Rušný brífing aktivistov (video)
Júl 6, 2011 | Prečítané 2 348x
Dnes po 17tej hodine sa konal brífing občianskych aktivistov, ktorí pozvali médiá pod bilbord, umiestnený nad parkoviskom obchodného domu Billa na Košickej ulici v Rožňave.
Prítomných porivítal Tibor Takáč, podpredseda OKS, ktorý vzápätí odovzdal slovo hovorkyni aktivistov Tímei Bagačkovej-Zollerovej. Tá vo svojom príhovore zhrnula dôvody, ktoré viedli asi 20tich občanov k osadeniu dvoch bilbordov, kritizujúcich samosprávu za nevýhodný predaj mestského podielu v spoločnosti TEKO-R. Aktivisti zároveň upozornili na možný nesúlad so zákonom pri tomto predaji, keď sa pozemky mesta predávali podľa znaleckého posudku z rokov 2003, resp. 2004.
Okrem skupiny občanov boli prítomní aj poslanci Matúš Bischof (OKS) a Radoslav Kovács (nez.), ktorí hlasovali proti predaju podielu mesta. Opačný názor prišiel prezentovať poslanec Dušan Pavlík (nez.), ktorý už niekoľko rokov pracuje v dcérskej spoločnosti firmy STEFE.SK v Revúcej. Predtým bol konateľom v jej dcérskej spoločnosti TEKO-R, zastupujúcim menšinový podiel mesta Rožňava.
Reklama
Diskusia za prítomnosti médií sa často niesla vo vypätej atmosfére, ktorá sa vyhrotila v polemikách poslanca Pavlíka s prítomnými občanmi, no najmä s Tiborom Takáčom, s ktorým sa roky poznajú.
O udalosti informovali už viaceré celoštátne médiá, okrem iných agentúra SITA, rádio Regina, resp. Patria a Slovenská televízia vo svojej hlavnej spravodajske relácii Správy STV, ktoré si môžete prehrať kliknutím sem.
Foto & Video: InfoRoznava.sk
Súvisiace články:
Laciak: Nemal o to záujem iný investor
Pavlík: “Chlapec je už na psychiatriu zrelý…”
Takáč: “…keď to budeš pozerať Ďuďo…”
Tímea Bagačková-Zollerová: “…aby sme trošku zobudili spoluobčanov.”
Brífing aktivistov
Videá priebežne dopĺňame…
Reklama
PRAVIDLÁ DISKUSIE
Diskutujúci nesie za svoj diskusný príspevok zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Redakcia nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. Komentáre alebo ich časti nebudú zverejnené najmä v prípade, ak nie sú zamerané k téme článku, obsahujú vulgarizmy, rasistické výrazy alebo sú osobným útokom na autorov redakčných príspevkov a iných diskutujúcich a tiež v prípade, ak budú odkazovať na iné stránky. Oneskorenie zverejnenia komentára môže nastať, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu, ale tiež z technických príčin. ODKAZY PRE REDAKCIU nebudú zverejňované, píšte ich na redakčný email redakcia@inforoznava.sk, alebo použite odkazy pre redakciu.Chcete niečo k téme článku napísať?
Komentárov: 47 k príspevku “Rušný brífing aktivistov (video)”





































jedno je iste, mesto je v upadku a jedine obcania svojou aktivitou ci svojou verejnou angazovanostou mozu zvratit tento 20 rokov trvajuci komaticky stav, pretoze uz to nie je o vacsom alebo mensom zle, ale o doslovnom prezivani generacii v tomto zanedbanom, rozpredanom, zdevastovanom meste ktoreho historia siaha spat niekolko storoci.
[Reagovať]
ked sa budeme len nemo pozerať na toto devastovanie , tak “niektorí poslanci”si na čele aj s primátorom
budú ticho a bez hamby odpredávať majetok pod cenu, ale do kedy? pán Pavlik hovorite vo svojom videu, že mesto s vystavbou nových bytoviek získa, ale predsa je to dotácia z eurofondov a nie z majetku mesta ,alebo sa mýlím, ano je to už majetok mesta , ale do kedy ?
