Predaj areálu SADky opäť v programe

Júl 3, 2009 | Prečítané 2 535x

SADkaV stredu 8. júla začína od 15.00 hod. riadne zasadnutie Mestského zastupiteľstva v Rožňave. Na programe je pod bodom č. 12 opäť predaj mestských pozemkov pod areálom SADky.

Uvedené sú pod názvom: Areál Eurobusu a.s. – predaj nehnuteľností vo vlastníctve mesta

Na poslednom zasadnutí, konanom 10. júna, poslanci neprijali k tomuto bodu uznesenie, preto sa podľa dôvodovej správy predkladá opätovne na hlasovanie.

K predaju by malo dôjsť podľa predloženého návrhu vyhlásením verejnej obchodnej súťaže na predaj pozemku od potoka Drázus po chodník nad trhoviskom s ťarchou – mesto Rožňava dohodne s Eurobusom a. s. požiadavky na zachovanie nevyhnutného rozsahu autobusovej stanice na dobu 20 rokov.

Komisiu na vyhodnotenie verejnej obchodnej súťaže vymenuje podľa návrhu uznesenia primátor Vladislav Laciak (Smer-SD).

Súvisiace články:

Anketa: Kde ho postaviť? V centre?

Primátor Kaufland nepretlačil

Areál SAD chceli dve firmy

O pozemku rokujú už týždne

V meste je aj lepšia lokalita

Belo Hefler / Vystupovať! Kaufland!

Rado Kovács / Čriepky ostatných dní

Námestie ešte raz, ale inak .-)

Program - po kliknutí na zamodrené body sa vám otvorí predkladaný materiál:

1. Otvorenie
2. Výsledky výberových konaní na obsadenie miest riaditeľov ZŠ a MŠ
3. a) Správa o plnení uznesení Mestského zastupiteľstva v Rožňave
b) Zmena uznesenia 92/2009 – bodu 10 úsporných opatrení
c) Vyhodnotenie plnenia uznesenia MZ č. 34/2009
4. Zmena VZN o trhovom poriadku – § 4 ods. 6 písm. e)
5. Návrh na zmenu a doplnenie „Zásad pre určovanie výšky nájomného za nájom a podnájom nehnuteľností a hnuteľného majetku vo vlastníctve mesta
6. Bytové hospodárstvo a útulok na Zlatej ul. č. 10 – návrh na výkon správy
7. Organizačná štruktúra MsÚ – návrh na zmenu
8. Riešenie správy futbalového ihriska
9. Verejné WC – návrh na riešenie
10. Technické služby mesta – návrh na zmenu rozpočtu na rok 2009 a na novú organizačnú štruktúru
11. Výstavba strediska cestovného ruchu, obchodno-obytného komplexu a rekreačného parku v Rožňave
12. Areál Eurobusu a.s. – predaj nehnuteľností vo vlastníctve mesta
13. Návrh na 1. zmenu rozpočtu mesta na rok 2009 vrátane rozpočtových organizácií
14. Žiadosti o zmenu Územného plánu mesta Rožňava

15. Majetkoprávne záležitosti mesta
1. Doplnenie uznesenia MZ č. 149/2009 a menovanie členov komisie na vyhodnotenie verejnej obchodnej súťaže na predaj pozemkov mesta v zmysle uznesenia MZ č. 149/2009
2. Ladislav Jóna – predaj nehnuteľnosti vo vlastníctve mesta
3. Ing. Peter Šima – žiadosť o predaj nehnuteľnosti vo vlastníctve mesta
4. Estera Mátéová – predaj rodinného domu bez pozemku
5. Ing. Juraj Pápay – zámena pozemkov
6. Karol Letanovský a manželka – potvrdenie uznesenia MZ č. 22-30/4-1993
7. Eurobus a.s. – žiadosť o súhlas na montáž šikmej plošiny na autobusovej stanici v Rožňave
8. ISCON s.r.o. – ponuka na odkúpenie novo zakúpeného zariadenia penziónu Vilka Kúpele – žiadosť o opravu celkovej kúpnej ceny

16. Návrh mandátnej zmluvy pre projekt „Obnova a rekonštrukcia materskej školy na Štítnickej ulici v Rožňave
17. Informatívna správa – výsledok vládneho auditu splnenia podmienok na poskytnutie finančných prostriedkov z kapitoly MH SR na nákup pozemkov a stavieb súvisiacich s regionálnym rozvojom a dodržiavanie podmienok ich použitia
18. Zriadenie Súkromnej strednej odbornej školy s vyučovacím jazykom maďarským k 1.9.2010
19. Zriadenie Školského strediska záujmovej činnosti pri ZŠ akad. Jura Hronca
20. Návrh na splnenie uznesenia MZ č. 171/2009 – prijať úsporné opatrenia na zníženie nákladov na vydávanie Rožňavských listov

