Keď vládne spodina

Marec 8, 2010 | Prečítané 3 043x

Štát funguje, keď v ňom rozhodujú najmä rozumní ľudia. Ale keď rozhodujú najmä podvodníci a primitívi …

… štát sa mení na monštrum. Slovensko sa ním stáva.

Dva zákony, ktoré prijal parlament akoby nič, sú zavŕšením zlovestného pohybu, ktorý sa tu začal už dávno. A nielen v tejto hrubej koalícii, už oveľa skôr, keď aj slovo tých lepších stratilo váhu, dohoda cenu a poslanec hrdosť.

Je to pohyb od štátu, v ktorom sa ako-tak usadzovala sloboda, k štátu, ktorému sloboda začína prekážať. A v ktorom vládne čoraz väčšmi luza.

Nad dvoma novými zákonmi – o vlastenectve a o preukazovaní pôvodu majetku, sa zamýšľa Štefan Hríb vo svojom najnovšom editoriáli v časopise .tyždeň. Čítať viac

Hymnu už nacvičujú aj škôlkari

1908 Bartók Béla-Azt mondják

Vivat Slovakia – HZDS

Súvisiace články: Slota a Belousovová išli za vierozvestcami po rebríku

Reklama

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskutujúci nesie za svoj diskusný príspevok zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Redakcia nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. Komentáre alebo ich časti nebudú zverejnené najmä v prípade, ak nie sú zamerané k téme článku, obsahujú vulgarizmy, rasistické výrazy alebo sú osobným útokom na autorov redakčných príspevkov a iných diskutujúcich a tiež v prípade, ak budú odkazovať na iné stránky. Oneskorenie zverejnenia komentára môže nastať, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu, ale tiež z technických príčin. Pre komunikáciu s redakciou píšte na redakčný email redakcia@inforoznava.sk, alebo použite odkazy pre redakciu.

Reklama

Chcete niečo k téme článku napísať?

Komentárov: 59 k príspevku “Keď vládne spodina”

  1. Edita Kušnierová IP 78.98.121.110 Marec 8th, 2010 17:46

    Nerozumiem jednému: Ako je možné, že tým “veľkým vlastencom” nedošlo (a čo je ešte podivnejšie, nik z opozície, ani z novinárov sa ich ešte na to neopýtal), že ani hymna, ani štátna vlajka, ani štátne symboly nie sú ani tričko, ani hodinky, ani hit, ktoré požívame denne a pospevujeme si denne, ale že tieto symboly sú určené na výnimočné a slávnostné príležitosti. Tým uznávame a demonštrujeme ich dôstojnosť, ich význam. V opačnom prípade ich dehonestujeme na podradné veci dennej potreby. Uvedomujeme si vôbec, že takto sú vlastne na úrovni gulášovej polievky, hrebeňa, mydla alebo toaletného papiera? Poznajú títo naši “vlastenci” vôbec historické “pozadie” týchto symbolov? Vedia, čo znamenajú farby na štátnej vlajke a dvojkríž s tromi vrchmi? Poznajú všetky verše štúrovského básnika Janka Matúšku, ktoré zložil na melódiu ľudovej piesne Kopala studničku…, ktorá sa spievala na svadbách napríklad aj v Betliari? Rada by som sa ich na toto všetko opýtala. Keď vidím spotené tričko vo farbách a s hviezdičkami americkej zástavy, nemal by sa mi zdvihnúť žalúdok? A toto je vraj vzor pre pána Rafaja. Jeho rodičia neboli vlastenci, že mu dali meno Rafael?

    [Reagovať]

  2. Jerry.Tomasik IP 89.184.43.193 Marec 8th, 2010 21:00

    Plne suhlasim s vlasteneckym zakonom aspon madary zase dostanu po nose heheheheheheheh

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.95.60 odpovedá:

    No jasné budú to práve oni ktorý budú trpieť… Nie každé Slovenské dieťa…

    [Reagovať]

    Anonym IP 195.80.191.190 odpovedá:

    Hej Slovák a vlastenec, nauč sa písať po slovensky gramaticky správne

    [Reagovať]

  3. Anonym IP 80.239.242.170 Marec 8th, 2010 21:12

    ? madari? alebo ? madary?

