Občianski aktivisti založili OK Rožňava

Február 26, 2010 | Prečítané 3 927x

Vo štvrtok 25. februára vznikla v Rožňave občianska iniciatíva s názvom Občiansky klub Rožňava (OK Rožňava).

Na 20. výročie Novembra bol na Námestí baníkov prečítaný text Rožňava nahlas!, v ktorom jeho signatári – aktéri novembrových udalostí v našom meste, okrem iného uviedli: “Rožňavčania, prestaňte byť ľahostajní! Prestaňte čakať na iných, že to za vás zmenia, zmeňte to vy sami! Vytvorte občiansku platformu, ktorá bude priestorom pre hľadanie riešení a najmä ľudí, ktorí ich pôjdu presadzovať ako kandidáti do mestského zastupiteľstva. Je to výzva najmä k vám, mladším. Nenechajte veci plynúť pomimo vás, staňte sa šancou pre toto mesto!”

Dnes, teda len niekoľko mesiacov na to, vzniká verejná aktivita občanov, ktorej vyhlásenie prinášame v plnom znení:

Dlhodobá nespokojnosť s dianím v Rožňave, nesúhlas so súčasnou podobou verejnej politiky, hospodárením, nezáujmom o aktuálne problémy a potreby obyvateľov mesta, a najmä nezodpovedný postoj mestských politikov k budúcnosti Rožňavčanov, viedlo viacerých občianskych aktivistov vytvoriť v našom meste Občiansky klub Rožňava (OK Rožňava).

OK Rožňava je občianskou iniciatívou aktívnych a prevažne mladých ľudí, ktorí chcú vlastnými silami pomôcť zlepšiť atmosféru a situáciu v Rožňave a ktorí sa budú usilovať zmeniť tvár komunálnej politiky vo svojom meste.

OK Rožňava bude otvorený k občanom, lebo všetci obyvatelia nášho mesta majú právo byť pravdivo informovaní o jeho skutočnom stave. Dialóg s občanmi umožní každému vyjadriť nespokojnosť, poukázať na nedostatky, ale aj navrhnúť riešenia a pochváliť alebo vyzdvihnúť pozitíva.

OK Rožňava vníma verejnú politiku ako službu občanom, preto sa chce svojpomocne a aktívne angažovať vo veciach verejných, vrátane účasti v koncoročných komunálnych voľbách.

Spoločne tak pripravíme a ponúkneme efektívne riešenia pre občanov a naše mesto.

Našou prvou iniciatívou je návrh na zníženie počtu poslancov mesta z 19 na 13 a počtu volebných obvodov zo 4 na 2.

25. februára 2010, za OK Rožňava:

Matúš Bischof – hovorca, Miro Droždiak, Rado Kovács, Peter Kmotrik, Miro Timár

Email: okroznava@gmail.com Pridajte sa k fanúšikom OK Rožňava na Facebookukliknite sem

Aktuálna anketová otázka na stránke vpravo:

Mali by mať občania právo vyjadriť sa v zastupiteľstve vždy pred hlasovaním?

 

Súvisiace články:

OK Rožňava pozýva na zastupiteľstvo

V. Laciak: Vítam túto iniciatívu

Hej, páni konšelé

Poslanci Smeru a SMK zutekali

Príbeh jednej budovy

Navrhuje koniec preddavkom

Nižšie mzdy a predaj majetku 

Najviac dotovali basket a spevokol

Ilustračné foto: Archív Inforoznava.sk

Reklama

PRAVIDLÁ DISKUSIE

Diskutujúci nesie za svoj diskusný príspevok zodpovednosť podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Redakcia nezodpovedá za obsah diskusných príspevkov. Komentáre alebo ich časti nebudú zverejnené najmä v prípade, ak nie sú zamerané k téme článku, obsahujú vulgarizmy, rasistické výrazy alebo sú osobným útokom na autorov redakčných príspevkov a iných diskutujúcich a tiež v prípade, ak budú odkazovať na iné stránky. Oneskorenie zverejnenia komentára môže nastať, ak nie je k dispozícii ani jeden z editorov portálu, ale tiež z technických príčin. Pre komunikáciu s redakciou píšte na redakčný email redakcia@inforoznava.sk, alebo použite odkazy pre redakciu.

Reklama

Chcete niečo k téme článku napísať?

Komentárov: 39 k príspevku “Občianski aktivisti založili OK Rožňava”

  1. Anonym IP 78.99.78.209 Február 26th, 2010 11:34

    Super, gratulujem a budem vam drzat palce.

