V sobotu bol Westton Cup
Február 8, 2011 | Prečítané 1 835x
Futbalový turnaj osobností Westton Cup 2011, ktorý pred pár týždnami rozdeľoval poslancov v otázke jeho spolufinancovania mestom, pokračoval v sobotu svojím 16-tym ročnikom. V rožňavskej športovej hale na divákov čakalo 10 mužstiev (z toho dve ženské/dievčenské) a pestrý kultúrny program. Informácie o priebehu podujatia nám poskytla Ing. Karin Cseh z rožňavského Turistického informačného centra. Rožňavčania mohli v sobotu sledovať futbalové umenie rôznych osobností kultúrneho či športového života, medzi inými spomeňme V. Zvaru, Ď.Šimona, M.Prusáka, T.Medveďa, M.Obšitníka, J.Valkučáka, choreografa Jána Ďurovčíka, moderátorov P.Švajdu, M. Špačka, P.Varinského či osobnosti činné mimo futbalu J. Rezeša,R.Havrillu, a D.Jendrichovkého.
Z víťazstva sa nakoniec mohli tešiť futbalisti tímu TEKO-KOŠICE, ktorí v súboji o tretie miesto zdolali PRIMÁTOR TEAM-RV v pomere 5:1. Návštevníkov okrem futbalu zabával aj kultúrny program, predstavila sa im hudobná skupina Drišľak, folklórny súbor Haviar a svoje umenie predviedol aj freestylový žonglér Michal Rimovský.
„S úrovňou turnaja sme maximálne spokojní. Westton cup sa neustále posúva hore a tento ročník to tiež potvrdil. Diváci mali možnosť vidieť kvalitný futbal v podaní známych osobností, súčasne si mohli vychutnať zaujímavý kultúrny program. Ďakujem všetkým, ktorí sa pričinili o organizáciu tohto turnaja a zvlášť by som chcel vyzdvihnúť a poďakovať za aktívny prístup prezidentovi SFZ Jánovi Kováčikovi, ktorý s nami strávil celý víkend a prediskutoval o futbale desiatky hodín“, zhodnotil priebeh podujatia jeho hlavný organizátor Miroslav Mackulin.
Ten zároveň odovzdal dva symbolické šeky, zhodne po 500,- €, jeden pre folklórny súbor Haviar, druhý pre športovkyňu Henrietu Farkašovú, na základe výťažku z podujatia. Na tieto dary ako i celú organizáciu turnaja mesto prispelo sumou 2.400,- €.
Reklama
Súčasťou turnaja bola aj súťaž zručnosti pre obecenstvo, ktoré mohlo vyhrať skúter. Traja vyžrebovaní diváci za pomoci vybraného tútora triafali na plachtu s otvormi, hlavnú cenu pre jedného z návśtevníkov nakoniec vystrieľal televízny moderátor Patrik Švajda.
Foto: Inforožňava.sk
Reklama
PRAVIDLÁ DISKUSIE
Diskutujúci nesie za svoj diskusný príspevok zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Redakcia nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. Komentáre alebo ich časti nebudú zverejnené najmä v prípade, ak nie sú zamerané k téme článku, obsahujú vulgarizmy, rasistické výrazy alebo sú osobným útokom na autorov redakčných príspevkov a iných diskutujúcich a tiež v prípade, ak budú odkazovať na iné stránky. Oneskorenie zverejnenia komentára môže nastať, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu, ale tiež z technických príčin. ODKAZY PRE REDAKCIU nebudú zverejňované, píšte ich na redakčný email redakcia@inforoznava.sk, alebo použite odkazy pre redakciu.Chcete niečo k téme článku napísať?
Komentárov: 52 k príspevku “V sobotu bol Westton Cup”





























































“Rožňavčania mohli v sobotu sledovať futbalové umenie rôznych osobností kultúrneho či športového života, medzi inými spomeňme V. Zvaru, Ď.Šimona, M.Prusáka, T.Medveďa, M.Obšitníka, J.Valkučáka, choreografa Jána Ďurovčíka, moderátorov P.Švajdu, M. Špačka, P.Varinského či osobnosti činné mimo futbalu J. Rezeša,R.Havrillu, a D.Jendrichovkého.”