Pozrite sa ako vyzerá námestie, cesty , chodníky v meste , UŽ SA PREBERTE A KONEČNE ROZUMNE ROZHODUJTE A HLAVNE HOSPODÁRNE , alebo sa držíte hesla po nás potopa a koniec sveta.
[Reagovať]
Pán poslanec Pavlík povedal v rozhovore, že čierno-biele videnie nemá dlhú životnosť, no nám sa nepáčia tie ich odtiene sivej.
Jedna taká sivá farba bola aj tá Vaša večera pán poslanec za 2010,-€ A spomeňte si, že čo Ste mi odpovedal na moju otázku, či Vám na tej večeri chutilo.
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 7th, 2011 o 15:04
Je zvlastne, že prave pan Pavlik mal taketo cierno-biele videnie celych 8 rokov. Bojoval tam s veternymi mlynmi. Pan Pavlik, neviem, ci si to pamatate, ale na jednom zasadnuti sme Vam dokonca aj zatlieskali. Zdielali sme s Vami Vase nazory a fandili sme Vam. A zrazu prisli nove volby, novi poslanci, ktori este mali horuce dekrety v rukach, a uz ste zvolavali nezavislych a ukryli ste sa niekam na poschodie… A odvtedy zrazu mate sede videnie. Ved prave teraz, keď sa tam dostali aj novi poslanci s cerstvym a inym pohladom na problemy a zalezitosti mesta, ste konecne mohli zacat so zmysluplnym bojom, a Vy ste to takto zahodili? Ja by som len rada vedela, preco? Preco ste tak zrazu zmenili pohlad na veci? Alebo to bolo celych 8 rokov len divadlo?
[Reagovať]
Chcela by som vyzvat vsetkych obcanov, ktori citaju inforoznavu, ale aktivne sa nezapajaju do diskusii, aby sa nebali vyjadrit svoj nazor a napisali sem, co si myslia. Pretoze pan primator i s poslancami velmi radi rozpravaju o tom, ze je nas len “zopar”, a je to nazor iba nas, a nikoho ineho. Chceli by sme citit Vasu podporu. Ved ide o buducnost nasho mesta.
[Reagovať]
gulka8881 IP 85.248.5.207 odpovedá:
Júl 7th, 2011 o 18:20
Musím Vás podporiť Timea a nie je Vás len pár , žiaľ nie každý má internet a nie každý má odvahu verejne vystúpiť . Ja tiež nie som najmladší ale fandím mladým, aj keď nie všetky názory zdielam, ale to čo sa teraz robí tak je už aj na staršiu generáciu veľa.Pán primátor si tiež veľmi fandí, veď za 4 roky si môžme zvoliť iného .Žeby sa skôr nedalo? Už včera bolo neskoro.
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 7th, 2011 o 19:32
Dakujeme. Je prirodzene, ze nemozeme suhlasit s kazdym vo vsetkom, ale v tej zakladnej myslienke ano, mame predsa spolocny ciel – aby nase mesto bolo krajsie.
[Reagovať]
Pani Zollerová aj ja čítam inforožňavu a môj názor je opačný ako ten váš.
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 7th, 2011 o 15:55
Nazor na co konkretne? Na vsetko (teda myslite si presny opak ako ja) alebo na predaj Tekoru?
[Reagovať]
marijanka IP 88.212.1.75 odpovedá:
Júl 7th, 2011 o 19:59
Andreja…. prečo sa nevyjadrite v čom je iný váš názor a prečo s tým hazardovaním súhlasite ,do ktorej skupiny patríte medzi zamestnancov MÚ alebo medzi rodinných príslušníkov a ked do tretej prečo máte radosť z toho, že sa v Rožňave nič nerobí všetko chátra a len sa rozpredáva, aby bolo na platy pre pracovníkov MÚ, mladí ludia odchádzajú pretože nemaj kde pracovať to je podla vás fajn …. kolko firiem prišlo do priemyselného parku? a ked ešte za dva roky nič nepríde ešte aj to bude musieť Rožňava vrátiť čo dostala na jeho vybudovanie aj vaše detne deti budú splacať pôžičku -TO JE BOMBOVÉ A FAJN?
