým celú situáciu len zhoršujete.

    [Reagovať]

  3. Oli IP 78.98.249.211 Február 2nd, 2011 18:06

    Ale veď aspoň prítomní občania videli, koho si zvolili za poslanca. Veď ten ani nevedel, ako sa zápisnica píša a že ju má vedieť po sebe aj prečítať:)) To je tá kritika všetkého a všetkých a keď treba urobiť obyčajný písomný záznam, zrazu sme v úzkych.
    …a prečo nepočujeme aj z tohto zastupiteľstva záznam? Či redaktor nechce aby každý počul klamstvá jeho mamičky?

    [Reagovať]

    komar IP 91.127.168.174 odpovedá:

    Vy naozaj veríte tomu, že zápisnicu majú písať poslanci? :-)

    [Reagovať]

    občan IP 88.212.1.86 odpovedá:

    Ani ja som doteraz nepočul žeby to malo byť v náplni poslancov ale hold v Štítniku je možné všetko, to ešte neviete?

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    Mám taký dojem,že aj v tak transparentnej strane akou je “OKS” sú ľudia,ktorým o transparentnosť skutočne ide (napr. p. Kuhn, p. Matúš Bischof, p. Marko…, ktorí to dokazujú svojimi postojmi a aj činmi,a ktorých si preto vážim…) a je tam aj človek (editor Stitnik.info),ktorému síce tiež ide o transparentnosť,ale na jej dosiahnutie využíva menej “férový” spôsob a nezverejní záznam z rokovania OZ aj napriek tomu,že pár týždňov predtým všetkých upovedomuje o tom, že tak bude robiť a že si “naši radní” na to musia zvykať.
    Ak sa však mýlim a záznam doteraz nebol zverejnený len z technických dôvodov,tak sa ospravedlňujem.
    Zároveň uznávam,že editor Štitnik.info mal s tými uzneseniami asi pravdu, (viď. stanovisko OP). Moje rýchlokvasené znalosti ako “samouk” ešte musím zdokonaľovať…

    [Reagovať]

    Bluf IP 91.127.160.219 odpovedá:

    pre pána Jána, to čo? že rýchlokvasené znalosti – pri toľkej praxi.

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    Bluf! Mýliš sa! Už som Ti v inej diskusii napísal, že nie som Ján! Zmier sa s tým… V oblasti komunálnej politiky mám naozaj rýchlokvasené znalosti, ktoré si budem ďalej priebežne dopĺňať s cieľom využiť tieto znalosti v budúcnosti, keď sa aj ja budem uchádzať o nejakú funkciu. Zatiať na to ešte skutočne nemám…

    [Reagovať]

    občan IP 78.141.102.191 odpovedá:

    Nie si Ján,lebo si Dušan!

    [Reagovať]

    zvedavy IP 95.103.65.86 odpovedá:

    a nie je to jedno, ci jan, dusan, alebo sati2, ked nepozname ani jedneho?

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    A ty nie si občan, lebo si Colombo! Nezdieľam Tvoje názory, tak Ťa to núti pátrať? Našiel si odtlačky prstov na príspevkoch? Kľudne si s Tebou sadnem aj na pivo (kofolu) a budeš presne vedieť kto som. Neboj sa, aj zaplatím… alebo mám kúpiť kvety?

    [Reagovať]

    Gabo Bischof IP 212.26.166.219 odpovedá:

    Sati2, pokiaľ ma pamäť nemýli, tak od 20.12.2010 si každé zasadnutie nahráva aj pán starosta, ale zverejnenia záznamu sme sa ešte na internetovej stránke obce nedočkali. Ak vám chýba záznam na našej stránke, tak by Vám ho mohla kľudne poskytnúť aj Obec Štítnik.
    K tej transparentnosti: Ja pojem transparentnosť chápem v súvislosti s verejnými orgánmi, ktoré narábajú s verejnými zdrojmi a rozhodujú vo veciach verejných.
    Máte pocit, že by Stitnik.info prijímal nejaké rozhodnutia a narábal s verejnými zdrojmi? Miešate jablká s hruškami. Účel?
    Vám sa nemám prečo zodpovedať. Už skôr som Vás e-mailom vyzval na osobné stretnutie (a debatu). Nereagoval ste.
    Na odkazy pre redakciu využívajte modrú obálku alebo e-mail. Viete to, už ste to dokázal, keď ste mal nejaké “výhrady”.