    [Reagovať]

  4. iko IP 85.248.5.220 Marec 8th, 2010 21:40

    Spodine moze vladnut len spodina. ;)

    [Reagovať]

  5. Anonym IP 193.221.52.5 Marec 9th, 2010 7:30

    Ta to len ******** mohli vymyslieť taký zákon. Nacionalisti jedni, už pomaly nevedia ako si upevniť moc a upriamiť pozornosť na seba, tak vymýšľajú takéto ********

    [Reagovať]

  6. Peter Marko IP 78.99.176.85 Marec 9th, 2010 10:09

    Do rádia Expres som poslal nasledovné ráno po prijatí “zákona o vlastenectve” nasledujúcu smsku: “Súdruhovi Rafaj-Kva(……)ovi len toľko, že kedysi v škole pri speve povinnej internacionály sme len otvárali huby, aby to nerobili aj dnešní mladí a je trt a nie národné uvedomenie”…Bolo to v päťdesiatych rokoch a ten odpor k socializmu ostal dodnes…
    Plne súhlasím s pani Kušnierovou a potom čo si dovolil ten tiežminister, že školské inšpekcie budú kontorlovať školy a po nenaplnení zákona môže prísť o kreslo riaditeľ školy…takže tie päťdesiate roky sú tu zase, obludné… a stádo oviec bude sprostému bačovi len poklonkovať, lebo bača má palicu v rukách… neuveriteľné!!!!!!!!!!

    [Reagovať]

    domáca IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Pan Marko tu nejde o internacionalu ale o štátnu hymnu ktorú by mal asi ovládať každý občan toho ktorého štátu.

    [Reagovať]

    domáca IP 85.248.5.199 odpovedá:

    PS.To,že v Slovenskej republike sa spieva na niektorých podujatich maďarská hymna to sa zdá nikumu nevadí,aleže by na Slovensku mali vedieť slovenskú hymnu tak to sa zdá je problém pre niektorých občanov Slovenskej republiky.

    [Reagovať]

    br. IP 91.127.183.236 odpovedá:

    Pani domáca, aby deti na našich školách ovládali hymnu je úloha učiteľov . Mala by byť skúšaná v niektorom ročníku ( 3-4štvrtom ) na nejakom predmete ( dejepis, hudobná výchova ) ale rozhodne by sa nemala povine spievať každý pondelok. Je to smiešne a to som slovák ako “repa”.

    [Reagovať]

    FUNGI IP 85.248.5.220 odpovedá:

    Súhlasím s br. a to som maďar ako “repa”

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Tak skor RÉPA potom, nie? :D

    [Reagovať]

    peter katrenics IP 94.194.20.157 odpovedá:

    PS: tu statnu hymnu mozme ovladat aj nemusime, je to na kazdeho osobnom rozhodnuti ! z mojho chleba neubudne a ani z vasho ak niekto nevie slovensku statnu hymnu. zbytocne sa to demonizuje a znasilnuje, cim viac sa tlaci na to, tym vacsi odpor k tomu bude.

    a k tej madarskej hymne len tolko, ze slovensko je multikulturalny stat, a pokial to zakon vyslovne nezakazuje tak preco nie.

    [Reagovať]

    leligagli IP 87.197.169.17 odpovedá:

    Áno,hymnu treba vedieť.. A vedieť zaspievať maďarskú hymnu je tak dobré ako vedieť zaspievať slovenskú,českú,ale aj napr.poľskú,ruskú atď. To sa má učiť v školách,a nie hulákať kade – tade po krčmách ako to vidíme u niektorých “vlastencov” z rodu Slotovcov,Malíkovcov a Rafajovcov. Nie však takto , ako to chcú nanútiť zase učiteľom slovenskí pohrobkovia gardistov v parlamente.

    [Reagovať]

    sýkorka IP 213.151.218.130 odpovedá:

    Ako multikultúrnemu štátu navrhujem aj nový text pesničky na melódiu Kopala studničku: Nad krčmou sa blýska,Rómi pivo pijú.Zaplaťte im bratia,lebo nás vymlátia a krčmu rozbijú.2.Európska únia,tá menšiny chráni,Len ju nenapadne,že keď Slovák skape,zhynú aj cigáni.3.Keď Slováci zhynú,kto tu bude vládnuť?Krumple nezasadia,pole neobrobia,čo budeme kradnúť?