[Reagovať]
Andrea IP 87.197.149.175 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 8:00
Vážená pani,alebo slečna marijanka.
Tá Andrea, ktorá napísala príspevok k tomuto článku,alebo niekto kto sa prezentuje ako Andrea nech sa láskavo podpíše celým menom,aby nevznikli ďaľšie zbytočné špekulácie.Takže poprosím občana,ktorý ten príspevok pod menom Andrea napísal,aby uviedol celé meno ak má vôbec odvahu.
Ďakujem Andrea
[Reagovať]
andrea IP 109.230.10.57 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 8:58
Asi tak, ako máte odvahu Vy, Andrea, že ….
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 10:22
Je smutne, ze sa tu musime bavit odvahu, kto odvahu ma a kto nie. O niecom to svedci…
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 10:22
Je smutne, ze sa tu musime bavit O TOM, kto odvahu ma a kto nie. O niecom to svedci…
[Reagovať]
Andrea IP 87.197.149.175 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 11:23
p. Polóny ja som bola len upozornená na to,že tam niekto písal pod menom Andrea,takže len preto ma to zarazilo a chcela som len vysvetliť to,že nie som Andrea s MsÚ, aby nevznikli špekulácie a nemienim Vám ďaľej vysvetlovať kto som, čo som. Len,aby bolo jasné,že tu neprispieva Andrea s MsÚ,ale niekto iný. Dovidenia a pekný deň
[Reagovať]
Vladimír Polóny IP 195.28.82.131 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 12:37
[Reagovať]
Ivan Kuhn IP 195.168.242.247 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 13:19
No možno tá Andrea, ktorá napísala príspevok k tomuto článku sa naozaj volá Andrea a podpísala sa teda legitímne svojim vlastným krstným menom. Ani ja by som sa nemohol rozčuľovať, keby sa tu niekto podpísal Ivan. Preto je lepšie sa podpisovať celým menom a priezviskom a pridať k tomu aj svoju e-mailovú adresu, lebo potom sa už nikto nemôže podpisovať rovnako ako vy (dokonca aj keby mal rovnaké meno a priezvisko), lebo ak sa nemýlim, tak v systéme sa dá nastaviť, že isté meno prísluší ku konkrétnej e-mailovej adrese…
[Reagovať]
Ešte chcem dodať , že väčšina občanov cíti prezamestnanosť na mestskom úrade, neochota niektorých zamestnancov na úrade, tie ich neustále oslavy za peniaze mesta,špina a neporiadok v meste ,krásna archtektúra námestia a žiaden turistický ruch,VPP len zbieraju smeti, akoby iná práca v meste nebola, aj to len podopierajú metky ak ich vôbec majú, rozbité chodníky ˇa bolo by toho ešte veľa.Čo je ale najviac zarážajúce, že poslanci sa vôbec nestretávajú z občanmi/česť výnimkám/,vôbec ich nezaujíma ich názor , hlavné že sedia pri koryte, ktoré neviem či ešte má čo zo seba dať.Ak áno tak si to ešte vylížu.
[Reagovať]
Asi neviem počítať , napočítal som tam 13 občanov spolu s kameramanom a 3 poslancami. Ku veľkej exploze asi nedošlo. Nevie mi dakto povedať, pán Takáč čo sa tak často obzeral za seba, nebodaj očakával dajáký útok od pána Pavlíka. Budem musieť pozbierať našich rómskych obyvaťeľov, aby vyšli do ulíc za ich lepšie životné podmienky, za viac pracovných príležitostí
a to by ste sas čudovali aká explózia by nastala.
[Reagovať]
Michal Drengubiak IP 95.103.144.224 odpovedá:
Júl 7th, 2011 o 20:50
A k akej explózii malo dôjsť? Revolúcia bola v roku 1989… Niekto vyzýval občanov aby prišli? Mne sa nezdá… išlo o “improvizovanú tlačovku” k osadeniu bilboardov! Povedať ľuďom čo sa deje, nič viac, nič menej. Už to že sa o tom rozpráva je úspech.. je to vo viacerých celoštátnych médiách, aj to je úspech..