21. Správy hlavnej kontrolórky
a) Správa o výsledku kontroly Zmluvy o výkone vo verejnom záujme v mestskej verejnej doprave a o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy na území mesta Rožňava na obdobie rokov 2008 – 2017
b) Správa o výsledku kontroly dodržiavania VZN, ktorým sa stanovujú zásady prideľovania bytov vo vlastníctve mesta pri pridelení bytu zamestnancovi mesta
c) Správa o výsledku následnej finančnej kontroly plnenia rozpočtu mesta v položke služby – dohody o vykonaní práce, dohody o pracovnej činnosti za rok 2008
d) Správa o výsledku následnej finančnej kontroly odpustenia poplatku za KO podľa § 31 VZN o miestnych daniach a miestnom poplatku za KO a drobné stavebné odpady za rok 2008

22. Mestské televízne štúdio s.r.o. Rožňava – výsledky hospodárenia za rok 2008
23. Otázky poslancov
24. Diskusia
25. Z á v e r

Reklama

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskutujúci nesie za svoj diskusný príspevok zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Redakcia nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. Komentáre alebo ich časti nebudú zverejnené najmä v prípade, ak nie sú zamerané k téme článku, obsahujú vulgarizmy, rasistické výrazy alebo sú osobným útokom na autorov redakčných príspevkov a iných diskutujúcich a tiež v prípade, ak budú odkazovať na iné stránky. Oneskorenie zverejnenia komentára môže nastať, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu, ale tiež z technických príčin. Pre komunikáciu s redakciou píšte na redakčný email redakcia@inforoznava.sk, alebo použite odkazy pre redakciu.

Reklama

Chcete niečo k téme článku napísať?

Komentárov: 21 k príspevku “Predaj areálu SADky opäť v programe”

  1. Matúš Bischof IP 91.127.97.227 Júl 3rd, 2009 19:17

    No, máme tu luxusnú znôšku bodov, hehe – ktosi si zarobil na horúce letné popoludnie :)

    Zaujímavý je aj sled bodov 11 a 12. Najprv sa samozrejme schváli bod 11, pretože kto bude proti, je “odľud, neprajník, škodca”. No a z logiky veci vyplýva, že ak sa schváli bod 11, musia sa nájsť aj peniažky na výstavbu. Takže si skromne myslím, že o osude areálu SAD je rozhodnuté.

    V tejto veci ma už len zaujíma koľko poslancov nosí vlastnú tvár na tom správnom mieste, teda koľko poslancov sa nenechá takto nevkusne vydierať.

    Bude to vskutku poučné popoludnie. A že vraj letná uhorková sezóna!

    :D

    [Reagovať]

  2. peter katrenics IP 86.6.102.4 Júl 3rd, 2009 19:24

    vsetko predat,nic nenechat pre dalsie generacie. toto je motto nasho populistickeho vedenia. zlodejstvo prveho stupna.

    [Reagovať]

  3. peter IP 87.197.184.162 Júl 6th, 2009 15:45

    Chce predať ďaľšia generácia?

    [Reagovať]

    Rado Kovács IP 91.127.125.42 odpovedá:

    áno, ja si už robím zoznam nehnuteľností, ktoré sa páčia mne a mojim kamošom. počul som, že takto sa to v rv robí už dvadsať rokov. počul som dobre?

    [Reagovať]

  4. Gabo Szabó IP 95.102.91.245 Júl 7th, 2009 8:24

    Rado pls
    nezabudni aj na nás -
    lebo korupcia je len to z čoho nás stále vynechali
    banánové Slovensko banánová Rožńava na druhúúúúú

    [Reagovať]

  5. peter katrenics IP 82.19.195.45 Júl 7th, 2009 12:14

    ale ste sa ma chytili

    [Reagovať]

  6. peter IP 87.197.184.162 Júl 7th, 2009 12:21

    Je to tak Rado. Kupujeme a menime veci!

    [Reagovať]

  7. Gabo Szabó IP 91.127.38.8 Júl 7th, 2009 19:40

    hm
    problém, je v tom…
    v normálnej krajine by sa len pri takomto “skvelom nápade” vykšetfiť všetko stoj čo stoj
    mohol “manažment ” mesta lúčiť so svojím účinkovaním a to bez klańačky
    a tu sa už”občania nezmôžu ani na mäkké F……..
    a tak to tu v našom vykokocúrkovanom -banánovom Babičovom kráľovstve terazky chodí……..
    howk double

    [Reagovať]

  8. Tibor Takáč IP 78.99.169.241 Júl 8th, 2009 10:27

    Gabi,
    len kde je ta normalna krajina, poznas niekde taku? Co ja viem, tak vsade sa “kseftuje” (Fico predvcerom vyhlasil, ze sa v politike “nabaluje”, dokonca ze sa nabaluju jeho koalicni kamarati) a tusim, ze niekde sa dokonca aj kradne, aj v Berline som pocul.