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    Pán Bischof!Myslím si,že nemáte celkom pravdu…Rozhodol Ste sa svoje znalosti a potenciál využívať v prospech portálu Inforoznava.sk a navyše v čase svojho osobného voľna za čo Vám možno iba poďakovať.Tento portál má veľmi peknú návštevnosť a preto si dovolím tvrdiť,že články v ňom uverejňované môžu a celkom určite aj ovplyvňujú verejnú mienku minimálne občanov nášho okresu,a čo sa týka Stitnik.info,tak občanov obce určite.Ak mám pocit,že podané informácie nie sú úplné,alebo sú skreslené,budem ako občan žiadať doplnenie alebo nápravu,aby sme naozaj prispeli k objektivite,či sa Vám to páči alebo nie.A k tej transparentnosti obrazne:nemôžem hovoriť o škodlivosti užívania drog mase ľudí a potom ma tí ľudia nájdu sfetovaného v parku.
    Aj keď som pomiešal ovocie,tak iba rovnakého druhu.

    [Reagovať]

    Gabo Bischof IP 212.26.166.219 odpovedá:

    Je dobré, že máte občiansky postoj. Bolo by ešte lepšie keby ste ho dávali do rovnoprávneho vzťahu s orgánom verejnej moci, nie so súkromným médiom. Neviem ako veľmi ovplyvňujeme verejnú mienku v Štítniku, ale ak má niekto pocit, že mu niečo chýba alebo je niečo uvedené chybne, nepravdivo a pod., môže napísať článok, v ktorom uvedie svoj pohľad na vec, príp. uvedie veci na pravú mieru. Uvítame to!
    Nie sme monopolným orgánom verejnej moci, ale médiom na trhu s informáciami, kde si spotrebiteľ (čitateľ) môže vyberať podľa svojho vkusu. V Štítniku si zatiaľ možno vyberať len medzi obecnými novinami a týmto portálom. Stránka obce nemá žiadnu sekciu, kde by bolo možné diskutovať alebo prispievať článkami.
    Zvukové záznamy zverejňujeme len z toho dôvodu, že tak nerobí obec.
    Pokračujem…

    [Reagovať]

    Gabo Bischof IP 212.26.166.219 odpovedá:

    … akonáhle tak obec začne robiť, my celé zvukové záznamy nezverejníme príp. zverejníme len nejaké úseky. Nie je našou povinnosťou zverejňovať zvukové záznamy, len suplujeme úlohu iných.
    Podľa Vašej logiky by sme teda mohli za netransparentné označiť všetky iné médiá resp. aj portály skupiny Inforožňava, ktoré nezverejnia (celý) zvukový záznam z nejakého rokovania… :-)
    Transparentnosť – znamená doslova priehľadnosť. Pojem sa používa v oblasti verejnej politiky v súvislosti s činnosťou verejnej moci (napr. transparentnosť obstarávania, rozhodovania, nárabania s financiami a pod.)
    Neviem o tom ako sa takto chápaná transparentnosť dá aplikovať na činnosť médií. (uvádzanie správ a pod.) Takže nejakú prímes medzi jablkami žiaľ predsa len vidím. :-)
    Pekný zvyšok večera.

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    Dobre pán Bischof! Tak som sa zle vyjadril. V časti týkajúcej sa médií slovo “transparentnosť” vymeňme za “objektívnosť.” Aj ja Vám prajem pekný večer.

