Pripomenuli si November ´89 v Rožňave

November 18, 2011 | Prečítané 1 665x

Vo štvrtok podvečer sa v centre Rožňavy uskutočnili dve spomienky na novembrové udalosti v roku 1989.

Pri pamätníku Františky Andrássyovej na Námestí baníkov sa stretli tí, ktorí tam chodia pravidelne už roky, vrátane samotných aktérov vtedajšieho diania. Štátny sviatok Deň boja za slobodu a demokraciu si uctili zapálením sviečok.

Po prvýkrát pozývalo na spomienkové stretnutie aj mesto Rožňava. Konalo sa v rovnakom čase hneď za pamätníkom Františky pod mestskou vežou. Prítomným, najmä z radov mestského klubu strany Most-Híd, sa prihovoril Pavol Burdiga (Most-Híd), zástupca primátora mesta.

Foto: InfoRoznava.sk

Reklama

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskutujúci nesie za svoj diskusný príspevok zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Redakcia nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. Komentáre alebo ich časti nebudú zverejnené najmä v prípade, ak nie sú zamerané k téme článku, obsahujú vulgarizmy, rasistické výrazy alebo sú osobným útokom na autorov redakčných príspevkov a iných diskutujúcich a tiež v prípade, ak budú odkazovať na iné stránky. Oneskorenie zverejnenia komentára môže nastať, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu, ale tiež z technických príčin. ODKAZY PRE REDAKCIU nebudú zverejňované, píšte ich na redakčný email redakcia@inforoznava.sk, alebo použite odkazy pre redakciu.

Chcete niečo k téme článku napísať?

Komentárov: 52 k príspevku “Pripomenuli si November ´89 v Rožňave”

  1. gemerčan IP 195.146.132.62 November 18th, 2011 9:08

    Tam bolo ľudí!!! “Aktéri”, čo myslíte, prečo vám ľudia na takéto oslavy s.rú??? Skúste si odpovedať! Alebo radšej nie! Vy by ste si mleli o svojej slobode…ale tá sloboda nám doniesla do štátu hlad a biedu pre veľmi veľa ľudí! Tí, čo nepracujú sa majú dobre, tí, čo pracujú živoria len trochu menej, ako tí, čo by pracovať chceli a nemôžu. A tí, ktorým práca nevonia a nikdy voňať nebude nám priberajú a priberajú.
    Včera som dostal mail: Niekedy v USA mať čierneho sluhu bolo normálne. Dnes je to zakázané! Dokedy bude dovolené, aby sme na nich robili my – biely???
    Okrem toho: zasa to bolo “výborne” spropagované pánom Geržom. “Každý” vedel, že sa niečo chystá! Pán Gerža, vy naozaj viete organizovať podujatia!

    [Reagovať]

    Dita Kušnierová IP 178.40.44.131 odpovedá:

    Mysllíte, že viac ľudí chodí napríklad na oslavy pamiatky SNP alebo oslobodenia mesta Sovietskou armádou? Hoci by sa patrilo! Ľudia si radi užívajú v teple svojich domovov voľný deň, ktorý im zabezpečila “Nežná revolúcia”, i ked na ňu s…rú. Gemerčan! Slovák! ” My, bieli” píšeme s mäkkým “i”.

    [Reagovať]

    gemerčan IP 195.146.132.62 odpovedá:

    Pani Kušnierová, vážim si vás. Ďakujem za opravu, áno biely sú bieli. Váš komentár bol ale od veci. Bavme sa o tom, ako sa máme “dobre” vďaka novembru (nie, prosím o tom, že nemusíme stať fronty na banány!!!), ako živíme tých, čo robiť nebudú, ako pán Gerža organizuje podujatia. Čokoľvek sa v RV deje, príde hŕstka ľudí. Prečo? Alebo aj prečo? Kde sa kedy a ako dozvedia ľudia o tom, že niekto niečo usporiadava?
    Pravopis sa doučím. Ale to nezmení fakty, o ktorých píšem.

    [Reagovať]

    viera IP 85.248.5.209 odpovedá:

    A nie je už pán Gerža náhodou na “zaslúženom” odpočinku ? Nová metla na mestskom úrade už začala zametať.

