Novoročný prípitok s Lasicom

Január 10, 2009 | Prečítané 3 367x

Včera sa uskutočnil v Divadelnej sále Obchodno-kultúrneho centra (OKC) tradičný Novoročný koncert, o ktorom sme už informovali. Zaplnené hľadisko videlo vystúpenie Milana Lasicu a Bratislava Hot Serenaders.

Hneď po koncerte, ktorý diváci odmenili veľkým potleskom, nasledoval slávnostný prípitok primátora Rožňavy Vladislava Laciaka. Prítomným, zhromaždeným vo foyer OKC, sa prihovoril aj Milan Lasica.

Potom už nasledovala v Estrádnej sále divadelno-tanečná párty, ktorej hostiteľmi boli Tanečný klub Sambed a Mestské divadlo Actores.

Fotoreport si môžete pozrieť na oficiálnej stránke mesta Roznava.sk, odkiaľ sú aj tieto snímky.

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskusia je moderovaná, zverejníme komentáre len k téme redakčného príspevku. Oneskorenie zverejnenia komentára môže byť dlhšie, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu. Každý účastník diskusie nesie za svoj publikovaný názor zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Prevádzkovateľ portálu nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. V záujme udržania diskusie v rámci slušnosti a vecnosti môžu byť nevhodné komentáre zmazané alebo upravované a to najmä v prípade, ak diskutujúci útočí na autorov redakčných príspevkov, alebo iných diskutujúcich.

Komentárov: 42 k príspevku “Novoročný prípitok s Lasicom”

  1. zuzka on Január 10th, 2009 1:34 pm

    Dúfam,že pán Lasica sa cítil aj s orchestrom v RV dobre.Krásna akcia,muži vytiahli obleky,ženy krásne šaty,majú upravené vlasy a pekné líčenie.Prekvapilo ma,že niektoré ženy prídu v rifliach ako na diskotéku.poriadne to tam svieti-nevkusom až nevychovanosťou.

    [Reagovať]

  2. timika on Január 10th, 2009 5:49 pm

    Zuzka, pamatam si, ked som mala na prvom rocniku Tempus Art na starosti skupinu hercov z Anglicka. Ked im reziserka povedala, ze maju na slavnostne vyhlasenie vysledkov prist obleceni elegantne, nahodili zacudovane pohlady – to akoze preco? A estonski herci dokonca chodili na predstavenia v domacom obleceni a papuciach. Jednoducho sa tak citili dobre. Moj nazor je ten, ze ked niekto sa citi dobre v rifliach, nech si tak pride. Urcite ja osobne napriklad sa rada aspon na taketo podujatia obleciem elegantne, s upravenym ucesom a mejkapom (ked uz inokedy to zanedbavam, hehe), ale prave herci z celeho sveta ma naucili, ze nie je dolezity vonkajsok, ale to, co je vo vnutri. V tomto pripade myslim skor na zazitok a pocit zo zaziteho. Prestanme uz pozerat na to, ako kto vyzera. Aj toto je taka typicka crta Roznavy a Roznavcanov – ohovarat…

    [Reagovať]

  3. andrea on Január 10th, 2009 8:27 pm

    Nie je to typicka crta pre RV. Ked je orchester vo vecernom obleceni a prilezitost to bola slavnostna…

    [Reagovať]

  4. andrea on Január 10th, 2009 8:43 pm

    …tak aj od publika sa ocakava, ze bude oblecene vhodne. Co sa skutocne o tomto povedat neda. Nie je to ohovaranie ale konstatovanie skutocnosti. Tomu, ako sa kto na aku prilezitost oblecie sa hovori vychova. A vychovanym ludom netreba hovorit, kedy si co maju obliect, ti to jednoducho vedia. Asi by bolo rovnako podivne prist do prace vo vecernych satach, myslim si.

    [Reagovať]

  5. timika on Január 10th, 2009 9:00 pm

    andrea, v podstate mas pravdu. ja len chcem povedat, ze mi to pripada take podradne, ked sa ludia snazia najst chybu vsade. mne je uplne jedno, ako je ta ktora dama oblecena na koncerte. a prekvapuje ma, ze sa najde este tolko ludi, ktori sa nad tym pozastavuju.