[Reagovať]
No skoda ze som nebol v RV, ale naozaj sa mohol niekto opytat p. Pavlika, ze o akych socialnych bytoch to tam rozpraval… Pretoze na juhu sa nestavaju socialne byty a nikde na slovensku sa socialne byty nestavaju. Su to najomne byty, klasicke normalne byty!!! Waw ta 5 az 7 sa stavia a on je tretie volebne obdobie poslanec a napriek tomu nevie co sa stavia? No nie len obcania su dezinformovany
[Reagovať]
Ľuďom netreba hovoriť čo sa deje, ľudia o tom vedia aj cítia. Ešte okrem toho ste sa nevyjadrili alebo keď aj aké zmeny majú byť /okrem všeobecných táraním/, čo chcete urobiť, odkiaľ nato zoberiete peniaze, lebo keď peniaze nemáte, tak ostanete na takej úrovni ako je dnešné vedenie.
Dodnes ste ma nepresvedčili žiadnym rozumným projektom, žiadnym rozumným dôvodom. Beriem to tak, dnešná elita už je jak tak najedená ale vysnívaná je vyhladovená. Človek ostane človekom s tými dispozíciami aké má. Aj kura k sebe hrabe
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 7:51
ruženka, Vy ste typicka ukazka Roznavcana, ktory uz nicomu a nikomu neveri.
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 8:29
A este k Vasej otazke. Toto je ale cisto moj osobny nazor, nemusia s nim vsetci suhlasit. Ocividne to primator, poslanci a pracovnici MU nezvladaju, preto si myslim, ze by mali prijat dobreho krizoveho manazera, ktory by urobil presnu koncepciu toho, ako sa z tohto svrabu dostat. ALE – nesmeli by si povedat – tak toto neurobime, lebo je to nepopularne, nebude nam nejaky manazer hovorit, co mame robit. Museli by dodrzat vsetko presne do bodky. A v takom pripade by to nemohli “zvalit” ani na obcanov ani na nikoho ineho. Lenze podla mna tu nie je vôľa nieco take spravit. Boli by to nepohodlne a nepopularne rozhodnutia.
[Reagovať]
gulka8881 IP 85.248.5.207 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 10:44
Ruženka najedený je vždy hladnejší ako hladný. Mal by sa v meste urobiť najprv riadny audit finančný a tiež audit zamestnanosti na mestskom úrade a potom by sa už dalo niečo robiť, lenže na to je potrebná ochota počnúc primátorom a poslancami. Lenže asi to v RV nehrozí.
[Reagovať]
Vladimír Polóny IP 195.28.82.131 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 11:42
Ruženka, píšete že: ,,Dodnes ste ma nepresvedčili žiadnym rozumným projektom, žiadnym rozumným dôvodom.´´
My sme neboli proti predaju podielu a pozemkov, ale proti predaju za takú cenu. Pán primátor sa k cene pozemkov na MsZ vyjadril, že ceny od toho roku 2003,2004 síce išli hore, ale potom prišla hospodárska kríza a tie ceny išli opäť dole. Skúste si porovnať koľko stál 3i byt, alebo garáž v roku 2003,2004 koľko stál pred krízou a koľko po nej. V 2004tom sa 3i zrekonštruovaný byt dal kúpiť za 300 000,-Sk pred krízou za 1 300 000,-Sk a po nej za 30 000,-€ (900 000,-SK) rozdiel je 600 000,-SK (20 000,-€) Preto vznikol bilbord, aby ludia vedeli, že za aké ceny sa predáva mestský majetok. To, že podľa zákona sa to predať za takú cenu smelo, nemení nič na tej nízkej cene.
[Reagovať]
“Aktivisti upozornili na možný nesúlad so zákonom”- mne sa zdá, že 1 aktivista bol v správach STV jednoznačnejší. Odporúčam “aktivistom”, aby si zákon č. 138/1991 Zb. o majetku obcí prečítali pomaly spolu s uznesením MZ o predaji. Keďže sa tu uplatnili výnimky podľa §9a ods. 8 písm. b) a písm. e), ustanovenie o znaleckom posudku nie staršom ako 6 mesiacov (§9a ods. 5) SA NEPOUŽIJE!!! Dúfam, že sa mesto už konečne bude brániť proti nezmyslom šíreným hromadnými oznamovacími prostriedkami žalobou.