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 95.103.197.169 odpovedá:

    mas to nejake popletene, gemercan, vdaka novembru sa tu nikto nema ani dobre, ani zle, keby to bolo take jednoduche, tak zrusime november a bude po probleme, ze?

    ked sa Ti dnes nieco nepaci, tak mas moznost to zmenit, gemercan, na rozdiel od casov pred tym novembrom, to si si nevsimol?

    [Reagovať]

    gemerčan IP 195.146.132.62 odpovedá:

    Nuž, Tibor, tykám aj ja Tebe. Teraz si trepol somarinu ako dom. To akože myslíš vážne, že to môžem zmeniť??? Vo voľbách, že? A kohože mi doporučíš??? Veď sa všetci už vystriedali: zlodeji, vrahovia, darebáci, tlčhubovia, darmožráči, nenažranci, klamári, svatuškovia, i dobrodruhovia. Máš nejaký typ na niekoho, koho som nemenoval? Len mi nepovedz slušného človeka. Kto ide do politiky pochádza zo spomenutých kategórií. Ibažeby bol naivný idealista – aj takú máme. Tibor, zapamataj si: mýliš sa, ak si presvedčený, že ľudstvo je na najlepšej ceste v demokratickej spoločnosti. Taká neexistuje! A nepresviedčaj ma, trocha som prešiel svet. Hlavne mi nepredvádzaj nejaké slobody v USA, UK, či Nemecku.
    Dobačovali sme, Tiborko! Fico rozdá národu ešte aj dlhy a pôjdeme za Gréckom.

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 95.103.197.169 odpovedá:

    Mas to stale nejake popletene, aj co sa tyka komunikacie na nete. Je totiz trochu rozdiel, tykat nejakemu nicku “gemercan”, “kredenc” ci “pohlad z hocicoho” atd., ako tykat konkretnemu cloveku. Uz som to tu nie raz pisal, ze existuje tzv. netiketa, t.j. etika v komunikacii na internete a ta sa velmi podoba etike v realnom zivote. Anonymom sa zasadne nevyka, ani sa s nimi neda potykat ako s realnym clovekom a aj s nim si potykat moze len realny clovek, nie anonym, ktoremu sa neda podat ruka, ani sa mu neda pozriet do oci.

    A ked chces nieco v demokracii zmenit a nemas koho podla Teba volit, tak kandiduj sam. Co Ti v tom brani? Co si Ty horsi, ako nejaky Fico, Dzurinda, ci Figel? To su presne taki isti ludia, ako ktokolvek z nas. Preco cakas, ze za Teba niekto stale nieco urobi?

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 95.103.197.169 odpovedá:

    Dnes pre zmenu nepotrebujes urobit revoluciu, dnes Ti staci vyhrat volby. Ked ich vyhras s vysledkom ako napriklad Orban v Madarsku, tak mas moznost zmenit dokonca aj politicky system, ak o nejakom lepsom vies. Zaloz si stranu, alebo vstup do niektorej jestvujucej, presvec minimalne 5% volicov a makaj.

    A ked toto nevies, tak sa bohuzial musis zmierit s tym, co si tu vacsina zvoli. Ked chce vacsina Fica, tak bude mat Fica, je to podla Teba nespravodlive?

    Pises, ze si scestovany, takze urcite vies, ze dnes, oproti dobe pred 89-tym rokom mas aj dalsiu moznost, t.j. vycestovat tam, kde sa Ti najviac paci. A nie len do Rakuska, USA, ci Japonska, ale dokonca aj na Kubu, ci Severnu Koreu. Ked sa tam prihlasis ako politicky emigrant, urcite Ta s radostou a velkou medialnou slavou prijmu.

    [Reagovať]

    dana IP 121.116.243.56 odpovedá:

    “…mas aj dalsiu moznost, t.j. vycestovat tam, kde sa Ti najviac paci…”

    Toto myslíte vážne, Tibor? Skúste si, prosím, preštudovať, ako to je s vycestovaním (mimo EU) kam…

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 95.103.197.169 odpovedá:

    Po roku 1989 dost casto vycestuvamam aj mimo EU a dokonca bez nejakeho specialneho studovania (neviem coho) a zatial som nezaregistroval nejaky vazny problem, mozno okrem ockovania do exotickych krajin. Napiste kde ste nevedeli vycestovat, poradim Vam, dana.