    [Reagovať]

  6. Matúš Bischof on Január 10th, 2009 9:02 pm

    suhlas s timikou,
    moja manzelka bola v rifliach ja tiez v rifliach, v koseli a so salom na krku, nikto nic neriesil, mne sa skor nepacil ten “sakovy” nahodeny pan za mnou, ktoremu hudba nic nehovorila (opakoval stale nahlas “nepocuvam to, nepaci sa mi to”), o Lasicovi sa vyjadroval s despektom… Za buranov, ci sedlakov sa nepovazujeme, ale ked si to o nas mozu mysliet Roznavcania, nech sa paci. Takze vyberte si pani Andrea. podla mna ta hudba a akcia sama nevyzadovala oblek. ak sa mylim nabuduce vyhrabem svoj svadobny. je neobnoseny:)
    koncert bol fantasticky.
    ps: manzelka mala turisticku obuv! mam ju zacat preventivne kamenovat? :)

    [Reagovať]

  7. andrea on Január 10th, 2009 9:09 pm

    Ale nie, nech ide do prace v tych vecernych satach…

    [Reagovať]

  8. jaro on Január 10th, 2009 9:16 pm

    na šport v športovom, na domáce práce v pracovnom a na spoločenské – kultúrne podujatia v spoločenskom. O tom toľko. Niektoré predchádzajúce názory sú hrozné, dávam Vám Andrea plnú pravdu, je to výchovou.(príručka spoločenského správania – ešte aj dnes dostať takú knižku)

    [Reagovať]

  9. jaro on Január 10th, 2009 9:19 pm

    jój, bol by som zabudol, škoda že len to šampanské sa nepodávalo v uhorkových al. lečových fľašiach. Určite by za to mohol minimálne primátor, alebo p. Lasica.Ale podľa Timiky a podob., by bolo aj tak dobre.

    [Reagovať]

  10. Matúš Bischof on Január 10th, 2009 9:24 pm

    mala na sebe to co mala aj v praci… vecerne nosi do Divadla, ked ide na premieru.
    inak aj pan primator mal na sebe oblek, ktory nosi asi aj do prace, nebol to oblek slavnostny ani frak … atd. Mimochodom, ak sa na akciu vyzaduje dress code, pise sa to na oznamenie (plagat, pozvanka).
    my sme neboli na tej after party, ani sme si nepripijali s verchuskou, prisli sme iba na stary dobry jazz swing, hudbu obycajnych ludi.
    zuzku zuzicku my spievala moja starka, ked som bol maly….
    hmmmm.
    PS2: Lasica mal mencestraky!!! tss tss

    [Reagovať]

  11. Matúš Bischof on Január 10th, 2009 9:28 pm

    Jaro: “sampanske” sa podavalo vo vinovych poharoch, nie v poharoch na sampanske, ako som si vsimol…

    [Reagovať]

  12. jana on Január 10th, 2009 9:39 pm

    jaro, Matúš Bischof, neviem koľko máte rokov, ale na mužské pohlavie, ste dobre hašteriví. Veď podľa mňa koncert bol kultúrny zážitok. Asi treba dozrieť….

    [Reagovať]

  13. andrea on Január 10th, 2009 9:43 pm

    Lasica si to moze dovolit. Je to znamy exot a jeho zena predsa pise prirucky spolocenskeho spravania, v ktorych komanduje CUDZICH chlapov, ako sa maju obliekat a komentuje, kde ňou vymyslene pravidlo “preslapli”….

    Moment, a s istotou hovorime o tomto panovi Lasicovi, ktory, ani nie tak davno, napisal prave toto :

    “Malomeštiakom bol môj otec. Po prvé: bol vysokým úradníkom Tatra banky, predstaviteľky kapitálu. Po druhé: nosil oblek. Ba čo viac, ako sa voľakedy hovorilo, každý rok si dal ušiť nový oblek. Nosil klobúk značky Borsalino. Zdravil pozdravom „Maucta“. Celé detstvo som netušil, že toto tajomné slovo znamená „Má úcta“ a je to pozdrav importovaný z Čiech. Každý deň si krémoval topánky a večer ich natiahol na kopyto.” ?