[Reagovať]
Gulka a kto by robil ten audít na mestkom úrade? Priateľka pána Kováča.
A keby aj a výsledok by bol presne opačný ako ste očakávali tak by ste prinútili primátora, aby začal prijímať pracovníkov aby sa naplnil audít. Za typickú Rožňavčanku ďakujem pani Zollerovej a ubezpečujem ju, že netúžim aby ma volali Bratislavčanka. Pán Polónyi máte pravdu, ale nuvedomujete si, že v tej kríze nie sme rok, nehnuteľnosti idú dole a ešte aj pôjdu, čo ste pred dvoma rokmi vedeli predať za 40 000,- EUR, dnes to ak viete predať za 35 000,- tak si môžete gratulovať. Doporučujem Vám ak si chcete náhodou kúpiť byt do osobného vlastníctva počkajte pol roka a kúpite byt za polovičnú cenu z roku 2009.
[Reagovať]
Vladimír Polóny IP 85.248.5.206 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 19:23
Ruženka, len si to vyrátajme. Keď 3i byt stál v roku 2004 – 10 000€ a teraz má hodnotu 30 000€ jeho cena vzrástla trojnásobne však? Keď mali pozemky v roku 2004 cenu 290 000€ a keď ceny nehnuteľností vzrástli trojnásobne tak teraz by mali mať hodnotu okolo 870 000€
Ak by sme aj počkali pol roka a túto sumu( nie hodnotu z roku 2009) vydelili dvoma dostaneme 435 000€ Je to aj tak pekný rozdiel oproti cene, za ktorú tieto pozemky predalo mesto že?
[Reagovať]
Vladimír Polóny IP 85.248.5.206 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 19:24
A k tomu auditu,
môj názor je, že primátor mohol byť krásne čistý, lebo audit si vyžiadali poslanci, nie on a jemu to mohlo iba vyhovovať, lebo by sa dozvedel potrebné, no možno nepopulárne informácie bez jeho iniciatívy. Aby mal mať audit vážnosť, musela by ho robiť renomovaná firma a mohlo by sa kludne stať, že by audit ukázal potrebnosť ďalších napr. piatich zamestnancov.
Potom by primátor mohol tých piatich zamestnancov s čistým svedomím prijať a pred poslancami sa obhájiť ich vyvolaným auditom, že s takým malým počtom ľudí sa robiť nedá
[Reagovať]
Táňa IP 88.212.1.74 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 19:26
Ak ste spokojná s tým, čo sa deje v Rožňave, je to Váš názor, ale prečo tak útočíte na každého, kto nie je spokojný s prácou primátora a väčšiny poslancov? Nepracujú ako majú, nerobia nič pre rozvoj mesta a to musí vidieť aj človek s klapkami na očiach. Ja som rada, že sa občania konečne ozývajú a práve vďaka tomuto portálu, je bordel v Rožňave o trošku menší. Ak primátor a spol. nebudú za sebou cítiť našu kontrolu onedlho tu zostane jedno zdevastované a rozkradnuté mesto.
[Reagovať]
jurista úpne s tebou súhlasím, mal by si viesť na tejto stránke právnu poradňu alebo otvoriť diskusiu ” Aj múdry schybí”
[Reagovať]
NEMALI BY SME ZABUDAT ZE “PAVLIK” NEBOLO JEDINE MENO NA BILLBOARDE. Je jedno kto je akoze “sef K-9″ myslim , ze by sa trebalo aj na dalsich obratit, kedze kazdy z nich hlasoval za…
[Reagovať]
ruženka.
Sršíte z napadmi jedna radosť. Ja ako občan spravím chybu tak následky znášam ja, ale keď spravia zamestnanci alebo MU chybu tak následky majú znašať podla vás občania? Ja ako občan som a budem aj nadalej protestovať proti zlému hospodarenia mesta s majetkom nás všetkých, a to podla Vás je na ” aj mudrý schybí”? Takže ja nahlas a verajne vystupujem a dávam najavo svoju nespokojnosť s hospodarením mestským majetkom a vobec sa necitím na diskusiu ” aj mudrý schybí”.