Hmm, asi som nejaký nedovzdelaný alebo spoločensky, kultúrne a športovo nezorientovaný, ale okrem Jána Ďurovčíka, ktorý je pre mňa skutočnou osobnosťou, P. Švajdu, ktorý pre mňa nie je žiadna osobnosť, ale iba mediálne známa osoba, a J. Rezeša, ktorý sa preslávil iba ako člen tunelárskeho kindermanažmentu VSŽ, netuším kto tie “osobnosti” sú…
[Reagovať]
tiež pohľad z veže... IP 95.103.230.5 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 16:59
…a to by ste p. Kuhn ako žurnalista vedieť mal. A keď to neviete, je to len Vaša vec a nevidím dôvod, aby ste sa tým tu akoby “chválili”.
[Reagovať]
VladoR IP 78.98.31.135 odpovedá:
Február 11th, 2011 o 11:53
….športového života, medzi inými spomeňme V. Zvaru, Ď.Šimona, M.Prusáka, T.Medveďa, M.Obšitníka, J.Valkučáka.
Ivan ja som Tvoj volič a s poľutovaním muím konštatovať,že v jednej veci máš pravdu-minimálne v športe si nevzdelaný.Hore vymenovaní ex futbalisti boli osobnosťami už v dobe keď Osobnosť Ďurovčík cikal do piesku. A nie je dobré hádzať pánov futbalistov do jedného vreca s tunelármi.Týto páni v športe toho dosiahli dosť vlastným úsilíma keď niekoho chceš dehonestovať tak si aspoň vygoogli o koho sa jedná.Ber to ako radu.Pekný deň
[Reagovať]
Ivan Kuhn IP 213.151.218.129 odpovedá:
Február 11th, 2011 o 14:51
Vlado, asi máme rozdielny názor na to, kto je to OSOBNOSŤ. Napríklad vo futbale, keďže sme zhruba rovesníci (ak si to ty Vlado
boli pre mňa osobnosťami Ondruš, Pivarník, Čapkovič, Jurkemik, Dobiáš, Móder, Švehlík, Vencel, Galis, Barmoš (z trenérov Vengloš), a z tých mladších napríklad aj Ľubo Moravčík alebo Stano Varga a samozrejme Dubovský (to len tí na ktorých som si spomenul veľmi rýchlo, určite by sa tento zoznam dal rozšíriť).
[Reagovať]
d. IP 88.212.1.74 odpovedá:
Február 11th, 2011 o 16:13
Osobnosť v psychológii je suma všetkých psychických osobitostí vytvárajúcich individualitu jednotlivca.
tzn. každý jednotlivec je osobnosť………… , i ty i já…….
[Reagovať]
banan IP 91.127.97.160 odpovedá:
Február 11th, 2011 o 17:11
i já…
[Reagovať]
Mimochodom, na plagáte pozývajúcom na akciu boli medzi osobnosťami, ktoré sa zúčastnia uvedení aj Stano Varga a Ľubo Moravčík, ale ani jedného som tam nevidel…
http://www.roznava.sk/sk/–166-3188-westton-cup-2011
[Reagovať]
Miro Mackulin IP 78.98.105.44 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 22:43
Máte pravdu, Ľubo Moravčík sa vo štvrtok zranil a nemohol prísť.Ale ja dva mesiace, keď pripravujeme veci do tlače to nemôžem vedieť. Verím, že to uznáte. K otázke osobností… Každý z nás máme svoj názor, kto je a pre koho aká “osobnosť”. Ja to vnímam tak, že za tých 16 rokov sa vykreovala skupina ľudí, ktorí vo svojich oblastiach (šport-rôzne odvetvia, umelci, redaktori, menežéri, podnikatelia, prezidenti zväzov, či klubov)dosiahli nejaký kariérny strop a navyše nás spája futbal. Preto prijali naše pozvanie. Ale to neznamená, že sú to dobrí, či zlí ľudia. Ja to takto nehodnotím…Pre mňa je dôležité, že merali cestu do RV, ukázali niečo so svojho umenia, mnohí už vo veku cez 40rokov, chceli prispieť k výbornej atmosfére. Koľkí z vás by ste merali cestu na druhý koniec republiky, len…
[Reagovať]
Zaujímavé je tiež, že v tej veľkej kope fotiek nevidieť – aký bol záujem Rožňavčanov o túto akciu. Usudzujem, že kapacita haly nebola plne obdsadená. Takže pre koho bola táto akcia dobrá?