    Uz len nechapem, preco ti sprosti hudobnici sa tak doriadili…co to maju na sebe ? Smoking ? No fakt trapne….

    [Reagovať]

  14. andrea on Január 10th, 2009 9:49 pm

    Ale uz to nechajme …..MIER….vazne to bol urcite skvely koncert a to je najdolezitejsie. Aj v spartakiadnom ubore….uz sme dostatocne skonfrontovani…

    Ja len mam rada, ked sa ludia jasne oddeluju od svin, najlepsie aj vizualne….

    [Reagovať]

  15. Matúš Bischof on Január 10th, 2009 9:49 pm

    hihi… oni sa neobliekli do smokingu kvoli mne alebo primatorovi, ci nebodaj koncertu v RV na novy rok. oni tak vystupuju furt. je to stylizacia, vsetko mali ako z toho obdobia, mikrofon, choreografia.. etc.
    nechajme to tak.
    mne sa pacilo, tak ci onak.
    :)

    [Reagovať]

  16. Matúš Bischof on Január 10th, 2009 9:54 pm

    Andrea uz len malu poznamku: v Roznave chodia svine v oblekoch. Co teraz? mam ho vyhodit zo skrine? Kua mam snad styri (vratane toho svadobneho) plus sako na kazdy den. Podarujem ich bezdakom? Nech mozu na na novorocny koncert
    :)

    [Reagovať]

  17. andrea on Január 10th, 2009 9:57 pm

    Mozno preto, aby sa nastylizovalo i publikum…taka nepriama edukacia… :wink:

    [Reagovať]

  18. andrea on Január 10th, 2009 9:59 pm

    No, ale v akych Matus, nie je oblek, ako oblek …. Hadaj, co som dnes robila skoro cely den ?

    [Reagovať]

  19. Matúš Bischof on Január 10th, 2009 10:18 pm

    ok, uz viem kde sa v chapani tej akcie miname. Ja som tam isiel akoby som isiel do kina (v RV nemame). Pre niekoho to mohla byt kulturna udalost v zmysle udalost roka. Ist do divadla raz do roka a schluss. Ist na Lasicu. Pritom to bol pravdaze (ne)obycajny jazzovy koncert, mozno hudobne silnejsich bez stylizacie a scenara bolo minuly rok v RV viac. Arpi Farkas, Vlado Spisiak, Overt Act…. ked len tie jazzove spomeniem. Ale ok, ja sa nehadam. Lasica v RV je proste udalost.
    Asi kupim manzelke sviatocne snurky do vibramiek.
    :)

    [Reagovať]

  20. jana on Január 10th, 2009 10:22 pm

    MAtúško, uložte sa už na spánok, neriešte….

    [Reagovať]

  21. andrea on Január 10th, 2009 10:42 pm

    Matus, miname sa v niecom celkom inom. Hudobnici neprisli z Bratislavy v smokingoch. Prezliekli sa pred predstavenim. Ak herecka hra vecer na javisku jezibabu, nebude tak chodit cez den po nakupoch…

    Ked sa potrebujem za den prezliect 5 x, tak to proste urobim.

    Apropos vibramy….vcera som si kupila nove, zdaju sa byt fajn, dufam, ze budu dobre aj v akcii. Myslis, ze v nich teraz sedim pri pocitaci? Zato, ked som bola mala, tak by som v nich bola aj spala. A na koncert by som v nich bola sla urcite.