    [Reagovať]

  2. Anonym IP 87.197.149.175 Február 26th, 2010 12:24

    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D : D: D: D: :D :D :D :D :D :D

    [Reagovať]

  3. Peter Marko IP 78.99.90.121 Február 26th, 2010 12:25

    Konečne sa to pohlo aj oficiálne, moje polročné burcovanie možno tiež k tomu dopomohlo, nie nerobím si na tom zásluhu, ale úžasne ma to teší a budem vás podporovať aj aktívne…dôchodca, ale myšlienkami “mladý”…

    [Reagovať]

  4. Citatel IP 95.103.151.241 Február 26th, 2010 12:56

    Gratulujem, drzim palce aby to uz konecne prinieslo v nasom meste zmenu! Na toto divadlo je uz zle sa pozerat! A bude aj predvolebny gulas?? :-) :-) Hlavne pre obcanov v severnej casti mesta.. :-)

    [Reagovať]

  5. Kuna IP 78.98.163.134 Február 26th, 2010 13:15

    Aj keď nie som oficiálnym obyvateľom Rožňavy, ponúkam teoreticko-odborno-metodicko-analyticko-koncepčnú pomoc. A keď nie, aspoň skočím pre pivo. :-)

    [Reagovať]

  6. marek IP 85.216.210.254 Február 26th, 2010 14:21

    hlavne budte opatrní, prezliekačov kabátov a ľudí, ktorí už mali možnosť pomôcť Rožňave za 20 rokov, ale “akosi” nepomohli, je v Rožňave až až …
    Je čas si povedať, že “istá” generácia rožňavčanov zmenu nezvládla, tak to prenechajme iným a neexperimentujme ďalších 20 rokov..

    [Reagovať]

  7. Attila Zoller IP 78.99.78.209 Február 26th, 2010 19:10

    Mozno by boli poniektori prekvapeni, kolko ludi vas/nas tu cita a kolki, aj ked neprispievaju komentarmi, ale aspon suhlasia s tym, co sa tu robi…

    Viackrat sa mi/mojim rodinnym prislusnikom stalo to, ako minule mame na Mestskom Urade: sla nieco vybavovat a pani, ktora tam bola, sa jej spytala, ci Attila Zoller je jej syn…
    A ze ma pozna z Internetu a cita ma a drzi palce a tak…
    Takze ludia vedia rozmyslat a myslim, ze ked nadide ten spravny cas, budu sa vediet aj vzopriet ci zomknut…

    Drzim palec vsetkym a ked budem vediet pomoct aspon nejakym preosievanim myslienok alebo roznasanim letakov, velmi rad… :-)

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.87.16 odpovedá:

    No a ja že tá nedocenená a dôležitá práca ostane mne(tie letáky roznášať :-) ak nejaké budú len to treba aj na FB rozšíriť čo najviac aby sa ľudia nielen pasívne pridali do skupiny ale podávali návrhy a nápady.

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 78.99.78.209 odpovedá:

    Miso, samozrejme aj ja sa budem snazit nejako brejnstormingovat a prinasat napady podla vlastnych schopnosti…a na Facebooku som sa uz tiez (priznavam sa…zatial len pasivne) pridal… :P

    [Reagovať]

  8. Oliver IP 85.248.5.220 Február 26th, 2010 19:36

    Niečo podobné som už počul v roku 1989. Privítal som to. A teraz opäť to isté? Bojím sa, že po čase táto bublina spľasne. Takže dokážte, že to nie je bublina, ale naozaj to pôjde. Držím palce!!!!!!!!
    P.S. Dávajte si pozor na darmožráčov a prospechárov, aby Vás nevyužili a potom nezahodili, ako mnohých z VPN.

    [Reagovať]

  9. Juraj IP 84.47.17.115 Február 27th, 2010 16:37

    Božemôj, nech to nie je len žvást! Nech už zdvihnú hlavu schopní a mladí ľudia z RV a nech metlami vyženú plesnivých neschopákov a nech NIEČO urobia pre toto mesto!!! Strašne to potrebuje! VEĽMI držím palce!