    [Reagovať]

    pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 odpovedá:

    “Pheneha Rom – u basela tuke i lavuta…”
    ” Say Roma – and you will hear a violin…”

    “Jagalo Kamiben”
    “Flame of love”

    [Reagovať]

    Peter Marko IP 95.102.46.10 odpovedá:

    No bohužiaľ ste zrejme nepostrehli, že som sa nevyjedroval voči štátnej hymne ako takej, symbolu štátu, kde žijeme, a to slovko “asi” vo Vašom komentári nemá miesto, lebo štátnu hymnu má poznať k a ž d ý občan tohto štátu a nie len Slováci, ako sa to skreslene prezentuje. Republika je štátnym útvarom v š e t k ý c h jej obyvateľov!!!!
    Ale k meritu veci: ja mám zásadné výhrady voči násilnému spôsobu nanucovania získavania národného uvedomenia spôsobom, ako to robia v SNS a v parlamente. Toto je nebezpečné, že sa to minie cieľa, ale pre budúce voľby, čo by sme všetko neurobili, že???….a po nás potopa…nepripomína Vám to socík?????

    [Reagovať]

    Peter Marko IP 95.102.46.10 odpovedá:

    Prepáčte, ale moja reakcia je pre diskutujúcu ” domáca”

    [Reagovať]

    Laci IP 87.197.149.175 odpovedá:

    Pan Marko a toto pripomina tiez socik? : http://www.upn.gov.sk/regpro/vysledky-vyhladavania.php?kraj=KE&priezvisko=marko&meno=peter&datum_narodenia=&kategoria=

    Skúste sa podpísať celým vlastným menom, ak chcete byť osobný a po druhé: odkaz na ÚPN, ktorý ste tu uviedli, nehovorí nič o osobe, ktorú ste chceli takto pošpiniť – všimnite si dátum narodenia a tiež staršie diskusie na túto tému, kde sa už p. Ing. Markovi ospravedlnili iní diskutujúci.

    Belo Hefler, REDAKCIA

    [Reagovať]

    Karin Markova IP 80.254.147.140 odpovedá:

    Oci, co to tu na Teba skusaju nasit??? Podpis sa celym menom, Laci…a potom sa ospravedln ako sa na slusneho cloveka patri.

    [Reagovať]

    Belo Hefler IP 91.127.153.202 odpovedá:

    Karin, diskusiu pod článkami prosím nedávajte do priamej súvislosti s redakčným obsahom portálu – názory diskutujúcich sú len ich názormi a nijako nesúvia s redakčným obsahom ani postojmi redakcie tohto najčítanejšieho rožňavského portálu. Mám za to, že diskusia na tejto stránke ďaleko prevyšuje často biednu až zúfalú úroveň
    internetových diskusií a z takmer 11 tisíc komentárov sme museli vymazať, resp. upravovať kvôli porušeniu Pravidiel diskusie doslova len desiatky z nich, čo svedčí o dostatočne slušnej úrovni našich čitateľov a túto latku si chceme udržať aj naďalej.

    [Reagovať]

    pilulka IP 195.80.172.178 odpovedá:

    Rozhodne s pani Kušnierovou a pánom Markom súhlasím!
    Deti v školách sa už tešia, že im ubudne z vyučovania … no, možno fakt za ten čas by sa mohli hymnu učiť v rámci predmetu a nie na povel – toto smrdí bývalým režimom

    [Reagovať]

  7. ivan IP 94.246.127.33 Marec 9th, 2010 11:34

    ty bulo “jerry”, ake to je, ked niekomu ucelovo servirovane vlastenectvo mysel zatemni. skus sa o to s nami podelit, ja by som taktiez tak rad be-cal, me-cal a bezstarostne datelinku ohryzal

    [Reagovať]

  8. Oliver IP 85.248.5.220 Marec 9th, 2010 12:16

    V zákone nie je napísané, že o koľkej sa má hymna pustiť. Takže, ako to povedal jeden riaditeľ školy, ráno príde upratovačka, pustí hymnu a bude pokoj. To, že ešte nikto v škole nebude je úplne jedno, lebo zákon bol dodržaný.