    [Reagovať]

    dana IP 114.181.49.67 odpovedá:

    “…mas aj dalsiu moznost, t.j. vycestovat tam, kde sa Ti najviac paci…”

    Tu ste, Tibor, evidentne mali na mysli to, čo píšete nižšie:

    “Ked sa tam prihlasis ako politicky emigrant, urcite Ta s radostou a velkou medialnou slavou prijmu.”

    Čiže vycestovať na stálo, však?

    Polopravdičky, demagógia, rohlíček, ktorým nás opíjali Hlas Ameriky a Slobodná Európa za “totáča” – že vraj v “slobdode” a “demokracii” môže žiť človek tam, kde sa mu páči… Asi ste nikdy nepočuli o politických väzňoch – mládeži, utečencoch z ČSR, ktorých v päťdesiatych rokoch pochytali rakúski a nemeckí hraničiari a potom vracali tieto štáty totáču – bežná prax – do istého väzenia.

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 80.239.242.190 odpovedá:

    gemercan…este predbehnem pani Ditu :D : “typ” je “tip” – aspon teda v tomto pripade.
    A s tvojim nazorom suhlasim – takisto, ako aj s Tiborovym :)
    Sranda, ze?

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:

    No, ja neviem, ale ja som o tom citala na Inforoznave, aj na stranke mesta uz niekolko tyzdnov vopred. Treba len trosku sledovat. Mestsky rozhlas uz nefunguje. Je sice pravda, ze nejake plagaty som ani ja nevidela, ale nemyslim si, ze mesto polepene plagatmi by zvysilo pocet ludi na namesti…

    [Reagovať]

    Dita Kušnierová IP 178.40.234.253 odpovedá:

    Ďakujem za kompliment, i keď, žiaľ, neviem, komu. Čo to je: mať sa dobre? Tým sa skutočne nezaoberám, lebo je to fráza. Tibor Takáč to vyššie veľmi výstižne a stručne charakterizoval a ukázal príklad, ako to je, byť “nad vecou” – o to sa snažím aj ja.
    Váš komentár je trochu nezrozumiteľný: prečo miešate chudáka pána Geržu (ktorý už v súčasnosti nič neorganizuje) s tými, ktorých živíme a robiť nebudú ?(Napokon, ani väzni nič nerobia, a živíme ich, ani niektorí ťažkí invalidi nič nerobia, a živíme ich; mnohých ďalších nejdem menovať, lebo je na to málo miesta: jednoducho, na to “živenie” je zákon, ktorý schválil parlament, ktorý sme sami zvolili – ale to hádam nemusím vysvetľovať).

    [Reagovať]

    gulka8881 IP 85.248.5.207 odpovedá:

    Na oslavy SNP chodí niekoľko násobne viac ľudí. Bol som svedkom tohto roku v BB.V meste je to slabé.

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:

    Na oslavy SNP sa ale vacsinou robi aj nejaky kulturny program, nie?

    [Reagovať]

    gulka8881 IP 85.248.5.207 odpovedá:

    ano robí sa kult. program ale uctiť si pamiatku tých ktorí aj nám vybojovali slobodu by si mal každý.Neboli to ľahké časy. Teraz koho a čo máme oslavovať politikov so svojimi všakovakými kauzami, ktorých obyčajný človek vôbec nezaujíma?

    [Reagovať]

  2. j.k. IP 85.248.5.221 November 18th, 2011 22:36

    nebývam síce priamo v Rožňave, ale ja som o programe ani len netušil.
    Ján Koreň

    [Reagovať]

    mjr. Maixner IP 83.215.35.196 odpovedá:

    Zprava z tisku:
    “Obe delegace pak polozili venec na hrob neznameho vojina ….a co na to obe delegace? :-) :-) :-)

    [Reagovať]

    d. IP 88.212.1.74 odpovedá:

    http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8&feature=share

    [Reagovať]

    dana IP 118.21.95.249 odpovedá:

    Pekné!