    [Reagovať]

  22. Matúš Bischof on Január 10th, 2009 10:56 pm

    Skupina Bratislava Hot Serenaders hraju v smokingoch preto, lebo napodobnuju obdobie 20. – 40. rokov. Skupina Chikiliki tua hraju v plavacich ciapkach a lyziarskych okuliaroch natiahnuti v dederonovych zasterach. Je to ich pracovny nastroj, tu su tie oblecky rovnocenne so smokingami u BHS. Pracovny nastroj, vyzerat ako nieco, niekto, nieco. niekoho pripominat. Ked niekto vystupuje v monterkach, ja sa tak nemusim obliect. Smokingy boli umelecka stylizacia na vyvolanie dojmu, nie navod pre divakov. Ked mali byt smokingy povinne, opakujem, malo to byt na plagate ako povinny dress code.
    howgh

    [Reagovať]

  23. Jano on Január 10th, 2009 11:08 pm

    Suhlasim s Andreou a Jarom.

    [Reagovať]

  24. andrea on Január 10th, 2009 11:40 pm

    Matus, uz sme totalne odbocili. Uz len strucne…

    kazda prilezitost, ci profesia ma svoju rovnosatu. Monterky na operacnej sale by boli prekvapenim. Rovnako Hamlet by v kostyme Co-co-san vyzeral bizarne.
    Ja ked idem niekam vecer, u mna je to niekedy kazdy druhy vecer, tak si, po pracovnom dni odbehnem svoje povinne kilometre, uvarim veceru, osprchujem sa, obleciem co treba a idem…

    Alebo myslis, ze mam ist v tom prepotenom ubore ? Alebo v tom, v com som na veceru piekla zemiakove placky ? Na pozvanke nemam napisane, ze nemam …podla toho by som aj mohla. Urcite by si ma dokonca kazdy vsimol. Ba aj ma zacitil…

    A uz len na zaver…nemala som este to stastie, ale pocula som, ze na BJD sa ludia obliekaju v retrostyle…Ja na to nie som dost odvazna, zostala by som pri svojom ciernom vreci, ale nebola by to krasa ? Preco ist na nevsednu akciu vo vsednom obleceni ?

    Uz nepis, musim tu cosi zlozite citat a uz sa mi to pletie dohromady. A este k tomu manzel pozera film, kde sa jedna postava vola Bishop….

    Ale bolo to fajn…

    [Reagovať]

  25. zuzka on Január 11th, 2009 12:59 pm

    Timika to nebolo ohováranie ani hladanie chýb,len to na tej fotke bije do očí.Vlastne tu bol už ten názor povedaný:V každej situácii sa človek oblieka inak.

    [Reagovať]

  26. timika on Január 11th, 2009 1:10 pm

    Zuzka, ja by som si na takuto akciu nedala rifle. Ale je mi jedno, ako sa oblecie niekto iny. A vobec to nebolo na tejto reportazi to podstatne. Proste ma prekvapuje, ze sa este stale najde tolko ludi, ktori sa nad niecim takym ako oblecenie pozastavuju. Ked je tu tolko inych veci, nad ktorymi by sme sa pozastavovat naozaj mali. Suhlasim s Matusom. A normalne po dlhom case nesuhlasim s Andreou. Moj nazor je ten: ak nie je urcene, ako sa ma ist na akciu, nech si ide kazdy tak, ako sa citi dobre.

    [Reagovať]

  27. Peter on Január 11th, 2009 2:25 pm

    Ja tiez suhlasim s Andreou a Jarom. Ak je vsak niekto zadubeny, tak ho nepresvedcite ani desiatimi knizkami o spolocenskom spravani sa.

    [Reagovať]

  28. Vilma on Január 11th, 2009 2:43 pm

    na margo: suhlasim s matusom a timi. Mnoho tych “pekne vyfesakovanych” ludi tam pride hrat formu a ukazat sa, vobec im nejde o podstatu. Napr. na pani reziserke tiez bolo tiez jasne ze tam slo o kostym a nie oblecenie riadne, tiez si mohla dat nejaku “novorocnu” sviatocnu robu a hrat formu. A uz neraz sa mi stalo ked som bola v divadle, ze prave vyobliekane manzelske pary a nastajlovane kamaratky/kolegyne boli v divadle za ucelom sa ukazat v novom saku a poohovarat kto tam s kym je a ako je obleceny, pricom pocas predstavenia sa bud rozpravaju alebo sa chichunaju na bezpredmetnych veciach (aha herecke vytrcaju nohavicky, hehe.) a unika im ucel toho celeho – umelecky zazitok, prijimanie tych pozitivnych vibracii a zaujem o kulturne vyzite.