[Reagovať]
Ivan Kuhn IP 213.151.218.138 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 17:09
Kapacita haly je údajne 560 miest na sedenie. Primátor tvrdil, že na akciu príde 800-900 ľudí. V skutočnosti aj v čase hlavného programu nebolo hľadisko zaplnené na viac ako 80 percent a to v ňom sedeli aj niektorí z účastníkov-futbalistov.
[Reagovať]
Miro Mackulin IP 78.98.105.44 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 22:16
Čísla máme presné.Bolo predaných či rozdaných 480 identifikačných náramkov pre divákov + 110účastníkov+30hostí+20organizátorov + 15 hostesiek, mimo účinkujúcich… Počítajme spolu:650.Kapacita haly je 560. Je to viac, či menej ako 80%???? Ale tieto čísla, predsa nie sú dôležité a tie debaty smutné…
[Reagovať]
Ivan Kuhn IP 213.151.218.138 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 23:51
Tak vo VIP bufete som nebol pán Mackulín, neviem koľko ľudí sedelo tam, ja som sedel v hľadisku a môj odhad vyplýva zo zaplnenosti hľadiska.
A čísla sú dôležité z toho hľadiska, že pán primátor a pán poslanec Baláž tú dotáciu 3310 EUR (aj keď nakoniec MZ schválilo “iba” 2400 EUR) zdôvodňovali aj tým, koľko ROŽŇAVČANOV (teda nie hráčov) na tú akciu bude môcť prísť a mať športový a kultúrny zážitok…
A ešte raz. Moja jediná výhrada k vášmu podujatiu sa týka dotácie z rozpočtu mesta Rožňava. Ja vám úprimne držím palce aby sa Vám darilo túto akciu ďalej organizovať.
[Reagovať]
No a do tretice:
V reportáži v Športových novinách Televízie Markíza:
Cez víkend sa tím futbalových zázrakov Televízie Markíza už tradične vybral na východ. Westton Cup síce už tradične nevyhral ale jeden veľký úspech sa nám predsa len prihodil. Tak toto sme tu ešte naozaj nemali. Markizáci versus Stropkovské Mušketierky. Ozdobou 16. ročníka Westton Cupu boli futbalistky Stropkova. Náš brankár Peťo Varinský sa musel veru riadne oháňať, aby sme v hanbe nezostali. … Umenie stropkovčaniek nadchlo aj prezidenta futbalového zväzu … Na konci sa už každý tešil na výmenu dresov, no stropkovčanky s nami vypiekli … Pre Televíziu Markíza futbalistky zo Stropkova!
titulok: Westton Cup opäť výborný
http://video.markiza.sk/archiv-tv-markiza/sportove-noviny/52983
Toľko o spropagovaní mesta Rožňava.
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 15:58
Ivan, ja nerozumiem, preco si taky nespokojny. Nestaci Ti “vychod”?
[Reagovať]
pohlad z veze c.orla IP 194.1.157.190 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 18:25
[Reagovať]
Kuna IP 78.99.146.185 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 19:06
Môžem potvrdiť. Tú správu v športových novinách som videl aj ja. Jediná zmienka o Rožňave v nej, bol reklamný banner jedného rožňavského spravodajského portálu.