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:

    Ale ved IR citate, nie? A tu o tom bolo pisane. A na stranke mesta tiez.

    [Reagovať]

  3. jur IP 195.168.243.109 November 19th, 2011 2:08

    len ci nesmerujeme este do vacsej neslobody, Smer Brusel

    [Reagovať]

    putin IP 95.24.60.188 odpovedá:

    ono taka mala krajina, ako SR nebude nikdy nezavisla.. ci energeticky, ekonomicky, polit., vojensky, a podobne… cize, po cesky .: Kdo maze, ten je.e…. pismenko vynecham.. necham na citatela..

    [Reagovať]

  4. putin IP 95.24.60.188 November 20th, 2011 11:21

    toto inak celkom stoji za precitanie. http://www.analyza.wz.cz/

    [Reagovať]

  5. pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 November 20th, 2011 23:37

    *Prítomným, najmä z radov mestského klubu strany Most-Híd, sa prihovoril Pavol Burdiga (Most-Híd), zástupca primátora mesta.*
    .-)

    [Reagovať]

  6. dana IP 121.116.243.56 November 21st, 2011 2:59

    O udalostiach v Líbyi – schválne sa skúste pozrieť na toto:

    http://julius-hensel.com/2011/11/libyen-aussage-von-saif-al-islam/

    [Reagovať]

  7. gemerčan IP 195.146.132.62 November 21st, 2011 17:52

    Len sa trpko usmievam pri spomienke na November. Kto si pozrel tie spomienkové videa, môže len vzdychnúť nad tým, akí sme boli naivní, keď niekto priniesol posmešne “dar” pre s. Galla – televízor. Malo to byť zosmiešnenie toho, že ich dostal tuším tri na svoju 50ku (?). Aké naivné oproti tomu, čo sa dialo a deje v republike od Novembra!
    Pani Dita, spomínate, ako sa šafárilo zo štátnymi peniazmi vtedy? Vy ste si doteraz nevšimli, ako sa šafárilo od Novembra??? Ešte len toto je šafárenie, pani Dita!!! Len si otvorte oči, kam sme dospeli! Máme vo voľbách zvoliť iný, lepší život? Však už všetci sklamali! Založiť stranu – veď je sloboda? A načo? Aby dopadla, ako ANO, SOP, či SaS? Toto je kvas do novej doby, ja viem. Ale do akej doby to speje??? A nielen u nás. Toto máme velebiť, pani Dita?

    [Reagovať]

  8. gemerčan IP 195.146.132.62 November 21st, 2011 18:03

    Pani Dita, pri všetkej úcte k vám, vy si naozaj myslíte, že ONO to padlo, lebo študenti urobili revolúciu??? Keby to nebolo riadené a schválené KCČ, či KSSZ, tak by tých pár študentov rozprášili, ako by chceli. Lenže išlo o to, že ONI už nevedeli, ako ďalej. Padli nám východné trhy, „rozvojové“ krajiny mali u nás sekeru ako Brno a ONI už nevedeli, ako ďalej, bez veľkého brata. Nie „Nežná“ a zásluhy Kňažka Budaja a ďalších, ale riadené ich použitie a potom „uchmatni, kto môžeš, lebo bude po nás hlad…“ONI to veľmi dobre vedeli, o čo a kam to kráča! A my sme si naivne štngali na námestiach, opájali sa demokraciou a slobodou a pritom sme sa dali na cestu ešte väčšieho vazalstva, aké sme mali, pani Kušnierová. Toto už je snáď tak konkrétne, až je to zrozumiteľné!
    Tibor a pani Dita:…

    [Reagovať]