    [Reagovať]

  10. Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 Február 27th, 2010 18:49

    Paci sa mi, ako vacsina z vas hovori v tretej osobe, resp. v druhej (ze, Oliver, Juraj…). Ale tu je dolezite, aby ste nielen drzali palce, ale aby ste sa pridali. A ja len dufam, ze zakladatelia OK tu coskoro uvedu aj miesto a cas konania nejakeho stretnutia, aby sme sa mohli zucastnit…

    [Reagovať]

    Juraj IP 95.102.227.34 odpovedá:

    Timi, ja nemam moralne pravo sa aktivne pridat. Bol som clenom “strany”. Aj ked som bol rebelom v nej a nemali ma radi, bol som komunistom. Teda som aj stary na to, aby som sa niekde strkal. Co mozem: len aktivne fandit schopnym mladym ludom! Aby uz neutekali z tohoto mesta, ale zacali ho riadit podla jeho potrieb a tuzob.

    [Reagovať]

    Attila Zoller IP 84.224.167.168 odpovedá:

    …a ja som v 96% roka mimo Roznavy, takze v RV sa vyskytujem len ojedinele…ale budem sa snazit o to intenzivnejsie! :P

    [Reagovať]

  11. Táňa IP 88.212.1.74 Február 27th, 2010 19:10

    Podporím Vás všade, okrem Facebooku.

    [Reagovať]

  12. sýkorka IP 213.151.218.137 Február 27th, 2010 20:21

    Je to skvelééééé. Držím palce a hlásim sa k Vašej výzve.:-)

    [Reagovať]

  13. podporák IP 88.212.1.83 Február 27th, 2010 21:04

    Podporujem toto a dúfam že to nájde aj nejaké odozvy, ale upozorňujem, že som počul že Babič má kandidovať za primátora RV tak dúfam že ho nikto nebude voliť, pretože kade chodí len hlúpostí robí a “zadarmo”…

    [Reagovať]

  14. GuSze IP 94.171.225.75 Február 28th, 2010 0:58

    Sledujem vdaka Romanovi a Korzarovi dianie v nasom meste. Ze sa nie vsetko deje ako sa ma nie je ziadna novinka. Ti, ktori to somnou sledujete uz niekolko rokov, zamyslite sa a spomente si, ze uz kolko rokov, kto a sakou intenzitou a zaujmami o nieco to robi. Mozno budete nemilo prekvapeni k akemu vysledku dojdete.
    Zamyslite sa, pripadne si prejdite web stranky mesta, resp. uznesenia MZ a shodnotte, ktore vedenie mesta, ake hodnoty do mesta priniesol, co sa pocas riadenia jednotlivymi primatormi urobilo, ale aj robilo. Nezavisle prehodnotte, ktory z dlhodobych poslancov, ake skutocne konkretne aktivity pre pomoc pri rieseni problemov mesta urobil. Nemyslim si vsak aktivity typu:- “zakazat primatorovi pouzivat sluzobne auto do vzdialenosti 2 km., navrhujem mu kupit bicykel”.
    Novej iniciative tlieskam. Skoda, ze som v zahranici, velmi rad by som bol aktivnou pomocou, hoci aj lepenim plagatov. Prave takych ludi je vzdy malo, lebo si to vyzaduje cas a peniaze. Na druhej strane, ti ktori ich idu lepit, su naozaj dusou uprimni k iniciative. Verim, ze behom par dni, najlepsie by bolo hodin, sa vasa cinnost naplno rozbehne, lebo volby su uz na krku. Musite spravit vela, aby vas ludia nielen spoznali, ale aby ste ich presvedcili, ze ste skutocne ini ako ti, kvoli ktorym ste iniciativu zalozili. Vy to musite dokazat a konecne to mestske zastupitelstvo, ako my stavbari hovorime, prestavat od zakladov. Takze pracujte uz aj a ked si myslite, ze aj takto na dialku by vam niekto mohol pomoct som tu pre vas.
    Drzim vam palce a sikovnych usilovnych spravnych ludi.

    [Reagovať]

  15. žlý človek IP 95.102.87.16 Február 28th, 2010 10:17

    Opäť sa prejavuje historický postoj slováka(až na pár výnimiek). Pripomína to uja ktorý keď ho prosili aby podpísal Referendum tak povedal: Toto nepomôže radšej robte niečo proti Ficovy!. Čiže vy robte vo svojej voľnej chvíli zadarmo niečo pre nás aby sme sa my mali lepšie. Nadávať na Fica, Dzurindu, Mečiara a Slotu dokázal zatiaľ každý ale len málokto niečo urobil pre to aby už opäť neboli zvolený. Nemyslíte si že to je hlúpe? Stáť bokom a požadovať od druhých aby riešili vaše problémy?