Keď ale bude ta diskusia nezabudnite dat tam ako prvý prispevok vaš, nehnevajte sa ,ale ja v živote som nebol podnikatel, no a
to už je prvá tema do diskusného fóra ” aj mudrý schybí”.
Záverom Ruženka , keď ma tak dobre poznáte , kludne ma zastavte v meste a možme sa porozpravať v klude o chybách…
[Reagovať]
Pán Bogdán prpáčte asi som vás pomýlila so starým Bogdánom. Mohlo ma napadnúť, že takéto názory môžu mať len neskúsený obmedzený ľudia.
Nikto netvrdí, že ak zamestnanec MÚ urobí chybu aby zato nepykal. Ešte štastie , že nežijeme v stredoveku, lebo tam sa stínali hlavy. Vy nedovolí primátorovi ani svoje kroky napraviť, existujú rôzne opravné prostriedky,
odvolania, aby to čo sa pokazilo tak aj napravilo. Vy hneď stínate hlavy.
S akým znaleckým posudkom ste porovnali predaj TEKORU ak tvrdíte, že sa predal pod cenu. Máte na to dôkazy, alebo si len myslíte. Z čoho vychádzate, že mesto zle hospodári. Čítate vy noviny? Vieto čo sa deje vo svete? Napr. USA je najviac zadĺžený štát. Asi nie.
[Reagovať]
Michal Drengubiak IP 178.41.174.231 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 21:28
Ruženka, také niečo ako vyvodenie politickej zodpovednosti? V USA aj to poznajú! Ako to že ešte stále nevieme kto urobil tú “chybičku”???
A prečo mesto zle hospodári? No lebo si stačí pozrieť čo a za aké ceny objednáva, na organizovaní čoho sa finančne spolupodieľa… Všetko je to na oficiálnej stránke mesta medzi uverejnenými faktúrami.
Nech sa páči, keď má dosť financií, ale keď primátor stále opakuje že je kríza a nemáme dosť peňazí a rozhadzuje tak to v poriatku nie je!
[Reagovať]
Gabriel Bogdán IP 88.212.1.75 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 21:32
ruženka.
Ste teraz hrdinka lebo tu vystupujete anonimne, napriek tomu čo tu vypisujete som vas neuražal, že ste obmedzená tak ako Vy mna tu častujete, a stahujem tu ponuku , že sa porozpravame o chybach ,z osobou ktorá ma uraža nemam o čom sa porozpravat.
Moj nazor si nenecham zobrat a budem sa k tomu hlasit , či sa vam to pači alebo nie .
Ked Vy ste spokojná z rozvojom a chodom mesta , je to len vaš problem, zrejme len sedite doma na zadku a vobec nemate prehlad ako vyzeraju ostatne mesta SK. ja ale už nemienim sa pozerat na chodniky a cesty na detské ihriska atd. ktore su rozbite neupravene, Tento stav žial nie je len za sučastného vedenia , tento fenomen tu už pretrvava už dlhši čas,no ked davnejšie čitate IR tak mate aj prehlad, že nespokojnych ludi je tu už tiež davnajšie.
[Reagovať]
Pani Bagačková hneď ste mali navrhnúť aj meno krízového manažéra,
náplň jeho práce, odmenu, komu znížia plat na MÚ, alebo koho vyhodia.
[Reagovať]
Michal Drengubiak IP 178.41.174.231 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 21:12
Ruženka, komu znížia plat keď nová pani prednostka potrebuje mať na tri mesiace zástupcu? To len dokazuje aké sú na MÚ rezervy..