    No vzdy sa nabaluje, ci kseftuje so spolocnym (cudzim) majetkom. Preto najucinejsi sposob zamedzenia kradnutia, kseftovania, ci nabalovania sa zo spolocneho, je nemat spolocny majetok (ci peniaze), alebo ich mat co najmenej, iba uplne minimum potrebne na chod veci verejnych.

    Mesto nepotrebuje podla mna mat vo vlastnictve rozne budovy, mozno okrem svojho sidla, no aj to moze mat v prenajme. Ja by som bol predal formou drazby vsetok mestsky majetok uz v roku 1990 a bol by uz 20 rokov pokoj. Mesto (zase len podla mna) nie je bohate vtedy, ked vlastni vela nehnutelneho majetku, ale ked ma bohatych a mudrych obyvatelov.

    Predal by som nie len mestsky majetok, ale aj vsetky statne firmy (vcetne posty, statnych lesov, letisk, zeleznic, atd) a vsetok nepotrebny statny majetok, ktory sa do dnesneho dna dost tuneluje a rozkrada.

    Co si pamatam, tak od roku 1990 sa stale mestsky majetok Roznavy predava (rozne stavby a okolo nich su casto rozne kauzy) a je zaujimave, ze aj pomaly 20 rokov po neznej je stale co predavat.

    [Reagovať]

  9. Rado Kovács IP 91.127.125.42 Júl 8th, 2009 11:24

    a čo v prípade, keby súkromný prenajímateľ budovy, kde by sídlil MsÚ, náhodou nevyhral nejakú verejnú obchodnú súťaž vyhlásenú MsÚ a rozhodol by sa tomuto úradu zrušiť nájomnú zmluvu?

    bolo by tiež zaujímavé sledovať, kto by v takom prípade ponúkol občanom mesta kľudové a oddychové zóny, aké vysoké mýtne by sa vyberalo za použitie chodníka či inej komunikácie…

    myslím si, že každé mesto či obec by mali mať nehnuteľnú majetok, ktorý by ale dávali zásadne do prenájmu na základe presne a jasne stanovených pravidiel – dajme tomu trhových pri rešpektovaní ekologických a urbanistických obmedzení.

    mesto je podľa mňa organizmus, ktorý by nemal podliehať chvíľkovým záujmom jednotlivcov, ktorých jediným cieľom je zarobiť za každú cenu. Mesto by malo mať aj také funkcie, ktoré na prvý pohľad vyčísliteľný zisk neprinášajú, ponúkajú však svojim občanom /i návštevníkom/ komplexný priestor na kultivovanie osobnosti.

    [Reagovať]

    Tibor Takáč IP 78.99.133.113 odpovedá:

    O tom najme som hovoril uz ako o krajnom extreme, no aj keby malo byt Mesto v podnajme, zmluva sa da perfektne osetrit, napriklad aj tak, ze jedine neplatenie najmu by mohlo byt dovodom vypovede, alebo nejak podobne. V tom problem nevidim. A myslim, ze lepsieho najomcu, ako Mesto, ci stat si ziadny majitel nemoze zelat.

    Mesto, podobne ako stat, nie je dobrym vlastnikom a uz vobec nie podnikatelskym subjektom. S tym nic nenarobia ziadne volby, dokonca asi ani keby sme ich vyhrali my dvaja :-) .
    Peknym prikladom je roznavsky dom sluzieb. Tusim, ze sa “vyskytoval” (v dobrom slova zmysle) pri tom predaji aj Gabi Szabo :-)
    Keby ostal vo vlastnictve Mesta, tak bude urcite chatrat dalsich 20-30 rokov.

    [Reagovať]

  10. Gabo Szabó IP 95.102.75.177 Júl 8th, 2009 20:55

    ano Tibor
    v niečom by to šlo ……
    len akosi som asi staromódny…
    byť poslancom či primátorom čo by som presadil ….
    tescoland + kaufland + kucapacaland na takom strategicky citlivom mieste ako centrum mesta …tak by som radšej chodil po kanáloch….
    ale ako som už spomínal ja som staromódny…..a od rv manažmentu očakávam len to najhoršie………/ na čo je na nich spoľah /
    v duchu “revolučných tradícií ” verzus občianská ľahostajnosť alias serieme si do vlastného ……….