  9. gemerčan IP 195.146.132.62 November 21st, 2011 18:04

    Pani Dita, pri všetkej úcte k vám, vy si naozaj myslíte, že ONO to padlo, lebo študenti urobili revolúciu??? Keby to nebolo riadené a schválené KSČ, či KSSZ, tak by tých pár študentov rozprášili, ako by chceli. Lenže išlo o to, že ONI už nevedeli, ako ďalej. Padli nám východné trhy, „rozvojové“ krajiny mali u nás sekeru ako Brno a ONI už nevedeli, ako ďalej, bez veľkého brata. Nie „Nežná“ a zásluhy Kňažka Budaja a ďalších, ale riadené ich použitie a potom „uchmatni, kto môžeš, lebo bude po nás hlad…“ONI to veľmi dobre vedeli, o čo a kam to kráča! A my sme si naivne štngali na námestiach, opájali sa demokraciou a slobodou a pritom sme sa dali na cestu ešte väčšieho vazalstva, aké sme mali, pani Kušnierová. Toto už je snáď tak konkrétne, až je to zrozumiteľné!
    Tibor a pani Dita: nevyčítS

    [Reagovať]

    gemerčan IP 195.146.132.62 odpovedá:

    Ešte sa mi žiada dodať: Po “rozvojových” zemiach, Etiópii, Somálsku dostáva potravinovú pomoc aj Slovensko. Až tam sme sa dostali po novembri. My, čo sme zvykli pomáhať sme po 22 rokoch odkázaní na pomoc. Hm! Naozaj dôvod k oslave výročia “Nežnej”. Ja by som tento “sviatok” kľudne zrušil.

    [Reagovať]

  10. gemerčan IP 195.146.132.62 November 21st, 2011 18:05

    Tibor a pani Dita: nevyčítajte nikomu, že vystupuje pod prezývkou. Je to práve preto, lebo sa necíti skutočne slobodný a nezávislý. Ja som ekonomicky závislý. Preto mám nick.

    [Reagovať]

    mjr. Maixner IP 83.215.35.196 odpovedá:

    gemercan…pekne si to napisal.Suhlas.
    Este ti chcem trochu objasnit,co sa tyka nickov a ich pouzivanie.
    Pan,s ktorym si sa “pochytil”,ktory urcuje pravidla,komu sa ma tykat,zabudol priznat,ako ON sam nedavno pod roznymi nickami urazal a osocoval.
    Cestovatelsky,to Ta len podpichoval.On ani netusi,ako to je s vizami mimo EU…on toho vela nenacestoval. :-)

    Vyhrat volby…to by on sam najradsej. Ficov,Dzurindov,Figelov…chaos tu uz je a myslim ze ho netreba rozsirovat o Zajaca a spol.

    WARNIG !!! komentujes na sukromnom portali. Vid. horeuvedene fotografie.Mozno pochopis.

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:

    A poznate nejaky “nesukromny” portal?

    [Reagovať]

    mjr. Maixner IP 83.215.35.196 odpovedá:

    poznam…vy nie? statne/verejne… nesukromne (iba ak ste ich medzicasom “sprivatizovala”) :-)
    napr.: http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&etype=1&aid=1631 a ineeeee

    Staci taketo vysvetlenie????

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.209 odpovedá:

    Jaaaaj, ale tieto ja nepocitam! Chcela by som vidiet, ako si tam slobodne diskutujete :P

    [Reagovať]

    mjr. Maixner IP 83.215.35.196 odpovedá:

    Pani Timea ..davam Vam do pozornosti este jeden portal…sukromny,kde si mozete este slobodnejsie diskutovat.Skuste mestodobsina.sk
    Po urcitom case sa vyjadrite,kde sa dikutuje slobodnejsie. Nechavam na Vas

    [Reagovať]

    gemerčan IP 195.146.132.62 odpovedá:

    Terazky, ja som veľmi dobre informovaný. S Belom si Tykám :-)

    [Reagovať]

    pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 odpovedá:

    :)

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 95.103.197.169 odpovedá:

    To je hluboke nedorozumneni, gemercan. Ja som nikdy nikomu nevycital, ze pise pod nickom. Len som Ti chcel vysvetlit, ze nickovi sa (aspon mne) tazko vyka. A ty si sa trochu cudoval, ze Ti tykam, ze?

    Kludne si piste pod nickmi, ale potom necakajte, ze Vam (gulkam, pohladom, putinom, danam, figam, atd.) budu ostatni prispievatelia vykat. Ked tykas Ty mne, tak Ty na rozdiel odomna vies, komu tykas.