    [Reagovať]

  16. Katarína P. IP 217.12.49.10 Február 28th, 2010 16:03

    Super, hlavne prosím dajte vedieť, kedy, kde a ako sa dá najefektívnejšie pomôcť .

    [Reagovať]

  17. Tomáš Váderham IP 95.102.225.192 Február 28th, 2010 19:09

    Ze politicky aktivisti, mrem! A v com bude spocivat vase “angazovanie vo veciach verejnych a v politickom diani” okrem toho, ze na vsetko budete mat spravne nazory a do vsetkeho sa budete starat? Vsak to uz robite teraz a zatial nikto ani slamou nepohol, ci len ste sa rozhodli svoj konicek nejak pomenovat a zalozit nieco ako kruzok kde kazdy moze zmenit tvar komunalnej politiky tak, ze bude sediet na mestskom zastupitelstve alebo navrhovat zmeny v komunalnej politike svojmu kamosovy pri intelektualnej debate? Ako mega-demokraticky obciansky aktivisti sa budete samozrejme prezentovat na tomto mega-demokratickom lokalnom portaly, ktory je uz tak neznesitelne demokraticky, ze dokonca sa im vidi omnoho viac demokraticke posadit na stolicku ztelesnenie demokracie a spravodlivosti ktore si cita vsetky vase prispevky a rozhoduje o tom, ktory je dost demokraticky a krestansky na to aby tu mohol byt, nez nastavit redakcny system tak, aby cenzuroval vulgarizmy alebo prispevky s vulgarizmamy. hallelujah!

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.87.16 odpovedá:

    Tomáš môžeš prísť aj z vlastnou iniciatívou keď máš o OK Rožňava pochybnosti. A vulgarizmy na slušný portál nepatria. Takže veľa zdaru pri zakladaní vlastnej mega-demokratickej občianskej iniciatívy.

    [Reagovať]

    Tomáš Váderham IP 95.102.225.192 odpovedá:

    Skutocne ty to tu spravujes? Co si prave teraz predviedol, ze niesi schopny porozumiet ani jednej z troch viet? Radsej si este raz precitaj pozorne co som pisal, opakovat sa pre teba veru nebudem. Kde tam vidis napisane ze vulgarizmy patria na web?

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.87.16 odpovedá:

    Nie len paroduješ postavenie človeka ktorý schvaľuje komentáre. Vulgarizmus môže byť ukrytý aj v niečom úplne “nevinnom” a ten kto chce tak nájde spôsob ako poslať v príspevku vulgarizmus tak aby prešiel cez nejakú automatickú cenzúru napr. všelijaké znamienka medzi písmenami. Spôsobov je tisíc a každý komentár takého razenia by posunul stránku na inú úroveň. Okrem toho očividne ťa to nejak “nakoplo” :-) .

    [Reagovať]

    Tomáš Váderham IP 95.102.225.192 odpovedá:

    Mohol si fakt vymysliet nieco lepsie.. ako keby sa tu pisalo denne 200 prispevkov a kazdi sem chodil si len zanadavat. Ovela lepsie riesenie by bolo nastavit CMS aby nepustalo prispevky s nadavkami a raz denne prispevky zkontrolovat ci tam nie je nic, co prejst nemalo a premazat to. (by som sa cudoval, keby tu mozno boli 3 take prispevky do tyzdna). Ale skutocnost je taka, ze presne takto vam to vyhovuje aby ste tu maly len pritakavacov a ked uz oponenta, tak neskodneho, nie takeho co sa nebodaj na portaly s nie velmy dobre skrytim krestanskym duchom obuje do vianocneho prihovoru salezianov, v ktorom je viac historickych “omylov” a klamstiev nez by si clovek dokazal predstavit

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.87.16 odpovedá:

    Takých komentárov by sa časom množilo viac(keby istý ľudia vedeli a videli že to ide bez kontroly), okrem toho komentáre sa schvaľujú aj kvôli možným osobným útokom a ignorovaniu pravidiel diskusie. Nie akýkoľvek názor ktorý niekto napíše vecne a nie hlúpo a vulgárne v komentároch je zverejnení. Vianočné príhovory ťa nikto nenúti čítať keď podľa teba obsahujú toľko omylov a klamstiev a keď si o tom chceš z Saleziánmi podebatiť a otvoriť im oči nech sa páči majú vlastnú stránku a mail. Odmietam to žeby sa tu aplikoval nejaký skrytí kresťanský filter ktorý by také komentáre mazal. Dôkazom toho je že ten tvoj sa vonku dostal. Okrem toho čo by nám bránilo podobne sa správať aj keby šli komentáre priamo bez odsúhlasenia von?