    ale je to zas len odklon od povodnej temy. Pan Lasica bol skvely takisto ako energicky Bartos a spol. a mozme dakovat za ten skvely pocit byt na chvilu nostalgicky v zlatych dvadsiatych a tridsiatych rokoch…

    [Reagovať]

  29. andrea on Január 11th, 2009 4:25 pm

    No, cize uz sme si to ujasnili dostatocne…ti co maju radi kulturu a umenie nabuduce v potapacskych skafandroch, a ti, co to predstieraju, ti pekne v spolocenskom a nastylovani….Aby sme sa rozoznali. Z toho mne logicky vyplyva, ze ja to budem predstierat, ze sa mi umenie paci.

    Ale ved to trapne oblecenie je ako pozdrav.Vojdem do miestnosti, pozdravim, alebo len ked tam bude velka tabulka s napisom :P ozdrav!!! ? Alebo jest priborom a nielen vidlickou aj doma, nielen v restauracii, pripadne uchvatit stehno rukou. Aj v restauracii. Alebo netlieskat za kazdou vetou na koncerte…vypnut mobil v divadle….nevyzuvat sa pod stolom v restauracii…nenacuvat cudzim rozhovorom, aj ked su hlasne…nesparat sa v zuboch, o nose uz ani nehovorim….negrgat nahlas….neskakat do reci…pomoct zene do kabata v satni…

    Ja sa predsa nepozastavujem nad oblecenim, to len dava slobodu, ze mozem naplno vnimat a prezivat to, co sa deje na javisku.

    Timika, absolutne s tebou suhlasim, kazdy ma ist v tom, v com sa citi dobre. Vychovany clovek sa na koncerte citi dobre v spolocenskom obleceni a na ture v turistickom.

    Ak vam pripadam ako mimozemstan, tak je mi celkom jedno….

    [Reagovať]

  30. Matus Bischof on Január 11th, 2009 8:01 pm

    andrea tak teraz ste to “kusok” prekrutili, nikde som netvrdil, ze ti co tam prisli “Slusne” obleceni, ze ti iba predstieraju lasku k umeniu. Toto nebola opera, toto nebola divadelna premiera, nikde nebol predpisany dress code. A ani sme sa nestretli v Historickej budove SND. Bol to obycajny jazzovy koncert, akych bolo minuly rok vtej istej budove dost, dufam ze aj bude v tomto roku. Preto to moje a tiez inych ludi “neslusne” oblecenie. Proste nebolo nutne sa z vyplyvajucich okolnosti obliect do gala. Bola to predsa neformalna akcia.
    Meno headlinera (Lasicu) davalo tusit, ze Velka sala sa vypreda, plus tie akcie okolo prilakali vela ludi. Cize niekto sa obliekol tak, druhy onak, podla nalady. Inak v rifliach do divadla zakazane chodit nie je. Zalezi totiz na aku udalost ideme.
    Na ples v opere SND by som urcite nesiel v sustakoch, nemaj strach. Vobec nemam nic proti spolocenskemu obleceniu, rovnako dobre sa citim v saku aj v rifliach, problem mam iba s teplakmi (tie nemam:).
    A este by som poprosil spoluobcanov, ktori prirovnaju ludi inak vyzerajucich – odlisnych (v tomto pripade inak oblecenych) k nevychovancom, nech si pre istotu pozametaju pred vlastnym prahom.

    [Reagovať]

  31. timika on Január 11th, 2009 8:21 pm

    Andrea, ja by som este pridala moj taky postreh a nazor: podla mna obliekanie a vychova spolu az tak velmi nesuvisia. Mozno ten clovek v rifliach na koncerte sa bude k tebe spravat slusnejsie ako superelegantna dama. Uz nezijeme v 19. storoci, preboha! Niekto jednoducho je nesvoj, ked ma mat na sebe oblek. Tak preco ho do toho nutit?! A preco ho za to odsudzovat?