    [Reagovať]

    Tótlandia IP 193.221.52.5 odpovedá:

    Veru súhlasím, nech to pustí upratovačka aby tí tóti tam v meste Žsolna na čele s velkým Jánosom boli upokojený

    [Reagovať]

    zubor IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Na Slovensku nežijú tÓti .Prosím upresniť pôvod toho názvu a o akskupinu ľudí sa jedná a tiež historiu toho slova.

    [Reagovať]

    Tótlandia IP 193.221.52.5 odpovedá:

    Nevieš čo sú to tóti????????????? Tak sa to spýtaj maďarského politika Gyurcsánya, To maďari tak volajú všetkých slovákov, hlavne na severe slovenska, čo poriadne nevedia po slovensky a melú nejakým nárečím ktorému niekedy ani normálny slováci nerozumejú (čo sa konkrétne týka Rožňavy a okolia nadáva sa tak všetkým obciam od Betliara na sever a Rakovnice na západ)

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 84.224.71.184 odpovedá:

    Tótlandia…tusim to mas kus popletene…
    Ja som Gyurcsánya este v zivote nepocul hovorit o “tótoch”, myslim si, ze je to hlboko pod jeho inteligencny standard.
    Tótmi nazyvaju Slovakov taki magori, ako ty, podobne, ako sa v opacnom garde pouzivaju vyrazi “Hun”, “Magyarón” ci “Feferón”. Disperzia debilov v jednom ci druhom state nie je striktne ohranicena, to musis vediet…

    A pokial viem, Tótmi nazyvaju aj Slovakov tuna obdalec v Kondorosi, Bekesskej Cabe co Polnom Berincoku, podobne, ako nazyvaju “Tirpákmi” (rozumej: Trpákmi) tych v okoli Nyíregyházy…

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 78.99.78.167 odpovedá:

    Co uz len moze byt na tomto hanlive?:
    Fele magyar, fele tot, nist ki baba az ajto :-)

    A toto hovori o totoch wikipedia:

    Tót (staršie písanie aj tóth; mn. číslo tótok) je pôvodne maďarské označenie pre autochtónnych Slovanov Uhorska, teda v tom čase de-facto ekvivalent slova (uhorský) Sloven (Slováci, Slavónci-Chorváti, čiastočne Slovinci) a latinského (uhorskí) Sclavi, neskôr v novoveku sa takto označovali prevažne (ale nie výlučne) Slováci, od 2. tretiny 19. storočia už len Slováci.

    Od začiatku 20. storočia sa označenie tót dostalo do úzadia a dnes má pejoratívny význam.

    Slovo tót sa zachovalo v pomenovaní viacerých maďarských obcí, zo súčasných napr. Tótkomlós, Tótszentgyörgy, Tótszentmárton, Tótszerdahely, Tótújfalu a Tótvázsony a najmä ako jedno z najčastejších maďarských priezvisk Tóth.

    [Reagovať]

    Feri Kovács IP 193.221.52.5 odpovedá:

    To je jedno či maďari v maďarsku volajú slovákov Tótmi alebo slováci maďarov Húmi, aj tak prakticky najviac Buta tótov je v Žiline a okolí, keďže stade pochádzajú takéto výplody blbých zákonov

    [Reagovať]

  9. Lilka IP 91.127.183.236 Marec 9th, 2010 12:20

    To: pani ” domáca ” : Milá pani, tu nejde o to, kde a čo sa spieva, keď sa to spieva zo srdca, prosím, nech spievajú … Ale ten zákon smrdí diktatúrou a je to celé totálne smiešne, vlastenectvo sa nedá nanútiť, ale mal by to cítiť každý človek v srdci. Neviem kde videli podobný zákon v praxi páni
    ” národniari “, možno niekde v Kórei, ale mali by sa radšej starať,o to,
    aby do svojich radov zvolili takých členov, ktorí skutočne reprezentujú Slovensko a rozširujú jeho dobré meno a nie naopak, ako to robí ich “slávny vodca ” Janko.

    [Reagovať]

  10. pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 Marec 9th, 2010 14:25

    prosim o laskavost: zapis spievaneho textu . dakujem.