    [Reagovať]

    dana IP 114.181.49.67 odpovedá:

    Dovolim si opravit dalsie dve polopravdy:

    1) to, co v cestine citame ako dorozumneni, piseme “dorozumeni”

    2)”Kludne si piste pod nickmi, ale potom necakajte, ze Vam (gulkam, pohladom, putinom, danam, figam, atd.) budu ostatni prispievatelia vykat. Ked tykas Ty mne, tak Ty na rozdiel odomna vies, komu tykas.”

    Nemám problém s ostatnými prispievateľmi. Ja vykám, aj mne takmer každý vyká. Dana je meno, moje vlastné a neviem, prečo by malo mať nižšiu výpovednú hodnotu ako “TIbor Takáč”. Alebo si myslíte, že keď sa podpisujete celým menom, musí človek bezpodmienečne vedieť, kto ste? Tiborov Takáčov poznám teraz troch – a predstavte si, jeden pôvodný, rodilý Rožňavčan! Tretí Košičan.

    [Reagovať]

    dana IP 114.181.49.67 odpovedá:

    - a este ze politicka nie som, reklamu nepotrebujem, preto tu nepretlacam svoje cele meno. Som jedna z milionov, preto len Dana…

    [Reagovať]

    mjr. Maixner IP 83.215.35.196 odpovedá:

    P.Dana.Palec “hore”!!!
    Krasne,ako T.T. pravidluje prispievatelov.Zaujimave,ako sa mu tazko vyka,ked prispievate pouziva nick. Medzi prikladmi,menuje aj Vas,pritom Vam v zapati vyka. :-)
    Osobne si myslim,ze vykanie/tykanie nevychadza z nejakych pravidiel,ale z vahy argumentov v textoch.Osobne Vas tiez nepoznam,ale Vase reakcie vela naznacuju.
    Cestovanie mimo EU.T.T. ma pravdu.Nie je problem dnes vycestovat prostrednictvom niektorej CK,kde administrativu riesia za Vas a povinnost ockovania je v prilozenom letaku.Ine je,ak clovek cestuje niekam individualne.V jeho pripade by to zvladol mozno akurat do Ciernej hory.
    Politika. Argumentovat zalozenim polit.strany,kandidovat,vyhrat volby.Normalny clovek vidiac to,co sa dnes deje na Slovensku uz davno prestal verit v slusnost.

    [Reagovať]

    dana IP 114.181.51.135 odpovedá:

    Vďaka, pán Maixner.

    Asi kandidovať, vyhrať voľby a – nakradnúť si, nefrflať.

    [Reagovať]

    gemerčan IP 195.146.132.62 odpovedá:

    nie o nickoch, ale o podstate veci diskutujme. Vyvráť mi moje argumenty, Tibor! Ponúkni riešenie ako z toho srabu a marazmu v štáte. Len nehovor, že OKS!
    Moje riešenie je : DEFENESTRÁCIA celého parlamentu a vlády a začať odznova. OVŠEM INAK:
    Keď sa človek – poslanec, politik nemá čoho báť robí svinstvá na svinstvá. Takí sme tu my na Slovensku! Preto zaviesť demokratickú totalitu. Zrušiť poslaneckú imunitu, za najmenšie delikty tresty a za trestné činy – hlavne ekonomické – trest smrti. A bol by pokoj.
    V oblasti zdravotníctva sa pomaly blížime k tomuto modelu. Inak to na Slovensku fungovať nebude. Slušnučkí tárači z OKS nás určite z biedy nevytrhnú! Tobôž nie vtedy, keď bieda zachvacuje celý svet.