[Reagovať]
Miro Mackulin IP 78.98.105.44 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 22:29
Mesto Rožňava bolo odprezentované v súvislosti s podujatím v denníkoch Šport, Korzár, Dukla a rádii Express a Hornet pred a po podujatí viď. denná tlač a média plán. Všetkých cca130 účastníkov, ktorí merali cestu do RV sú nositeľmi verím, že pozitívnych správ o Rožňave skrz toto podujatie. Bodaj by ste všetci domáci tak propagovali vaše mesto ako my a snažili sa pre tvorivých ľudí vytvárať podmienky. Ja za tých pár chvíľ, čo som strávil u vás, som nadobudol pocit, že ste, česť výnimkám skôr neoprávnení kritici a neviete priložiť ruku k dielu a zjednotiť sa pre spoločný cieľ. Neprináleží mi hodnotiť, ale toto musím konštatovať, rád by som sa mýlil…
[Reagovať]
alena g. IP 95.103.60.88 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 23:38
Dobre napísané – nemýlite sa!
[Reagovať]
Ha, ha, ha…. Takto asi reaguje neistý človek ktorý teraz nevie ako má vlastne reagovať… Hala bola celý deň na 80 %plná, futbalové zápasy na slušnej úrovni, a program perfektný. Neprišiel len ten, kto zapochyboval na základe reakcií pred konaním podujatia. Jednoducho vydarená akcia. Ďakujeme.
[Reagovať]
Ivan Kuhn IP 213.151.218.130 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 17:19
Milý anonym, ja som tam bol od cca 14:00 do konca akcie. Hala bola plná na 80% iba počas hlavného programu, teda vystúpenia skupiny Drišľak, inak bola plná tak a 60-70% (a ako vyššie píšem, kapacita haly je údajne 560 miest na sedenie, pričom primátor hovoril, že na túto akciu môže prísť 800 až 900 ľudí). Futbalové zápasy boli podpriemerné. Ani oslňujúce výkony v podaní súčasných alebo bývalých špičkových slovenských futbalistov, ani veľká zábava v podaní hviezd slovenského showbiznisu. Lebo jedni aj druhí chýbali… O “kultúre” v podaní skupiny Drišľak už ani nehovoriac. Všetko to bolo hodné toho 1 EUR čo som za vstupné zaplatil. Ale rozhodne to nebolo hodné 2400 EUR ktoré mesto zaplatilo za svoju akože propagáciu prostredníctvom tohoto turnaja. Tým som si úplne istý.
[Reagovať]
Katarína Prékopová IP 217.12.49.10 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 19:37
Drahý anonym, v dopoludňajších hodinách bolo zaplnených tak cca 15 – 20% kapacity, v popoludňajších hodinách možno 80%, aj to bolo čiastočne vďaka prítomným hosteskám, hráčom, vystupujúcim, hosťom a “neplatiacim” návštevníkom. Dalo sa to spoznať podľa oranžovej farby “náramku”. Chceš si tipnúť, ktorí z prítomných poslancov mali taký? Úroveň celkom presne vystihujú slová Ivana Kuhna vyššie. Tým samozrejme nechcem dehonestovať prácu a energiu tých Rožňavčanov, ktorí pri organizácii turnaja pomáhali. Skôr stlmiť tie oslavné ódy. Čo sa týka propagácie mesta, vôbec sa nedala postrehnúť. Pred turnajom, počas, ani po. Prečo?
[Reagovať]
Katarína Prékopová IP 217.12.49.10 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 19:45
Pardón, zabudla som na vystúpenie súboru Haviar a spev Martinky Zagibovej. To úroveň malo. Ostatné sa dá zhodnotiť jedným slovom – rozpačité.
[Reagovať]
Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 14:58
Pán Kuhn! Ja neviem čo sa Vám nezdá!
Veď to propagovali v nejakom rádiu Hornet. Aj v denníku Šport bolo veľa o Rožňave. V rádiu Expres spomenuli asi v minútovej upútavke Rožňavu posledným slovom… Denník Dukla je najčítanejší denník v Medzilaborciach a okolí, tak čo sa Vám vlastne nepáči…?!
Navyše osobnosti ako Golenya, Baláž alebo nejaký Zvara…, no môj starší syn je z ich umenia “nadšený.” Ja si myslím, že Ste im mohli odklepnúť aj tých 3.300 evri… Prepáčte musím už končiť! Manželka mi práve telefonovala, že zlomila koliesko na kočíku v diere chodníka na Šafárikovej…
Henrieta F. – prepáč!