    [Reagovať]

    pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 odpovedá:

    v uprave belu bartoka.

    [Reagovať]

    pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 odpovedá:

    sory: bartoka belu

    [Reagovať]

  11. clovek IP 78.99.98.149 Marec 9th, 2010 18:39

    ked sa citenie stava “zakonnou povinnostou” aj ked hovorime o citeni narodnom ..tak sa cosi prirodzene stava cimsi institucnym.

    Co bude nasledovat ? Zakon o tom, ze manzel ma milovat svoju manzelku a svoje deti a toto zakonne nariadenie budu kontrolovat inspektori ?

    [Reagovať]

  12. olafka IP 91.127.72.40 Marec 9th, 2010 20:26

    Mna len tak napadlo, na istom cirkevnom gymnaziu sa v pondelok rano zacina vyucovanie modlitbou. Teraz co bude pre vedenie skoly prvorade: Boh, alebo statna hymna..? Ked sa najprv pomodlia, uz nebudu taki dobri vlastenci, lebo hymna je strasne dolezita na prejav vlastenectva. Ak budu najprv spievat hymnu, co uz to budu za krestanov, ked pan fafar v kostole od malicka tlaci do hlav, ze Boh je nad vsetky pozemske zakony… Dilema neskutocna! :) jasne, robim si srandu, ako zo vsetkych hlupych vyplodov schvalenych slovenskym parlamentom. V strnastich som slubila na OV KSS vernost ČSSR, aj s ostatnymi spoluziakmi, dnes je to uz len usmevna spomienka. Asi takto koncievaju vsetky nanutene vlastenecke dristy.

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.95.60 odpovedá:

    Na Cirkevných to nebude potrebné, lebo ten zákon sa tíka iba štátnych škôl. Čiže Ficov syn z toho liberálneho súkromného gymnázia bude ušetrený zatiaľ čo ostatné deti nie. Je zaujímavý ten rozpor medzi tím čo premiér presadzuje a tím ako sa k tomu stavia v súkromnom živote. To mu nevadí že jeho dieťa nebude mať potom “vlastenecké” cítenie?

    [Reagovať]

    vlado IP 85.248.5.199 odpovedá:

    cirkevne a sukromne školy toto za potrebu mat nebudu podla zakona

    [Reagovať]

    olafka IP 91.127.72.40 odpovedá:

    Jaj tak je to teda! Takto to nedomysliet! Ako k tomu pridu chudence deti z cirkevnych a sukromnych skol? Ale mozno ten Ficov syn bude mat protekciu. Bolo by naozaj krute, keby syn slovenskeho premiera nenaplnil myslienku o dokonalom vlastenectve!

    [Reagovať]

  13. Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 Marec 9th, 2010 21:43

    Ak nejaka osvietena vlada chce, aby ludia boli vlastnecami, bude sa o to usilovat tak, aby sa o Slovensku hovorilo vo svete v dobrom svetle. Aby clovek zo Slovenska, ked sa stretne s niekym zo zahranicia, mal dobry pocit z toho, ze ti druhi o jeho krajine vedia a obdivuju ju. Vtedy ten pocit nastane automaticky, sam od seba. Takymto “zakonom” sa docieli presny opak.

    [Reagovať]

  14. zufalec IP 94.246.126.157 Marec 9th, 2010 21:49

    je sanec byt presvedcivym vlastencom, pokial nie som dlhoprsty, necuram opity z balkona, nenadavam policajtkam, nemam zaujem obsadit budapest… ? hymnu si uz prehravam, aj viac krat denne. staci to ? poradte mi prosim, ale uprimne.

    [Reagovať]

  15. Attila Zoller IP 84.224.12.243 Marec 9th, 2010 21:51

    Z toho Bartóka mi zisla na um jedna vec, ktora ma ako Madara na Madaroch neskutocne irituje…
    A to snaha nazyvat “madarskym” a “Madarom” vsetko a kazdeho, co/kto ma cokolvek do cinenia s uzemim byvalej monarchie…
    Kazdy dobry panovnik, literat, vedec ci sportovec je Madar…najnovsi priklad: Eurosport, cyklisticke preteky Pariz – Nice, vynikajuco si pocinajuci mlady Slovak Peter Sagan – rodak zo Ziliny.
    A komentatori (po tom, co po hodine prenosu zistili, ze je Slovak, nie Slovinec) ho hned premenovali na “Šagán Péter”-a.