    [Reagovať]

    Tibor Takáč IP 78.99.133.113 odpovedá:

    Kaufland, ked chce prist do Roznavy, tak treba urobit vsetko preto, aby sem aj prisiel. Nemusi stat prave na namesti, to je pravda, no na mieste primatora a poslancov, by som robil vsetko preto, aby neusiel napriklad do Revucej a rokoval by som az do zblbnutia s majitelmi pozemkov v priemyselnej casti Safarikovej ulice, kde Roznava potrebuje bohateho investora ako sol. Ved to tam (tu) vyzera ako po 2. svetovej vojne.

    [Reagovať]

    Rado Kovács IP 91.127.159.239 odpovedá:

    len celkom neplatí to, že Kaufland sa rozhoduje medzi niečím. oni chcú tam aj tam. kaufland nie je automobilka

    [Reagovať]

    Tibor Takáč IP 84.47.87.52 odpovedá:

    To mas pravdu,
    ale myslim si, ze ked maju dnes investicie na postavenie jedneho hipermarketu a ten postavia v Revucej, tak na dalsi budu mat “nasetrene” mozno az o 5 rokov, alebo nebudu mat vobec, mozu medzi tym aj krachnut.

    [Reagovať]

  11. Anonym IP 212.197.3.12 Júl 9th, 2009 12:31

    mňa by zaujímalo, kde potom bude SAD

    [Reagovať]

    Tibor Takáč IP 78.99.133.113 odpovedá:

    Je v zaujme Tesca (a keby sa tam postavil aj Kaufland, tak aj v jeho zaujme), aby SAD ostal tam, kde je teraz. Ved to je pre nich idealny zdroj zakaznikov. Lepsi ako sidlisko Juh. Boli by velmi hlupi podnikatelia, keby odtial SAD-ku vystrnadili.

    [Reagovať]

    Rado Kovács IP 91.127.159.239 odpovedá:

    neviem, asi to tam nebolo dosť jasne naformulované a zdôraznené: nikto nemá záujem, aby SAD kamsi odišlo. a už vôbec nie budúci potenciálni majitelia pozemkov. ide tu o to, skresať SAD na deklarované minimum. nezamýšľaným, resp. ignorovaným dôsledkom však môže byť dopravný chaos, havárie a zranenia, ktoré však nebude preplácať Kaufland ani Tesco, ale poisťovne – teda my, platcovia.

    [Reagovať]

  12. br. IP 78.99.190.75 Júl 14th, 2009 10:16

    Nerozumiem prečo takú dôležitú vec ako je predaj autobusovej stanice v centre mesta nerozhodnú občania v referende ? Ak v niektorých iných mestách nejaká téma takto polarizuje názorovosť občanov,tak je to normálny postup. Nápady p. Dubovského sú dobré, ale ten aby sa o tejto téme diskutovalo mal dotiahnúť do návrhu na referendum, lebo inak nerozumiem, čo tým chcel povedať. Určite nie to, že sa o tom má diskutovať po krčmách a určite nie, že na mestskom zastupiteľstve, lebo nikto nech sa na mňa nehnevá, nie som si istý, či niektorí poslanci reprezentujú názory občanov aj keď im občania vo voľbách dali mandát.

    [Reagovať]

  13. Michal Valaštek IP 84.47.62.44 Júl 14th, 2009 14:42

    Drvivá väčšina poslancov nereprezentuje názory občanov ktorý ich volili, oni reprezentujú svoje názory a záujmy :-) Referenda sa však obávam preto lebo hlasy niektorých občanov sa dajú aj kúpiť, ale to koniec koncom aj hlasy poslancov v zastupiteľstve.

    [Reagovať]

    Tibor Takáč IP 78.99.133.113 odpovedá:

    Referendum je zbytocne drahe a neverim, ze by sa ho zucastnilo 50 % volicov, aby bolo vobec platne. Teraz bolo uplne rovnake o Auparku v Trencine a zucastnilo sa ho len 10 % volicov.
    http://spravy.pravda.sk/referendum-o-auparku-v-trencine-sa-skoncilo-asi-bude-neplatne-ptq-/sk_regiony.asp?c=A090711_204018_sk_regiony_p12

    Jednoduchsie riesenie a urcite aj s pravdivejsim vysledkom, je urobit verejny prieskum, najlepsie nejakou renomovanou a nezavislou mimoroznavskou firmou, stacil by aj telefonicky.

    My sme pred volbami 2002 urobili v Roznave za par korun telefonicky prieskum, ze koho by obcania volili v den prieskumu za primatora, oslovili sme okolo 400-500 ludi a prieskum dopadol presne tak ako neskorsie volby, aspon na prvych troch, ci az styroch miestach.

    [Reagovať]




 zostávajúcich znakov