[Reagovať]
jur IP 195.98.16.83 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 18:41
potom ti pojdem podakovat aj ja ked ten slizky prezliekac kabatov sa mi opovazi zvysit dane a bude svojim svojskym srdcervucim falosnym ksichtom vysvetlovat ze to inac neslo…zoberiem si tvoju hlavu a jeho a zahram si s nou futbal a spravim z toho charitativnu akciu s nazvom laciakcup pre danovnikov mesta RV
[Reagovať]
Sati2 IP 85.248.5.208 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 21:08
Fíha, že “laciakcup…” Dobré! Len som si nie istý, či sa to číta “laciak – cup” alebo “laciak – kap…”
[Reagovať]
Kuna IP 78.99.146.185 odpovedá:
Február 9th, 2011 o 19:09
Nemáte začo! Vaša mestská kasa a tisíce daňových poplatníkov, ktorí vám svojou troškou na vašu zábavku prispeli.
Kedy sa dočkáme, že pán primátor budú na takýchto akciách rozdávať k dotovaným lístkom aj chlieb? Alebo si ho nechávajú do tomboly?
[Reagovať]
janod IP 95.103.155.99 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 13:19
Pan Kuhn tie Vaše vyjadrenia sú trapné. Podujatie bolo pre občanov tohto okresu a bola to vydarená akcia.
[Reagovať]
bugika IP 88.212.1.75 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 14:55
Zabudol si napisať, že všetko financoval : Okresný Národný Výbor.
[Reagovať]
Tibor Takac IP 95.103.220.212 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 16:30
Janod, Kuna nie je Kuhn
aj ked podla Teba su trapni asi obaja, ze?
Minule som mal paradnu a vydarenu akciu najprv pri Slanej a potom v sukromnej krcme, samozrejme som ju organizoval pre obcanov nasho okresu, no a teraz mi tak napallo, ze by som si ju mohol dat aspon ciastocne preplatit na mestskom urade. Urcite to chapes, janode, ze? Co mam preto urobit, porad, prosim Ta. Mam si dat podpisat nejaku formalnu zmluvicku o reklame s primatorom (pretoze som tam spomenul aj Roznavu, to da rozum) a on mi uz schvalenie v zastupitelstve vybavi, ci?
[Reagovať]
Kuna IP 78.99.146.185 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 20:19
Nevadí, ozrejmím:
1. kto, čo?: Kuna, Kuhn (čítaj “Kún”) napr. Kuna napísal(a). Kuhn povedal.
2. z koho, z čoho?: z Kunu (Kuny), z Kuhna (“Kúna”) napr. Ja z toho (z tej) Kunu (Kuny) nevyjdem… Ja z toho Kuhna už nemôžem.
3. komu, čomu?: Kunovi (Kune), Kuhnovi (“Kúnovi”) napr. No neprij**** by si tomu (tej) Kunovi (Kune)!? A čo sa tomu Kuhnovi zase nepáči!?
4. koho, čo?: Kunu, Kuhna (“Kúna”) napr. Videl som Kunu. Volil som Kuhna.
5. o kom, o čom?: o Kunovi (Kune), o Kuhnovi (“Kúnovi”) napr. O tom (tej) Kunovi (Kune) som už niekde počul. O tom Kuhnovi sa už radšej zmieňovať nebudem.
6. s kým, s čím?: s Kunom (Kunou), s Kuhnom (“Kúnom”) napr. S Kunom (Kunou) sa už nebavím. S Kuhnom si to vybavím na zastupiteľstve.
Jednoducho, nie je Kuna ako Kuhn.
[Reagovať]
Kuna IP 78.99.146.185 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 21:50
Upozornenie – Niekedy sa Kuhn a kuna predsa len dá popliesť. Foneticky. A to v prípade chorvátskej meny kuna.
Príklad – Vykračujem si po chorvátskom ostrove Rab a dostanem chuť na pivo. Vojdem do baru a tam sedí Kuhn. No a potom vošiel dnu Slota… Nechali sme tam asi 1000 kún (HRK).
[Reagovať]
alena golianová IP 109.230.10.57 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 22:16
Je nám to už dostatočne jasne, HRKli ste si.