    [Reagovať]

  32. Jazykár on Január 11th, 2009 10:35 pm

    “Vychovany clovek sa na koncerte citi dobre v spolocenskom obleceni a na ture v turistickom.” – mila andrea, preco tu vase domnienky prezentujete ako fakty? preco zovseobecnujete? pretoze to tak robite vy a ti co to tak nerobia, su podla vas nevychovanci? budete si musiet zvyknut na to, ze existuju aj ine pravdy ako ta vasa.

    [Reagovať]

  33. Gabriela Bischofová on Január 12th, 2009 9:31 am

    Prečo sa vybíjate v nepodstatnej “vojne” kto bol ako oblečený? Veď zakopávate do hrobu malosti a nízkosti fakt, že koncert bol dobrý, kto tam išiel pre kultúrne vyžitie a zážitok, tak si ho tam našiel. Unikla vám v rozvášnenej diskusii o tom či šaty robia človeka skutočnosť, že to boli dva po sebe nasledujúce podujatia a hostia boli tiež dvojakí, tí, ktorí boli len na koncerte a tí, ktorí pokračovali v spoločenskom podujatí divadla Actores – a boli k tomu primerane oblečení. My cezpoľní, ktorí sme boli na koncerte sme si všimli, že návštevníci koncertu akože nevhodne oblečení, zo slušnosti a možno aj úcte k takému aktu ako je novoročný prípitok primátora mesta, hneď po koncerte odišli preč a zrejme vzhľadom na svoje oblečenie sa prípitku nezúčastnili. Nevidím tu vôbec priestor na odsudzovanie či posudzovanie, možno len maličký šum v organizácii a skĺbenia dvoch podujatí. Tak o čom chcela byť tá vaša diskusia?….

    [Reagovať]

  34. Gabriela Bischofová on Január 12th, 2009 12:01 pm

    …p.s.
    Aj tak sa mi v podvedomí natíska dojem, že pán primátor mal zámer venovať tento svoj novoročný prípitok práve tej “riflovo-pulóvrovej” či “malé spoločenské”- časti rožňavských intelektuálov, veď je primátorom všetkých obyvateľov mesta a v nezávideniahodnej mašinérii a súkolí politického a verejnosprávneho aparátu, v ktorom pôsobí, by si inak pre novoročný prípitok vybral iného hosťa ( nejakého politického “bossa” alebo smotánkovskú celebritu) na nie takú osobnosť slovenskej kultúry ako je pán Lasica.
    A ja som tam tých slušných Rožňavčanov videla, len fakt neviem čo mali oblečené.

    [Reagovať]

  35. Attila Zoller on Január 12th, 2009 4:41 pm

    “Vychovany clovek sa na koncerte citi dobre v spolocenskom obleceni a na ture v turistickom.”

    …tak toto je hovadina az boli podla mna :-)
    Musim suhlasit s panom Jazykarom…a v principe s Matusom, timikou a s tym, ze kazdy sa oblieka ako sa mu paci, a netreba tu ludi skatulkovat…ani na zaklade oblecenia dedukovat, kto je slusne vychovany a kto nie.
    Ako niekto spomenul, ten, kto si da smoking, tam mozno ide akurat tak ukazat, co je on za xicht…

    Ktosi tu pisal aj nejakeho Hamlete v kostyme…no ano…preto Hamlet nie je v kostyme, lebo to je Hamlet :-) Hamlet je na javisku a ja som v hladisku…

    Na druhej strane su ludia, ktori si na to potrpia a daju to aj vediet…este niekedy na gymnaziu (okolo roku 96′) sme boli v Kosiciach v divadle, niektori tak, ini hentak obleceni…a na konci predstavenia vysiel (nebohy) Peter Rasev na javisko a dotknuto sa podakoval vsetkym tym, ktori prisli do divadla v rifliach a tym ukazali, ako si tych hercov vazia…
    Ja som bol v divadle tusim v klasickych ciernych balonakoch a nejakom pulovri tusim…