    [Reagovať]

    Juraj IP 95.102.227.34 odpovedá:

    ukrytý – y. Valaštek! Problémy so slovenčinou???

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.87.16 odpovedá:

    Ešte dobre že ste si nezadali priezvisko inak by som vás aj ja mohol takto osloviť :-) Pre vašu spokojnosť opravené…

    [Reagovať]

    iko IP 85.248.5.220 odpovedá:

    Nic viac ma nevie viac nastvat ako ked nejaky sprosty automat vymaze polku slova ktore v tom danom kontexte ani nie je nadavkou.

    [Reagovať]

    Tomáš Váderham IP 95.102.225.192 odpovedá:

    No to je zaujimave, vsade to funguje tak, len tu inak. Na forach a portaloch, ktore su navstevovane a komentovane 10 nasobne nevidim za cele dni ziadne porusovanie pravidiel diskusie a ked sa tak stane, tak az potom sa vyvodzuju nasledky a tak to funguje vsade! ale tu kazdi striehne, kedy tu nebude super kontrola aby to tu mohli kompletne usliapat pod ciernu zem, ano? Alebo ako vravis, “kvôli možným osobným útokom a ignorovaniu pravidiel diskusie” veru, treba sa preventivne chranit, aj zidov trebalo kvoli moznym utokom vyhubit, tak je to spravne! No zasnem! Preco by som nemal citat a reagovat tuto, vsak to napisali na verejnom portaly pre kazdeho. Vsak potom nech kazdy ide debatovat na temu Obcianskych aktivistov na ich stranku a maju dokonca aj vlastne maili. Jaj pockaj, tak to myslene asi nebolo, takze sa potvrdzuje to, ze su tu vitani len pritakavaci, ostatni nech pisu maili.. Inac, preco si poslednou vetou svojho prispevku protirecis so vsetkym ostatnym? To by bolo uplne v poriadku podla teba, ak by vsetko co chces povedat, musel najprv niekto pocut a rozhodnut za teba ci to moze byt vyslovene? Vsak to robili komunisti iba inymi formami. Zial, kazdym tvojim prispevkom a vetou si to len zhorsujes, nebol si schpny sa zastat “svojej strany” a rozumne argumentovat, len si to zhorsujes..

    [Reagovať]

    Tímea Bagačková Zollerová IP 85.248.5.199 odpovedá:

    Tomas, ty si Roznavcan? Asi nie, ze?

    [Reagovať]

    Michal Valaštek IP 95.102.87.16 odpovedá:

    Pozri diskusné fóra na internete niesú orientované väčšinou na istú lokalitu. Skôr sa venujú všeobecne všetkému. Na fórach väčšinou ľudia vystupujú pod prezývkami čiže akékoľvek osobné útoky môžu byť každému ukradnuté aj keď sú nepravdivé pretože ho zhadzujú pred istou komunitou toho fóra a nepoškodzujú jeho dobrú povesť. Rožňava je dosť malé mesto aby sa nejaké klebety premčali. Dokonca samotná existencia tejto diskusie ktorú to s nami vedieš popiera možné mazanie nepríjemných komentárov, ak by sme teda boli taký akých nás vykresľuješ tak by sme sa s tebou nehandrkovali ale rovno ťa zmazali. Nie, budem pokračovať v rozumných argumentoch práve preto lebo tie tvoje sú úplne iracionálne ideš sa baviť o tom či tu môžeš napísať niečo slobodne a pritom sa o tom bavíme slobodne. Čo sa mi však nezdá správne a slobodné je to že ty tu píšeš pod pseudonymom a ja pod svojím menom. Netvrdím že akékoľvek mazanie by bolo spravodlivé a vôbec možné len ti zdôrazňujem že existencia tejto diskusie vyvracia tvoje neoprávnené obavy.