[Reagovať]
alena g. IP 178.41.126.34 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 22:33
Nakoniec sa z toho vykľuje “oposum”.Začínam ho cítiť…
[Reagovať]
Bola to naozaj vdarená akcia, len naozj nechápem jedno. Na mestskom zastupiteľstve sa predsa hovorilo, že celý výťažok z akcie pôjde pre Heňu Farkašovú. Ako je to možné že skončila pri jej zásluhách s takou almužnou a ako sa do toho vôbec zamontoval Haviar????? Je na to jediné vysvetlenie, že konečne niekto Haviar zaradil medzi telesne postihnutých. Ba asi aj mentálne.
[Reagovať]
Milí rožňavčania, pán Kuhn, chcem sa poďakovať všetkým, ktorí sa pričinili o podporu tohto podujatia a hlavne tým, ktorí sa prišli na podujatie aj osobne pozrieť,lebo bolo organizované pre vás. Chcem vám tlmočiť a podeliť sa s vami o doterajšie ohlasy, ktoré sa ku mne dostali od ostatných účastníkov. Sú dojedného veľmi pozitívne a myslím, že sme napriek “drobným poslaneckým nepríjemnostiam” pripravili krásne podujatie a chvála Bohu sme tu pre “rozumných divákov” už 16 rokov. Ten kto vie, čo obnáša zorganizovať podujatie pre cca 120-150 účastníkov, vždy v inom meste, asi vie koľko to stojí energie, úsilia, námahy a v neposlednom rade aj peňazí.Preto verím, že sme mnohých z vás inšpirovali k organizovaniu ešte lepších podujatí vo vašej novej hale a kritikom odkazujem, nech si to skusia.
[Reagovať]
Cicero IP 88.212.1.74 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 6:50
Pán Mackulin opakujem ešte raz základ môjho predchádzajúceho príspevku. Koho nápad bol verejne odovzdať šek s podporou pre FS Haviar, opakujem celý výnos mal ísť pe Henrietu Farkašovú a keď nie len pre ňu, tak to mala dostať Monika Horváthová, mimochodom ocenená medzi tohtoročnými nominantami za najlepšieho športovca mesta. Haviaru predsa stačilo preplatiť faktúru za vystúpenie a nie robiť z toho takú komédiu.
Naozaj patria medui telesne a mentálne postihnutých????
[Reagovať]
Miro Mackulin IP 78.98.105.44 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 8:13
To, komu budeme odovzdávať šeky, či dar je vecou organizátorov po dohode a návrhu od mesta, vy predsa tu žijete, ja len načúvam… Za tých 16 rokov sme tak prispeli peknou čiastkou cca 500tis.sk od detskej onkológie, cez sociálne slabých, až po folklórne súbory,tanečné skupiny, talentovaných športovcov, či talentovaného športovca, chôdza na rukách vo veku 63 rokov. Nikde nie je zadefinované, že je to len skupina telesne a mentálne postihnutých ľudí. Dôležité je, že sa to dalo. A tu je ten moment, kedy každý z rožňavčanov mohol prispieť svojou troškou, ale nestalo sa tak… V iných mestách, po našej iniciatíve a príklade sa pridali další jednotlivci , individuálne prispeli a tak z “almužnej” cca 15tis.sk sa zrazu stala zaujímavá čiastka
))
[Reagovať]
Katarína Prékopová IP 217.12.49.10 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 9:23
Áno, je to Vaša vec, len obyvateľom mesta bolo prostredníctvom online vysielania zasadnutia MZ prezentované niečo iné.
A tiež som čakala, že tí, ktorí Vám ten príspevok na turnaj odklepli, sa pochlapia a ukážu, že vedia prispieť aj zo svojho a nie že si rozoberú 20 “VIP lístkov”, lebo sú zadarmo.
A tiež bolo povedané, že na finančné dary pôjde výťažok zo vstupného, tak to tiež prosím prepočítajte.
Vám zas nebolo ani pred 4 mesiacmi ani teraz povedané, že mesto nedokáže splácať úver a rozpredáva svoj majetok pod cenu. Ale na ohňostroje a večere peniaze sú. Možno pohár trpezlivosti pretiekol pri Vašom podujatí. Že niektorí poslanci chcú mestu dobre a to je “nepríjemné”, že “rozumní” sú tí diváci, ktorí nevyjadria svoj názor – to by som si odpustila a z kritiky by som sa poučila.