    No comment…proti gustu ziaden disputat…

    [Reagovať]

  36. Rado Kovács on Január 12th, 2009 4:47 pm

    ale si tu hrkutate :P

    no, mam aj ja jeden sviezi zazitok z roku 2007. Bolo to pocas festivalu Tempus Art, hralo Bile divadlo z Olomouca /myslim/. A to predstavenie vyzeralo asi tak, ze na podium napochodovalo asi jedenast uplne nahych chlapov v strednom veku, na sebe mali len drevene lyze. Tito pani nic nehovorili, len sa po tom podiu presusali a hrali taku milu pantomimu. V prvych radoch sedelo niekolko kusov roznavskej smotanky oblecenych do vecernych siat a oblekov….a par metrov pred ich nosmi sa im hompalali cudzie pencuraky….

    co som tym chcel povedat? neviem. a netusim, komu vlastne tymto davam zapravdu.

    Len som sa chcel podelit so svojim najsrandovnejsim zazitkom z divadla. ale tie vase su tiez dobre… :) ))

    [Reagovať]

  37. Attila Zoller on Január 12th, 2009 4:54 pm

    Rado…ale Tempus Art a BHS nemozes az tak porovnavat…jedno je total alternativne divadlo, a druhe je smotanka so snobmi… :-)

    [Reagovať]

  38. Rado Kovács on Január 12th, 2009 5:00 pm

    ale vsak ja neporovnavam, ja sa tu s ostatnymi delim o srandovne zazitky….

    ci nie toto je pointa tejto diskusie? :P

    [Reagovať]

  39. Attila Zoller on Január 12th, 2009 5:49 pm

    Joj, Rado…nehovorim, ze osobne ty porovnavas…ale v druhej osobe jednotneho cisla sa to tak dobre pise…

    Pointa diskusie…jasne :-)

    [Reagovať]

  40. timika on Január 12th, 2009 6:10 pm

    Rado, to je dobreee… to si vystihol :) )) No, ono tu bolo aj nejake podobne divadlo, tusim boli zo Slovinska, ak sa nemylim, ale mozno sa mylim. A kurnik, si nepamatam, ako sa to volalo (a to som vtedy k tomu dokonca prekladala text z anglictiny), ale tiez tam chodili od pol pasa vyzleceni. Keby bolo to predstavenie o niecom, tak by mi to nevadilo, ale fakt je, ze to bola asi najvyraznejsia cast predstavenia. A nic ine tam nebolo, na co by clovek pozeral :D Iba jedna skriekajuca zenska, ktora nevedela spievat. Hm, aj take obcas su :) ))

    tento komentar je o nicom, totalne, sorry :) ))

    [Reagovať]

  41. janka on Január 13th, 2009 10:50 am

    mohol by už konečne niekto napísať aj to aký bol samotný umelecký zážitok z akcie? lebo zatiaľ sa bavíte len o tom kto mal čo oblečené a to je podľa mňa úplne jedno, lebo kto z prítomných nešiel aj na ples, prečo by nemohol mať hoci aj tepláky, keď si tak p. Lasicu vie vychutnať a tá hudba mu niečo hovorí… alebo doma pri púšťaní cd-čiek si dávate gala?

    [Reagovať]

  42. lelina on Január 16th, 2009 9:51 pm

    Andrea,už dávno som nepočula také zbytočné myšlienky.!
    Pán Bischof má svätú pravdu,také reči,kto je slušný a kto nie,prečo? JA som tam nebola,hoci som veľmi chcela,ale tiež by som išla normálne slušne oblečená,nie v hviezdičkových šatách a pelerínou,veď tá sála je vlastne kino! Mňa zaujíma hudba a slušní umelci,inteligentní,osobnosti. A slovo “exod”povedať na pána LAsicu?!
    No dovoľte!
    Pán Satinský chodieval na podobné akcie aj v turistických topánkach a navyše s fosforeskujúcimi rôznofarebnými šnúrkami.A ten už b o l vychovaný!

    [Reagovať]

Chcete niečo k téme článku napísať?





Reklama