    To je jeden priklad na narodnu zakomplexovanost Madarov…ale ako vidim, nasi fasizoidni sudruhovia im statocne sekunduju :)

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.95.60 odpovedá:

    Škoda že sa Szlota Jánoš nenarodil za čias monarchie, možno by si ho tiež privlastnili :-)

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 84.224.12.243 odpovedá:

    Miso…ani Sagan sa nenarodil za cias monarchie, a predsa si ho privlastnuju…
    Mohli by si aj toho tebou spominaneho najsamslovaka na Harleyke :-)

    [Reagovať]

    Zolo IP 95.102.228.216 odpovedá:

    Tento sa Shotymu velmi podaril :-) :-) :-)
    pozrite si ho tu:
    http://komentare.sme.sk/c/5270849/shooty.html

    [Reagovať]

    pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 odpovedá:

    -):-)

    [Reagovať]

    Anonym IP 78.99.94.130 odpovedá:

    Ano je to pravda! Ale potom maďarská športovkyňa nie je Enikő Szabóová , len Enikő Szabó. Ďakujem

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 84.224.13.184 odpovedá:

    anonym…nemas za co :-)

    [Reagovať]

  16. szlopal janos IP 94.246.126.218 Marec 9th, 2010 22:34

    aa eee, noo, vzlciem ta zzz niformi ! zee pjem, too nieee. …

    [Reagovať]

  17. Eňa IP 195.28.82.45 Marec 10th, 2010 8:10

    Bodaj by naši predstavitelia neboli vlastenci, veď toto Slovensko im dalo majetky, rozkradli celú republiku, až tak prežívajú svoje vlastenectvo, že to čo tu nakradli už dávno majú v zahraničných bankách a majetky v Chorvátsku a pod. Takí môžu spievať od rána do večera. A ešte, angličtiny plné huby, to je vlastenectvo v pravom slova zmysle. Už treba dopredu nakúpiť pre deti červené šatky nech je skutok dokonaný. A pozdrav “Práci česť” by sa tiež hodil.

    [Reagovať]

  18. ivan IP 94.246.126.237 Marec 10th, 2010 9:18

    laci, pri dalsej strelbe ti zelam viac trefnosti. skutocne, je to oblast, v ktorej dokazes silne ranit, hlavne ak sa trafis do niekoho, koho sa to vobec netyka. nadalej nam bdej nad cistotou tejto stranky ; ) ..vraj sulikovi v tejto oblasti nema kto pomoct : )

    [Reagovať]

  19. ivan IP 94.246.126.237 Marec 10th, 2010 9:32

    a co tak posilnit ekologicke citenie obcanov na ukor bohapusteho vlastenectva v tejto bananovej krajinke /pieskovisku/ ?

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Spravna pripomienka, to by naozaj bodlo, lebo s touto oblastou je to este stale bieda…

    [Reagovať]

  20. Gombas IP 92.52.32.46 Marec 10th, 2010 10:45

    Zastavme ” ich ” bratia….budem trošku ” cinikus “:-((

    [Reagovať]

    pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 odpovedá:

    v parlamentnych

    [Reagovať]

    Oliver IP 85.248.5.220 odpovedá:

    “veď sa oni stratia”. Áno, lenže títo naši nie a nie sa stratiť.

    [Reagovať]

  21. zufalec IP 94.246.126.185 Marec 10th, 2010 11:05

    nacionalizmus je v akejkolvek podobe zhubnym zarodkom demokracie, krokom k potlaceniu ludskych hodnot a nastoleniu nevrazivosti. je to na kazdom jednotlivcovi, nakolko sa nim necha pohltit.

    [Reagovať]

    Tomáš Váderham IP 78.99.199.186 odpovedá:

    Už som chcel dat “páči sa mi to” len som akosi pozabudol že tu nie som na istej zábavnej sociálnej sieti.. :D nuž, ja len toľko že páči sa mi tento názor a plne sa s ním stotožňujem. A z tejto celej maškarády som rovnako Zúfalí Zúfalec

    [Reagovať]




 zostávajúcich znakov