[Reagovať]
Miro Mackulin IP 78.98.105.44 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 11:11
Pani Prékopová, dakujem za váš názor. Bolo chybou, že ma nikto na zasadnutie nepozval, aby som hned reagoval na vzniknuté polemiky. vstupné asi viete bolo symbolické 1eur. tak, ak by prišlo aj 1000divákov, tak by výťažok bol 1000eur. My sme tentokrát rozdelili presne 1200eur.500haviar,500H.Farkašová,200lopty gymnázium. výťažok zo vstupného bol 380eur.Toto podujatie má rozpočet nákladov cca 25000,-eur, ktoré sme vložili či pozháňali a následne prerozdelili a zaplatili za nájmy, účinkujúcim, účastníkom, recepciu, tlač, média, moderátori, zvukári, reklama a pod. Takže neviem o čo vám ide…Diváci dostali vstup zdarma. Ak by sme dali vstup 10eur, potom by ste mohli kričať, že chceme zarábať naúkor ľudí,ale mi na tomto prerábame a vy po vzore, kto chce psa biť palicu si nájde.Kľud a Mier v nás
[Reagovať]
d. IP 88.212.1.74 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 12:04
“Takže neviem o čo vám ide” no toto? o čo ide? o dotáciu z mestskej kasy predsa, súkromný biznis si robte z iných zdroj a nie z daní mesta čo sa potáca na hranici konkurznej správy, asi tak …….
[Reagovať]
Tibor Takac IP 178.41.107.7 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 14:16
Preco by si nemohol robit sukromny biznis z mestskych, ci za mestske peniaze, tomu nerozumiem? My, obcania mesta sme nase peniaze zverili nasim volenym zastupcom a iba ti jedini su zodpovedni za to, na co a za co ich utratia. Tych musime kontrolovat. Co s tym ma spolocne ktorakolvek sukromna firma, ktora si robi iba to, naco bola zriadena.
Druha vec je, ze ci splnila to, co v zmluve za vyplatene peniaze slubila, t.j. ze bude propagovat podnikatelsku cinnost Mesta Roznava? Myslim, ze to nedodrzala, ci?
[Reagovať]
d. IP 88.212.1.74 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 17:42
no však si biznis aj uskutočnil, já prezentujem svoj názor, ktorý je asi v rozpore s “nasim volenym zastupcom”
, ked tu zmluvu odklepli……., moj komentár sa týkal výroku p.Mackulina “Takže neviem o čo vám ide”, aby dotyčný vedel “vo co go” mne, asi tak……..
[Reagovať]
Katarína Prékopová IP 217.12.49.10 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 12:18
Fajn, ja kvitujem, že tu s nami polemizujete a zdieľate Vaše názory na tomto portáli, všetka česť. Možno by mali vysvetľovať iní. To, prečo bola s Vami podpísaná zmluva a potom sa dodatočne žiadal súhlas zastupiteľstva. To, prečo ste na také zasadnutie pozvaný nebol, v predstihu. Aj to, či má niekto svedomie prijať vstupenku free of charge, keď ide o také účely. Možno stačilo povedať pred štyrmi mesiacmi: podujatie je výborný nápad, ďakujeme za ponuku, preberieme to s poslancami a ak to náhodou nevyjde, radi Vás privítame budúci rok alebo pri inej príležitosti … alebo niečo podobné, čo by znelo úprimne a čestne. Tých 10 eur mohli poniektorí dať dobrovoľne. Kľudní sme
a asi to všetci riešime s krížom po funuse. Ostáva to poučenie. Pekný deň!
[Reagovať]
Ivan Kuhn IP 213.151.218.135 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 16:16
Pán Mackulín, ja (a viacerí tu diskutujúci) nijako nespochybňujeme vašu snahu zorganizovať podujatie, ktoré slúži
1. na propagáciu vašej firmy Westton
2. na propagáciu ďalších zúčastnených firiem
3. na ľudovú zábavu za ľudovú cenu
4. na dobročinné účely
(v tomto poradí)
Ak by ste dali vstupné 10 EUR tak by tých platiacich návštevníkov bolo menej a nespokojencov by bolo asi viac. Takto môžem skonštatovať, že ten program mal hodnotu toho 1 EUR, ktorý sme zaplatili ako vstupné.