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 21:12
Ste dost mimo. Samozrejme, ze nemam ziadne meno na mysli, aj takato uloha by sa musela vybrat prostrednictvom verejneho obstaravania. Ale Vy si asi myslite, ze kazdy je taky, ako ti, ktorych obhajujete…
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 21:22
Dovolim si citovat z clanku o podobnej akcii v Senici, ktory najdete cely tu:
http://nedoba.blog.sme.sk/c/269463/Nie-sme-SaS-kari-ani-SIS-kari-pan-Parizek.html?fb_ref=like_clanok_dole_blog&fb_source=profile_oneline
“Naše názory a postoje nie sú na predaj, aj keď chápem, že vám sa tomu ťažko verí…”
[Reagovať]
Milá pani Ruženka..ste Vy vôbec Ruženka?Alebo takto je lepšie skrývať sa a obhajovať tých, od ktorých ste asi dostali dobrý podiel z toho, čo sa predalo za “bagatel”.Ak už ste taká mudra, tak už neutčte, a navrhnite riešenie..alebo ste taká slepá..alebo to čo sa robí v našom meste, Vám celkom vyhovuje? ..a ostatným, držím palce!!
[Reagovať]
Ani môj názor nie je na predaj, on pramení zo životnej skúsenosti.
Váš názor pramení z fúzii a nepotrebujem na obhajobu citovať niečí názor.
Pán Drengubiak Vás poznám len z posledných zasadnutí Mestského zastupiteľstva. Radím Vám ak chcete urobiť politickú kariéru venujte Vašim
vystúpeniam väčšiu pozornosť, lebo nestačí len prísť na zastupiteľstvo aby ste nevedeli kto je poslancom obvodu č. ? za vyrastanie čiernych stavieb v rómskej osade. Moja rada: Mali ste pár dní pred zastupiteľstvom písomne formovať Vaše postrehy, podať návrhy na riešenie a dobu dokedy sa vaše riešenia majú realizovať. Potom len čakať s čím prídu naši radní páni. Ak by sa Vám to podarilo zrealizovať hneď sa pridám na Vašu stranu.
[Reagovať]
Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 21:57
Tak preco nas obvinujete z toho, co nam nemozete dokazat? Akym pravom na mna utocite v tom zmysle, ze to robim nie z presvedcenia, ale preto, lebo na tom chcem zarobit???!!! Na to viem povedat len jedno – podla seba sudim teba. Neviem, kto ste, ale myslim si, ze s Vami uz nema zmysel komunikovat, ste tu len na to, aby ste nas provokovali, mna ste nepresvedcili o tom, ze to, co tu pisete, su skusenosti a postoje, pretoze kazdy jeden Vas prispevok je protichodny. Prijemne diskutovanie Vam zelam.
[Reagovať]
Gabriel Bogdán IP 88.212.1.75 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 22:10
ruženka.
Pána Drenguliaka poznate aspon z priameho vysielania , ale mna ani nepoznate a už uražate.
Pán Drenguliak aspon ma gule a ide na zastpitelstvo a povie si tam svoje , ale Vy tu len obhajujete ludi čo su za chod mesta zodpovedný.
Navrhujem aby ste prepla svoj PC na FB tam mame znakov viac a možeme si pisat až do rana bieleho.
Ukážte mestu, že aj Vy mate gule.
[Reagovať]
Michal Drengubiak IP 178.41.174.231 odpovedá:
Júl 8th, 2011 o 22:51
O formuláciu mojich vystúpení nemusíte mať obavy, mal som trochu málo času, nakoľko bolo 20:59 keď mi bolo udelené slovo.. ale začína uhorková sezóna, tak som chcel poslancov vyzvať či sa tam aspoň pôjdu pozrieť.. Kto je v ktorom volebnom obvode veľmi dobre viem, a moje vystúpenie malo nasmerovať dotyčných poslancov, aby venovali pozornosť aj tejto časti Rožňavy. V prvom rade by ich malo zaujímať ako sa bude daný problém riešiť, nemyslíte? Mne nerobí problém stretnúť sa s obyvateľmi tejto lokality a hľadať riešenie, ale od kedy nie je v MZ p. Turek tak ani slovo o týchto problémoch…
Nebránim sa Vašim postrehom a nápadom a môžeme ich spolu kľudne prebrať aj osobne ak myslíte?
[Reagovať]
prepáčte samozrejme, že ide o pána Drengubiaka. Aj jemu sa ospravedlnujem.
[Reagovať]