    [Reagovať]

    Tomáš Váderham IP 95.102.225.192 odpovedá:

    Ja sa neobavam nicoho, jedine ak zabezpecenia vasej databaze proti SQL injection, vo vlastnom zaujme si dajte doporiadku nedostatky. A myslim, ze toto je dost OT debata a zasluzila by si tema premazat, ale ako uznate za vhodne ;)

    [Reagovať]

    olafka IP 78.99.0.252 odpovedá:

    Tomas, si ma svojim nazorom spravne nastartoval! Si predstav, moja dcera je PEER aktivistkou v prevencii proti zavislosti. To znamena, ze svojimi vedomostami o danej problematike vie svojim rovesnikom priblizit hlavne negativnu stranku fajcenia, pitia alkoholu, ci brania drog. To uz je len blbost, bratu, nepochopis! By si mrel o tri sekundy skor! Co uz take 14 rocne dievca moze vediet, ze? Ved to normalne moze ovplyvnit jej dalsi zivot! Co ak by sa rozhodla pre povolanie, v ktorom by pomahala ludskym troskam? Ved svet aj tak bude fajcit, chlastat, brat drogy. Mas urcite pravdu, taketo aktivity su uplne zbytocne, ludia by sa nemali snazit vo volnom case upozornovat inych na cosi nespravne a zle. Treba byt ticho, pozerat serialy v telke, a chodit na nakupy do Tesca, ved jak fasa, ze nam ho postavili v centre!

    [Reagovať]

  18. Matúš Bischof IP 95.103.36.239 Február 28th, 2010 21:03

    Vážený pán Török,
    v prvom rade sa Vám chcem osobne poďakovať za príspevok k téme. Oceňujem Vašu odvahu zverejniť svoj názor pod vlastným menom a prísne iba k veci podebatovať o jadre problému. Aj v budúcnosti od Vás očakávam diskusiu v podobnom duchu a budem sa tešiť na Vami veľmi vhodne argumentačne vyváženú polemiku.
    S úctivým pozdravom

    MB
    OK Rožňava

    [Reagovať]

    Tomáš Váderham IP 95.102.225.192 odpovedá:

    s potesenim ;) aj ked citim z toho prispevku viac sarkazmu ako je zdrave. Ale zrejme ste moj prispevok k teme obcianskych aktivistov nepochopili spravne, aj ked som to napisal podpichovacne, tak len preto, ze to patri k mojej nature a nemam za potreby sa na webe hrat na intelektuala a umelo vyjadrovat ked uz sme takto jak vy tvrdite v spolocnosti mladych ludi, napriek tomu tam je otazka ktora bez sarkazmu v skratke znela asi tak, ze ako bude vyzerat prakticky vasa cinnost a dostalo sa mi akurat nepochopenia a nepodareneho pokusu dost nizkym sposobom ma dehonestovat :( tak prepacte ak som sa vas dotkol.

    [Reagovať]

  19. br. IP 95.102.172.117 Marec 1st, 2010 9:25

    Pevne verím, že dnes poukážete na fakt, že ak by sa stopli niektoré nezmyselné investície ( výstavba ne-sociálnych bytov Družba 5,6,7 a Nadabulá) + keby sa odložili niektoré investície o rok, tak by možno ani nič predávať netrebalo. Prečo sa všetko musí stavať tento rok ???? Nieje to zámer ??? Veď z EU fondov sa dá ešte čerpať až do roku 2013.

    [Reagovať]

    koral IP 84.47.20.62 odpovedá:

    No,plne súhlasím s názorom br. Toto žiaľ asi nikoho nenapadlo aj keď nechápem prečo. Ani aktivisti a to nenavrhli ,ba ani Tibor Takáč. Škoda. Bolo by to elegantné riešenie.

    [Reagovať]

    Tibor Takac IP 78.99.111.127 odpovedá:

    Koral, podla mna nie je dolezity ani tak autor napadu, ako kvalita toho napadu. Tiez si myslim, ze je to dobry napad, ale ani aktivisti, a dokonca si myslim, ze ani Tibor Takac :-) to presadit dnes bohuzial v parlamente nevedia. Ale aj tak dakujem za doveru.

    Som presvedceny, ze tento portal a najma prispevky tykajuce sa mestskeho zastupitelstva cita vacsina nasich poslancov a ziadnemu z nich nic nebrani prisvojit si tento dobry napad br. a pokusit sa ho v mestskom parlamente presadit.

    Vo verejnych financiach by mala platit zasada, ze nie len vtedy, ked su nizsie prijmy, treba zoskrtat a zefektivnit vydavky! Je nespravne za kazdu cenu navysovat, casto velmi nevyhodne pre obcanov mesta (roznymi dnes nevyhodnymi predajami majetku mesta), prijmy mestskej kasy.

    Tato “kriza” bude mat mozno aj jedno velke pozitivum, ze nauci aspon par obecnych a mestskych uradov a parlamentov v SR trochu lepsie gazdovat, co ale netvrdim, ze je dnes pripad aj Roznavy.

    [Reagovať]




 zostávajúcich znakov