[Reagovať]
Ivan Kuhn IP 213.151.218.131 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 16:23
a pokračujem…
Základný problém z môjho pohľadu je, že toto nie je typ akcie, ktorá by mala byť podporovaná z peňazí daňovníkov. Obzvlášť ak finančná situácia mesta nie je rúžová a stav škôl, škôlok, ciest a chodníkov je mizerný, nedostatok parkovacích miest čoraz viac ťaživý a atď.
Súvisiaci problém je to, že tie peniaze, ktoré nakoniec MZ odsúhlasilo a mesto zaplatilo vašej firme, mali byť podľa slov primátora a poslancov MZ, ktorí finančný príspevok na Westton Cupo obhajovali, investíciou do zviditeľnenia Rožňavy, jej reklamy a prilákanie návštevníkov do mesta. Ja osobne mám vážne pochybnosti, či tých 2400 EUR tento účel splnilo. Pretože v reportáži, ktorá oslovila asi najširší okruh divákov sa slovo Rožňava nespomenulo ani raz, zato slovo Stropkov v rôznych podobách zaznelo 5x.
[Reagovať]
d. IP 88.212.1.74 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 11:16
biznis je biznis, to že mesto dotáciami podporuje vopred určených biznismenou je pre mňa problém (cca2 500E), komu čo prispeje je vedľajšie, každý kto chce môže hendikepovaných občanov podporovať a nemusí to očakávať od jiných……….
[Reagovať]
Cicero IP 88.212.1.74 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 22:36
Pán Mackulin, naozaj nemám problém s Vašou akciou. Bodaj by takých pre občanov tohoto mesta bolo čo najviac. Chlieb a hry – aspoň by zabudli na realitu v ktorej žijú
))
Každý diskutujúci tu definuje ten svoj problém a pohľad na vec. Mojou traumou je, že sa nesplnilo to čo sa verejne ústami primátora sľúbilo a bol podporený Haviar čo je z môjho pohľadu klientelizmus ako vyšitý. Stačí sa pozrieť kto v súbore vystupuje (vedúci pracovník Msú) a aký nadštandardný vzťah (pracovný) je živený medzi pánom Štefanom Liptákom vedúcim Haviara a šéfkou TIC Karin Csehovou (spoluorganizátorkou podujatia). Keby ste to dali napríklad Rehamente, tak pod článkom nenapíšem ani písmenko. A na záver sa ospravedlňujem všetkým telesne a ináč postihnutým športovcom, že až na ich úroveň som vyzdvihol FS Haviar.
[Reagovať]
jur IP 195.168.241.184 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 17:36
nabuduce si to organizujte za vlastne alebo sponzorske a budem vam drzat palce….inac to je len provokacia a naplutie do tvare pre danovnikov
[Reagovať]
Bola daaká akcia ?
[Reagovať]
d. IP 88.212.1.74 odpovedá:
Február 10th, 2011 o 17:43
nooo a aká……
[Reagovať]
Škoda, že mladé futbalové nádeje sa mohli len smutne pozerať na krásnu novú halu, ktorá slúži v meste len jednému športu a to basketbalu. Neostáva im preto nič iné, len sa tlačeť kde-tu v podmienkach ktoré sú pre rozvoj takéhoto športu nedostačujúce.
Takže možno o rok sa zpozície dívaka môžu prísť znovu pozrieť na tento športový tánok
[Reagovať]
Škoda, že mladé futbalové nádeje sa mohli len smutne pozerať na krásnu novú halu, ktorá slúži v meste len jednému športu a to basketbalu. Neostáva im preto nič iné, len sa tlačiť kde-tu v podmienkach ktoré sú pre rozvoj takéhoto športu nedostačujúce.
Takže možno o rok sa z pozície dívaka môžu prísť znovu pozrieť na tento športový stánok
[Reagovať]