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    Pán Bischof!Píšete o tom,že obec nezverejňuje záznamy zo zasadnutia OZ!No nezverejňuje,lebo to nemá ako povinnosť určenú zákonom.Keď som pred pár týždňami písal o tom (asi pod článkom “Na nahrávky si musia zvyknúť…),že by táto povinnosť mala byť pre obce povinná,upravená zákonom (tak ako zverejňovanie faktúr) s povinnosťou archivovať,vtedy to niektorí diskutujúci (Kripton, Lowe a asi Perfect Stranger) nechápali alebo nechceli chápať o čo mi išlo.
    Čo sa týka tohto článku,tak som bol v tej chvíli len sklamaný,že o zverejňovaní nahrávok Ste v minulosti písali,ale pod článkom sa neobjavili (až neskôr).Skutočnosti v ňom uvedené sa mi vtedy nezdali postačujúce na vytvorenie si objetívneho názoru.
    Sám v inej diskusii uvádzate, že Ste nevedeli objektívne posúdiť,ktoré…
    Pokračujem…

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    komentáre je vhodné pustiť von a ktoré nie.Určite to bolo o subjektívnom pohľade.Aj články uverejnené v médiách sú stále iba subjektívnym pohľadom alebo názorom autora.Vy však máte oproti autorom v printových médiách obrovskú výhodu v tom,že môžete uverejňovať k článkom aj nahrávky a tým urobiť tento portál úplne objektívnym,bez možnosti výhrad jeho “návštevníkov”.Jedine,že by Vám o to nešlo,čomu však neverím,lebo Ste to dokázali tým,že Ste tie nahrávky predsa len zverejnili.
    Možno som vo svojom prvom komente pod týmto článkom nezvolil celkom vhodnú formuláciu slov,najmä v časti týkajúcej sa “férovosti” a ak sa Vás to dotklo, tak ma to naozaj mrzí.
    Neviem či sme na opačnej strane “barikády”,ale ja Vám prajem úprimne i naďalej veľa zdaru… Pekný večer!

    [Reagovať]

    Gabo Bischof IP 212.26.166.219 odpovedá:

    Ja si myslím, že najobjektívnejšie by to bolo bez textu. :D (iba so záznamom) Práve preto by záznamy mohla zverejňovať obec ako “suchú” informáciu. Zákon jej to síce neukladá, ale poslancom nič nebráni aby takúto povinnosť (nahrať a dať na web) zakomponovali napr. do rokovacieho poriadku OZ.
    Nakoniec, návrh na nahrávanie rokovaní svojím spôsobom dal už na ustanovujúcom zasadnutí OZ poslanec Gallo. Len sa to nejako nedotiahlo alebo sa to zahovorilo niečím iným.
    Pekný večer aj Vám!

    [Reagovať]

    Anonym IP 178.40.35.93 odpovedá:

    Vás Oli, sa na tom zastupiteľstve muselo niečo strašne dotknúť. :-(

    [Reagovať]

  4. obyvateľ obce IP 88.212.1.104 Február 4th, 2011 7:51

    To čo predviedla pracovníčka úradu je neodpustiteľné. Ona asi zabudla, že okrem utierania stola starostovi a ukladania jeho papierov má v náplni práci aj takú nepríjemnú povinnosť, akou je vyhotovenie zápisnice zo zasadnutí, teda aj z obecného zastupiteľstva. Nuž zdá sa, že starosta nezvláda ani vlastné pracovníčky, ani vedenie zastupiteľstva, vysvetľuje, čo nemusí, zatajuje, čo by nemal, asi má v tom chaos! Mylne informuje svoje príbuzenstvo o platových pomeroch bývalých zamestnancov, neviem, to už aj pred vlastným i deťmi sa musí uchyľovať k takýmto taktikám? A Miloško ml. hádam nepreberal úrad po p. Zajacovej namiesto otca, že tak presne vie, ako to tam bolo. A nebyť toho, že sa cesty opravili za čias pani Zajacovej, chodili by sme doteraz po rozbitých chodníkoch -nechodníkoch.