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 95.103.197.169 odpovedá:

    ake argumenty mam vyvracat? to, ze tu Ty vidis iba zle veci? ja tu napriklad ziadny srab ani marazmus nevidim, okolo mna su stale ti isti a furt rovnaki ludia ako pred 5,10,15,20-timi rokmi, ci okolo Teba su stale nejaki ini?

    vladnu nam uz 22 rokov ludia (poznamenavam, ze skoro vzdy ini), ktorych si slobodne a podla rovnakych pravidiel ako vsade v slobodnom svete sami zvolime, takze kde je nejaky problem?

    pisat v neurcitku slová, ze: “začať odznova”, “zaviesť…”, “Zrušiť …”, kto to ma podla Teba urobit, ked pripustim,ze mas pravdu???
    jaaa??? sulik??? dzurinda??? fico??? ci nejaky neurcity narod???

    ale ja mam jednu konkretnu radu pre Teba, ked sa sam necitis na to, kandidovat a pokusit sa sam menit veci,
    nesleduj ziadne media,hlavne spravy a politicke debaty a mas pokoj,ze?…

    [Reagovať]

    gemerčan IP 195.146.132.62 odpovedá:

    V tom si teda, Tibor rozumieť asi nebudeme. Od čias Mečiara vidím vo vládnucej garnitúre hlavne marazmus, nemorálku, svinstvo a zboj. Práve preto, že to sledujem. Ty žiješ asi s ružovými okuliarmi. Alebo túžiš po moci, po tom, aby si sa konečne dostal “k mise”. Ja nepotrebujem maľovať pekné obrázky pre verejnosť. Ja som jej súčasťou. Som súčasťou tej verejnosti o ktorej si politici myslia, že sú hlúpi a slepí. To nie sme. Na Slovensku ale sme takí…no…sprostí! Necháme si skákať po hlave a vy to viete, že takí sme. Preto si dovoľujete.
    Prečo nebudem kandidovať, pretože mám zrkadlo a viem, že už na to nemám. Vek, drzosť, odvahu, ani peniaze. V jednej strane som už bol. Stačilo. Nemám morálne právo hlásať modré, keď som bol bledoružový!

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 95.103.197.169 odpovedá:

    “Od čias Mečiara vidím vo vládnucej garnitúre hlavne marazmus, nemorálku, svinstvo a zboj.”
    To mas tak, gemercan, v parlamente je 150 poslancov, ked k tomu pridame cca 50 vladnych uradnikov, ktori sa menia volbami, je to cca 200 ludi, ktorych si menime podla nasho zelania raz za 4 roky.Vyhra ten,komu dame my najviac hlasov.

    Preto tychto 200 ludi,aj ked nie najpresnejsie, odraza obraz celej nasej spolocnosti, teda vsetkych volicov. Zatial si nepamatam, ze by za poslednych 22 rokov boli celorepublikove volby zmanipulovane. Raz vyhraju trochu lepsi, inokedy zas horsi.

    Teraz par mesiacov vladli podla mna ti lepsi. To,ze ktori prave vladnu vidno pekne aj dnes pretoze za Fica by si lekari nedovolili to,co si dovolia za tejto demokratickejsej vlady. Ani za Fica nemali lepsie platy.

    [Reagovať]

    mjr. Maixner IP 83.215.35.196 odpovedá:

    Ahoj gemercan.
    slova v neurcitku..aspon to jedno Zrusit!!! tu uz nedavno bolo.Aj s cestou do BA
    a hrdinskym vystupenim pred parlamentnou komisiou pre televiziu a rozhlas.
    Urcite si pamatas,ako to dopadlo.

    Strhni narod a chod ich volit.”Urcite” budete mat coskoro raj na zemi. :-)

    [Reagovať]

    pohlad z veze cierneho orla IP 194.1.157.190 odpovedá:

    hm…

    [Reagovať]

  11. carambol IP 78.98.5.31 November 22nd, 2011 23:33
  12. dana IP 114.180.12.254 November 26th, 2011 23:06

    Ešte dobre, že lekári štrajkujú – zase bude jasno, kto je tu u nás ten “zlý”, kto je na vine všetkého nášho nešťastia, na koho sa treba hnevať! Chutné sústo pre predajné médiá a skorumpovanú vládnu a byrokratickú garnitúru. Skutoční banditi – politici a investori, čo rozložili celý systém zdravotnej starostlivosti, môžu chvíľu zase kľudne zbíjať, odpočúvať a pod.

    [Reagovať]




 zostávajúcich znakov