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    však vidíte tú neschopnosť štyroch muškatierov , že nevedia ani len zápisnicu napísať

    [Reagovať]

    Laco IP 213.151.218.139 odpovedá:

    Vobec Ta netrapi to ze ju nemali pisat.Ani to ze pisomnosti pre obecne zastupitelstvo a starostu zabezpecuje podla zakona o obecnom zriadeni obecny urad.To ze si niekto neplni povinnosti to Ta netrapi.Chapem ,lebo aj skodoradost je radost.Len by som chcel vidiet ako by si ju pisal Ty.

    [Reagovať]

    občan IP 88.212.1.86 odpovedá:

    Laco to radšej vidieť nechci!!!!!!

    [Reagovať]

    obyvateľ obce IP 88.212.1.104 odpovedá:

    Miloško Barnák mladší, najprv si preštuduj Zákon o obecnom zriadení, potom pracovné náplne pracovníkov obce- ocko Ťa o tom iste poinformoval, a potom si prečítaj zápisnicu aj uznesenia, ktoré pripravil poslanec napriek tomu, že to nie je jeho povinnosťou a potom sa ohlasuj!!! Mne sa zdá, že u Teba platí “podľa seba súdim teba….” Marek aj Ondro sú inteligentní, vzdelaní a rozvážni ľudia, od ktorých by si sa mohol veľa naučiť, ale samozrejme Ty to nepotrebuješ, lepšia je politická tlačenka a pochybné kroky Tvojho otca.

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    A kde to je napísané že ju mali písať. Dajte sa všetci spolu a robte v prospeh Štítnika. Ujove Janove faktúry spálte a začnite od začiatku.

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    Ja som nikdy nič nepovedal na Mareka a Ondra veď každý vie kto ich hecuje

    [Reagovať]

    občan IP 213.151.218.139 odpovedá:

    prečo by samali páliť nejaké faktúry? za vykonanú prácu sa patrí zaplatiť! alebo ty snáď pracuješ zadarmo? osvetlenie na jednej strane námestia sa urobilo, a malo by sa dokončiť aj na druhej….a hlavne pred zdravotným strediskom! ale pán starosta býva opačným smerom, tak ho to zrejme nezaujíma a netrápi!

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    lebo si polodebyl,napíš kto si aby sme včetci vedeli o koho ide a potom môžme diskutovať. a o tých faktúrach —– spálte ich lebo ujo JJJJJJano by za nich mal ísť do pyžama ( pre teba chudáčik je to Ilava aby si tomu porozumel basa (

    [Reagovať]

    111 IP 88.212.1.87 odpovedá:

    bozechran, to by bola dalsia hanba slovencine. Len by si mlady mal uvedomit kam patri. Urcite nie za obhajcu a hovorcu svojho ocka…

    [Reagovať]

    Ondrej Pazera IP 193.221.59.5 odpovedá:

    Milos, tu nejde o neschopnost. Mohli sme to odmitetnut. Ked si pozries zakon o obecnom zriadeni (Zákon č. 369/1990 Zb. §16 clanok 1), tak tam je jasne uvedene ze vsetky nalezitosti ohladom administrativy zo zasadnutia obecneho zastupitelstva zabezpecuje OU. Bol to ustretovy krok voci panu starostovi a OU. Ale je to smutne ked si to niekto pletie s neschopnostou. Marek je zamestnany mimo OU a nie je povinny po veceroch davat do kopy zapisnicu ked na OU by to mala pani pracovnicka hotove za par hodin, ktora je mimochodom za to platena. Poslanec ma hlasovat nie spisovat zapisnicu. Zakon uvadza, ze poslanec ju ma iba podpisat ako overovatel.

    [Reagovať]

    Ondrej Pazera IP 193.221.59.5 odpovedá:

    Mozno sa, zasa budem opakovat ale nestracajme cas vzajomnym urazanim sa a rypanim v minulosti. Plytvame energiou na hluposti a vobec sa nepohneme z miesta. Dnes je doba zase ocosi zlozitejsia a prijmy dochadzaju kazdemu nie len Stitniku. Prave preto je potrebne urobit spravne rozhodnutia a navrhnut dobry rozpocet. Je potrebne mysliet na to ze Stitnik ma potencial a je potrebne ho spravne vyuzit.Ja verim, ze sa to pohne spravnym smerom. Stagnacia a rezignacia nie su pripustne!

    [Reagovať]

    111 IP 88.212.1.87 odpovedá:

    bozechran, to by bola dalsia hanba slovencine. Len by si mlady mal uvedomit kam patri. Urcite nie za obhajcu a hovorcu svojho ocka…

    Konecne sa ozval aj niekto rozumny, kto vie, kam patri a preco siel do volieb ako poslanec. Pozna zakon, vie ho pouzivat a chape , preco je v obecnom zastupitelstve a co haji. POslanec Ondrej Pazera.

    [Reagovať]

    Laco IP 78.141.102.191 odpovedá:

    Je urcite velka cest pre poslancov,ze prave Ty ich prirovnavas k muskatierom.Dufam ze vies,ze muskatieri bojovali za dobro a spravodlivost.

    [Reagovať]

    segej IP 78.98.234.79 odpovedá:

    …no a to ešte nespomenul štyroch tankistov, štyri päste proti Riu a ešte ja aj že štyria muži na zabitie…no proste samá klasika.
    Len toto už nepísal Dumas.
    …ale na čo sa tí štyria poslanci najviac hodia?-to vám ja veru neviem:(

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    Áááááá Segej, čiže Sergej. Nazdar! Minule som zabudol na vtip!
    Tak skúsim: Prídu štyria vychodniari v Paríži do reštaurácie hladní ako vlci. Jednej z nich hovorí: “Nebujce še hlopi, ja objednam, ja po francuzsky znam!”
    Príde čašník a východniar objednáva: “La poľivku, la bandurky, la kuru, la šalat i la vino”. Čašník všetko prinesie, dobre sa najedia i zapijú a zvyšní traja toho kamaráta pochvaľujú ako dobre vie po francúzsky. Vtedy sa čašník oprie o stôl a hovorí: “Hlopi! Jedli by sce la hovno, keby ja nebul z Prešova…”
    Chcem sa ospravedlniť redakcii IR, že som mimo témy, ale mal som dojem, že emócie tu prezentované by bolo dobré niečim ukľudniť! Pekný deň!

    [Reagovať]

    Anonym IP 178.40.141.94 odpovedá:

    Bc.Miloš Gallo ml. Čudujem sa ti,že sa týmto tu ešte ozývaš,však nestranný človek vidí o čo tu ide.Jednoducho chcú starostu zničiť riešia si tu svoje osobné problémy.Starostovi prajem pevné nervy.

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    Ďakujem za podporu, už nereagujem. Len konáme so zverejňovvaním a pravdou.

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    preštuduj si rokovací poriadok obce a nevypisujte tu tie vaše zavádzjúce hlúposti.

    [Reagovať]

    Anonym IP 91.127.160.219 odpovedá:

    Rokovací poriadok? Kto ho videl? na stránke obce sa dnes vytvorila kopa užitočných rubrík, ale rokovací poriadok tam nie je. Z toho, čo tam je v zozname smerníc mi vychádza, že bol schválený vtedy keď aj štatút obce. štatút na stránke je, rokovací poriadok nie.
    Poslanci rokovací poriadok nedostali ani na ustanovujúcom zasadnutí. To sa tu majú ľudia doprosovať o základné dokumenty obce?

    [Reagovať]

    Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:

    Miloš! V tomto prípade pravdepodobne nemáš pravdu a pravdu má zrejme Ondro! Rokovací poriadok som síce neštudoval, ale podľa mojich rýchlokvasených znalostí je zákon vyššia právna norma ako nejaké nariadenie, vyhláška či rokovací poriadok. Zaujímavé je len to, že zrejme ani poslanci nemajú dobre naštudovaný zákon o obecnom zriadení. A možno ich len prekvapila vzniknutá situácia…

    [Reagovať]

    Laco IP 78.141.102.191 odpovedá:

    Milos,najprv si Ty prestuduj zakon 369/1990 §16 a statut obce Stitnik §22,kde sa jasne pise ,ze obecny urad zabezpecuje pisomnu agendu vsetkych organov samosprave obce.Dufam ze vies,co su organy obce.Ak to nepochopis, nema zmysel sa dalej k tejto teme vyjadrovat.Ale v kutiku duse verim ze to pochopis.

    [Reagovať]

    Laco IP 78.141.102.191 odpovedá:

    Milos, jediny kto tu zavadza si Ty.Pevne verim, ze to uz velka vacsina z Vas pochopila.Kto nie tak asi nechape alebo nechce chapat.A nikto nikoho nehecuje.Marek a Ondro su svojpravny a maju vlastne nazory.Taktiku hecovania ovladate dobre Vy,to su Vase praktiky.

    [Reagovať]

  5. obyvateľ obce IP 88.212.1.104 Február 4th, 2011 7:57

    Ešte to dokončím. Nestačí len námestie prerábať každé tri roky, ale treba sa pozrieť aj inde po obci, kde nesvietia svetlá, chodníky sú rozbité a neupravené, komunikácie neodpratané. A ako vedenie obce zdôvodní práce naviac a tým aj náklady, ktoré vzniknú z dôvodu opätovného prerábania námestia! Hovorí sa, že dvakrát meraj a raz strihaj. U nás je to asi naopak.

    [Reagovať]

    občan IP 88.212.1.86 odpovedá:

    Jasné obyvateľ obce , že v štítniku je všetko hore nohami …. a tie chodníky fakt nemajú chybu, len ľutujem tých občanov ktorí musia dennodenne ráno či večer chodiť dopráce až po uši mokrí nakoľko si nevidia pod nohy….ale nezmeníme to iste nie ked sa aj na halvu postavíme tak to ostane tak ako to je a možno ešte horšie

    [Reagovať]

  6. Sliedič IP 77.93.216.69 Február 4th, 2011 11:37

    Pán starosta, už ste vyvesili vyhlášku voľby kontrolóra na úradnú tabulu a internet? Alebo keď nie je po vašom tak budete trucovať?!

    [Reagovať]

  7. ******* IP 178.40.158.53 Február 4th, 2011 20:32

    miloško,uvedomuješ si kedno, že tvoje príspevky škodia tvojmu ocovi??????????????,

    [Reagovať]

    občan IP 88.212.1.86 odpovedá:

    neuvedomuje si to preto tu vypisuje a neuvedomuje si že aj jeho otec bol pri podpisovní tých faktúr a prečo do čerta vtedy nekričal???????No ????

    [Reagovať]

  8. ******* IP 178.40.158.53 Február 4th, 2011 20:34

    prepáčte,urobil som preklep: oprava “uvedomuješ si jedno”

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    napíš kto si ty polo…..

    [Reagovať]

    alena g. IP 95.103.60.88 odpovedá:

    Pán Bc.,a čo by ste ešte chceli vedieť?Ja som veštica Alena.

    [Reagovať]

    Bc. Miloš Gallo ml. IP 195.146.142.18 odpovedá:

    ale asi si prihriaty lebo ja som Miloš ale asi viem o koho ide

    [Reagovať]

    Anonym IP 85.248.5.206 odpovedá:

    Pán Bc. Miloš Gallo ml. Hovorí Vám niečo využívanie pracovnej doby. Váš zamestnávateľ zrejme nebude nadšený, ak zistí čomu sa venujete počas pracovnej doby.

    [Reagovať]

    ***** IP 212.5.207.164 odpovedá:

    Tých zamestnávateľov už bolo viac….. Asi aj tam tak usilovne pracoval.

    [Reagovať]

    alena g. IP 95.103.60.88 odpovedá:

    …hriatô je dobrô…

    [Reagovať]

  9. juro IP 95.102.154.144 Február 28th, 2011 1:41

    Uvedomujem si “dva”

    [Reagovať]




 zostávajúcich znakov